|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Hahaha, allemaal alcoholisten hier  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
soort zoekt soort  het is niet voor niets een cafe  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Muad, doe mij maar een glaasje roosvice multifit |
|
nietmeer
|
@Irripirr: aaalcohooooolishten? *hic* waaaa shijn da? *hic* *Schenkt voor LQ een glaasje Roosvice multivit in* Alsjeblieft hoor |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Irripirr: Hahaha, allemaal alcoholisten hier  waar |
|
Theetje
Oudgediende
mijn bier is nu alweer op  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Hmm, ik ben best wel moe  .. |
|
Irripirr Senior lid
|
Quote Twaggy: Quote Irripirr: Hahaha, allemaal alcoholisten hier  waar Hier niet natuurlijk ..  Kijk lQ, is verstandig bezig.. Die beseft zit dat het maandag is, hihi |
|
nietmeer
|
@TheE: en nou wil je zeker een nieuwe? LQ: hoe komt dat? |
|
Theetje
Oudgediende
@muad; hoe raad je het zo   |
|
Twaggy Oudgediende
|
hebbie ook weer whiskey? heb er zin in  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Muad, schooldag  .. van 09:55 tot 14:55 en ik heb vanacht ook niet echt lekker geslapen ofzo, was vet vaak wakker  |
|
nietmeer
|
@TheE: Geen flauw idee, kwam zomaar in me op *Tapt voor Thee nog een pilsje* LQ: ah, vandaar, uren naar saaie leraren luisteren, erg vermoeiend ja... @Twaggy: welk merk wil je hebben? |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Little Queen: Hmm, ik ben best wel moe  .. ik ook... terwijl ik 13 uur geslapen heb vanacht... |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Theemonster: Quote Little Queen: Hmm, ik ben best wel moe  .. ik ook... terwijl ik 13 uur geslapen heb vanacht... mazzelaar ik kom niet verder dan 5 ofzo  en dat met pauzes tussendoor |
|
nietmeer
|
@TheE: is dat niet een beetje veel? kan je ook heel moe van worden... heb vannacht gewoon netjes 8 uur geslapen... |
|
Theetje
Oudgediende
@Twaggy; maar ik heb zaterdagnacht, toen ik naast kriebeltje lag, maar een half uur geslapen ofzo... en de pfeiffer is volgens mij toch nog niet weg... |
|
Irripirr Senior lid
|
Ja idd, je kan van teveel slaap ook moe blijven  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Theemonster: @Twaggy; maar ik heb zaterdagnacht, toen ik naast kriebeltje lag, maar een half uur geslapen ofzo... en de pfeiffer is volgens mij toch nog niet weg... 4 uur ofzow  en dat was meer in de ochtend |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Irripirr: Ja idd, je kan van teveel slaap ook moe blijven  ik niet  ik hou van veel slapen  het liefst zou ik gewoon altijd slapen  |
|
Irripirr Senior lid
|
Haha ja me too. Ik kan eigenlijk ook nooit te weinig slapen  Maar in de praktijk blijkt het helaas wel anders.  Ik kan heel slecht altijd in slaap komen en word dan 's nachts meerdere keren wakker..  |
|
nietmeer
|
@TheE: ik denk niet dat Kriebeltje dat zo leuk zou vinden hoor, als je altijd maar sliep... (Doornroosje?) |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Muaddhib: @TheE: ik denk niet dat Kriebeltje dat zo leuk zou vinden hoor, als je altijd maar sliep... (Doornroosje?) uhm, hij sliep het meest  Hij heeft zondag ook nog 2,5 uur geslapen, overdag, toen ik er nog was  heb dus 2,5 uur naar hem gekeken, hij is heel schattig als hij slaapt  En hij heeft van zaterdag tot zondag ook een uur of 4 geslapen.. Ik kon gewoon niet slapen.. |
|
nietmeer
|
Tijd voor pauze, ga er vandoor  en daarna maar weer eens aan het werk... moet ook gebeuren... |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Zo, ik kom even pauze houden van het leren. Heb één hoofdstuk af  , ben 2 uur bezig geweest, maar goed.. |
|