|
Marc747 Senior lid WMRindex: 6 OTindex: 494 Wnplts: Belfeld
|
Quote Yfke: Dan hebbie best wel wat gemist...  4 hele maanden...   Vertel...!  |
|
|
@ Irripirr... Thuis vervelen en geen zin om de pc aan te zetten en naar de site gaan denk ik...?  |
|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Quote my-angel: Irri, heb je je BH niet ergens onder je bed gesmeten ofzo, kom nogal vaak vreemde dingen tegen onder bedden als ik moet helpen met kamer verbouwen  Nopes, heb een hoogslaper trouwens. Me hele kamer ligt trouwens vol met kleren, schoenen, riemen, Magazines en troepjes dus het is opzich niet gek dattie weg is. Maar meestal smijt ik die dingen naar een plek. Of achter de deur, of onder me uitklaptafel en anders in de kast. Maar nergers dus .. :/ |
|
Irripirr Senior lid
|
Quote Marc747: @ Irripirr... Thuis vervelen en geen zin om de pc aan te zetten en naar de site gaan denk ik...?  Zit je niet vaak op de pc, begrijp ik? |
|
nietmeer
|
@marc, te veel om te vertellen  iig ik ben lid geworden   |
|
nietmeer
|
*Tapt een pintje voor Marc* Proost jongen Goeiemiddag trouwens allemaal  |
|
|
@irri: uhm nou ja ligt eraan...  wanneer ik er zin in heb wel.. de ene week haal je me er niet achter vandaan en de andere week weer wat anders ofzo... Yfke: O,, je hebt wat gemist toen ik wel nog online was en jij nog geen lid was..  |
|
|
@MUad: dank u zeer mijn heer, maar een pintje,, heb je geen vaas ofzo...? |
|
Irripirr Senior lid
|
Quote Marc747: irri: uhm nou ja ligt eraan...  wanneer ik er zin in heb wel.. de ene week haal je me er niet achter vandaan en de andere week weer wat anders ofzo... Haha oke, slechte gewoonte hoor. Je hoort gewoon dacht en nacht aan je pc te zitten  @Mua Hey WB  |
|
nietmeer
|
@marc, nou vertel JIJ dan eens wat IK gemistheb  |
|
nietmeer
|
een pint is een pul..... een halve liter dus... maar als je een vaasje van 0.3l wilt hebben is ook goed hoor  |
|
|
Irri: ehh ja ,, nee er zijn ook nog betere dingen op de wereld..  Yfke: Denkje dat ik zoon lang geheugen heb...?  @Muad: o hier verstaan we onder een pintje een klein flesje van 0,33  |
|
nietmeer
|
|
|
Irripirr Senior lid
|
Quote Marc747: Irri: ehh ja ,, nee er zijn ook nog betere dingen op de wereld..  Hehe true  |
|
nietmeer
|
@marc: ik zat te denken aan een Engelse pint...  |
|
|
Quote Muaddhib: @marc: ik zat te denken aan een Engelse pint...  Tja maar we zijn (gelukkig) niet in engeland .. |
|
nietmeer
|
@marc: True... maar anderzijds... hoe dooier het bier, hoe meer je hebt  |
|
|
dood bier smaakt niet... Er moet veeeeeeel leven in zitten...  |
|
nietmeer
|
*Tapt een biertje met 2 (vertikale!) vingers schuim* Zo levend?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Bier?   |
|
Irripirr Senior lid
|
Quote Muaddhib: *Tapt een biertje met 2 (vertikale!) vingers schuim* Zo levend?  Hoeveel beer heb je dan? Niet zoveel neem ik aan. En dood bier is echt zoo vies  |
|
nietmeer
|
doe mij maar een versgeperst glas sinaasappelsap, voor de vitamientjes   |
|
|
Muad: ja prima...! bedankt..
maar ik ben er weer vandoor,, zie u allen later weer..! //\\//\\azzel |
|
nietmeer
|
*Schenkt een glaasje sinaasappelsap ion voor Yfke, en een biertje voor Thee* @Irripirr: dan hou je ongeveer 2 vingers bier over.... bijna niks dus... Doei Marc  Ik ga er ook vandoor, laters allemaal  |
|
Irripirr Senior lid
|
Toedels Marc  Muad Nee idd, als dat nou 2 vingers schuim waren (horizontaal!!)  En toedels   |
|