|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Biertje voor mij Kpuc yum een stukkie gerookt paard op me brood en op ander broodje pindakaas, kaas en mosterd  |
|
nietmeer
|
Môge iedereen  pfff.... ging zo goed met m'n verslag... tot ik pauze ging houden...  *Tapt een pilsje voor Kpuc* dacht iets van pils te horen  |
|
nietmeer
|
Voila, een Piraat met een Stolichnaja voor de liefhebbers  |
|
nietmeer
|
hoho, rustig aan
*tapt een pilsje voor Twaggy en Cootje, schenkt een wodka in voor Puppy en Cootje*
cheers allemaal
*en pakt zelf een ijsthee* |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
*Gooit een vodkaatje achterover en gaat er dan toch echt vandoor*  |
|
Twaggy Oudgediende
|
 lekker Kpuc  |
|
nietmeer
|
 ben ff een paar dagen afwezig en er verschijnen nieuwe begrippen... Piraat? Stolichnaja? WTF...  |
|
Twaggy Oudgediende
|
piraat is zwaarder bier (10%) |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Lekker Kpuc, zo'n Stolichnaya! |
|
nietmeer
|
@Cootje: piraat is een biermerk (lekker zwaar, lees ik net  ), stolichnaja (ofzoiets)is een wodkamerk simple, non? *Schenkt een Wodka in voor Thom* |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: piraat is zwaarder bier (10%) Oh, okay... *slaat snel een piraat achterover* Quote Muaddhib: @Cootje: piraat is een biermerk (lekker zwaar, lees ik net  ), stolichnaja (ofzoiets)is een wodkamerk simple, non? Aha, Vodka is Vodka! *grist een glas van de bar en werpt deze achter in haar keelgat!* |
|
nietmeer
|
Ahh, een echte Brabo, met jou kan ik door 1 deur Cootje  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Ahh, een echte Brabo, met jou kan ik door 1 deur Cootje   Proost dan maar op 't mooie brabant!  |
|
nietmeer
|
*kijkt naar de deur* *kijkt naar Kpuc* *kijkt weer naar de deur* *kijkt weer naar Kpuc* weet je het zeker? pffff... ben weer evil vandaag   |
|
nietmeer
|
Krijgt heimwee naar Oisterwijk  |
|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Quote Mmore: Quote Irripirr:
'Sup people Mijn smiley Das niet jouwn smiley, das mob smiley  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Irripirr: Quote Mmore: Quote Irripirr:
'Sup people Mijn smiley Das niet jouwn smiley, das mob smiley  Niet waar  Mob heeft die smiley allang al gedumpt  |
|
nietmeer
|
Kpuc: Je bent altijd van harte welkom om eens brabantse lucht in Helmond te komen snuiven!  |
|
Irripirr Senior lid
|
Quote Mmore: Quote Irripirr: Quote Mmore: Quote Irripirr:
'Sup people Mijn smiley Das niet jouwn smiley, das mob smiley  Niet waar  Mob heeft die smiley allang al gedumpt  Nou en..  Add die nieuwe ook ff dan. Dies namelijk ook schattig :9 |
|
nietmeer
|
Momenteel heb ik liever Zeeland dan Brabant hoor  en doordeweeks dan toch maar Rotterdam  |
|
Mmore
Administrator
|
:9 Nee die nieuwe is stom  En die past niet op een witte achtergrond  |
|
Irripirr Senior lid
|
Mmm true.. Maar :9 is ook leuk!  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Kpuc: Krijgt heimwee naar Oisterwijk  Da's hier vlakbij (Ben nu vlakbij Middelburg)  Moet daar wel eens rugby'en |
|
nietmeer
|
Quote Muaddhib: Momenteel heb ik liever Zeeland dan Brabant hoor  en doordeweeks dan toch maar Rotterdam  Gelukkig mogen we van mening verschillen Muad! Ieder zijn ding, nietwaar? |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Irripirr: Mmm true.. Maar :9 is ook leuk!  Ja maar die is niet zo scherp |
|