|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Op mijn msn wel  Ff testen:  Mmore: Alleen Admins kunnen plaatjes toevoegen  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Irripirr: Op mijn msn wel  Op mijn MSN niet  Ik heb de orginele, die grote, jij hebt waarschijnlijk de MSNgemodificeerde versie  |
|
nietmeer
|
Mmore, dat is toch best een pittig end van elkaar, ik bedoel Oisterwijk nabij Tilburg  |
|
nietmeer
|
@Cootje: true, very true Heb normaal niet zo'n voorkeur voor een provincie, alleen weet ik wel dat ik één weekend in februari niet beneden de grote rivieren wil zijn...  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Kpuc: Mmore, dat is toch best een pittig end van elkaar, ik bedoel Oisterwijk nabij Tilburg  Wij moeten er best vaak heen voor Rugby, valt best te doen hoor |
|
Irripirr Senior lid
|
Argh das stom Mmore..  Maar dat plaatje ken je toch gebruiken?  |
|
nietmeer
|
Quote Muaddhib: @Cootje: true, very true Heb normaal niet zo'n voorkeur voor een provincie, alleen weet ik wel dat ik één weekend in februari niet beneden de grote rivieren wil zijn...  Carnaval bedoel je? |
|
Mmore
Administrator
|
'Nah hij ziet er niet zo mooi uit  |
|
nietmeer
|
|
|
Irripirr Senior lid
|
Meeeen.. Zeikwijf  Deze missen we nog wel: klik |
|
nietmeer
|
ff w8ten, moet ff rebooten! |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Irripirr: Meeeen.. Zeikwijf  Deze missen we nog wel: klik Nah   Liever de  van de oude smileyset die was über  Ik heb ergens nog een zipje met al die smileys  |
|
Irripirr Senior lid
|
@MmoreMmm, heb alleen die nieuwe nog daarvan  Maar ben eventjes een Wiener Melange maken en dan nog eventjes de foto's van afgelopen vrijdag op me blog zetten.. in een oude topic welliswaar. Toedels  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Irripirr: Maar ben eventjes een Wiener Melange maken  Ik wil ook  |
|
Irripirr Senior lid
|
Quote Mmore: Quote Irripirr: Maar ben eventjes een Wiener Melange maken  Ik wil ook  Komt u maar  |
|
nietmeer
|
Digitale wiener melange ook goed? Mmore? |
|
nietmeer
|
Ben ik weer... stom toetsenbord gooit spontaan leestekens om ...  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Irripirr: Quote Mmore: Quote Irripirr: Maar ben eventjes een Wiener Melange maken  Ik wil ook  Komt u maar  Zwolle 3:31 reistijd, 41,00€ retourtje 1e klas  Ik maak wel me eigen koffie  |
|
nietmeer
|
ah, die fout, daar hoef je niet voor te rebooten hoor onderin je scherm naast dat vakje met je klok enzo staat een toetsenbordje. Als je daar op klikt, kun je hem weer terug zetten op amerikaanse standaard indeling. Dan doet ie het weer goed (als het goed is....) |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Cootje68: Ben ik weer... stom toetsenbord gooit spontaan leestekens om ...  Er is ook een sneltoets, Shift en nog iets, waarmee je het meteen weer kan fixen  |
|
nietmeer
|
WTH?!?! 41 euri's voor 3.31 uur eerste klas, terwijl Gouda Goes in 2 uur €53,10 is... (incl. 30 min extra reistijd wegens werkzaamheden) damn... afzetters, die lui van de NS... |
|
Irripirr Senior lid
|
Quote Mmore: Quote Irripirr: Quote Mmore: Quote Irripirr: Maar ben eventjes een Wiener Melange maken  Ik wil ook  Komt u maar  Zwolle 3:31 reistijd, 41,00€ retourtje 1e klas  Ik maak wel me eigen koffie  Kerrrolll, waar zit jij in Nederland  Ooh jaa, Leiden  |
|
Mmore
Administrator
|
Vlissingen Souburg, normaal in Leiden maar ben nu bij me vader.  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote Mmore: Zwolle 3:31 reistijd, 41,00 retourtje 1e klas  Ik maak wel me eigen koffie  2de klas is te min voor je?  |
|
Irripirr Senior lid
|
Quote Mmore: Vlissingen Souburg, normaal in Leiden maar ben nu bij me vader.  Mmmz oke..  |
|