|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Voor de complete duidelijkheid. Omdat die scanners heel k*t zijn, en de barcode zit op onlogische plekken. Gedraait, bijvoorbeeld om een pot heen. Of er omheen gevouwen  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Is hier warme choco? |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
@Twaggy: wat wil je later gaan doen als echt beroep?? |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
@ Caroline vergeleken met de lidl ook  ik scan vaak met 1300 artikelen p/h en dat is verrekte snel  mijn record staat op 1999 |
|
puppy Erelid
|
Quote Yfke: en ik moet zometeen gaan folderen, geen zin in, k ben nog steeds ziek...maar het is nu te laat om te zeggen dat ik niet kan folderen  en er is ook niemand die kan helpen    en het regent...  |
|
puppy Erelid
|
grrr... |
|
nietmeer
|
ahh arme yfke.. en wat als je het gewoon morgen doet?
|
|
Twaggy Oudgediende
|
* zet een pannetje melk op het vuur* en mixt de cacou alvast in een mok ey pupske  |
|
puppy Erelid
|
Quote Twaggy: @ Caroline vergeleken met de lidl ook  ik scan vaak met 1300 artikelen p/h en dat is verrekte snel  mijn record staat op 1999 Je moet wat doen he?  |
|
|
Quote Twaggy: @ Caroline vergeleken met de lidl ook  ik scan vaak met 1300 artikelen p/h en dat is verrekte snel  mijn record staat op 1999 Stoer!!  volgensm ij heb je het niet druk genoeg als je het aantal kunt bijhouden!  |
|
nietmeer
|
@ Twaggy, jemig okeej je hebt gelijk  bij ons is het gewoon niet nodig om snel te scannen.. als er 4 klanten in de winkel zijn (dat zou echt veel zijn) gaan er gewoon 4 kassa's open  |
|
Twaggy Oudgediende
|
LM dat word in de computer opgeslagen;) |
|
nietmeer
|
als ik het morgen doe ben ik RUIM 2 uur bezig... en ik moet naar de ortho en naar dwarsfluit les...  |
|
|
Quote Twaggy: LM dat word in de computer opgeslagen;) AH, ik dacht al...  Wat wil je gaan doen als je later 'groot' bent?  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote LuckyMe: Quote Twaggy: LM dat word in de computer opgeslagen;) AH, ik dacht al...  Wat wil je gaan doen als je later 'groot' bent?  ' het zelfde als de meesten hier niks  *giet al roerend warme melk in de mok* alsteblieft Puppy warme choco |
|
Thommy Erelid
|
People marching to the drums, Everybodys having fun to the sound of love. Ugly is the world we're on, If I'm right then prove me wrong, I'm stunned (to find a place we belong). --
Conducteur toch Twagz? |
|
puppy Erelid
|
|
|
nietmeer
|
huhuhu   en ik mag zometeen gaan folderen met mijn zieke hoofd...en in de regen(ik weet zeker dat het regent als ik moet folderen...) |
|
Thommy Erelid
|
-- Twaggy zegt: Quote Thom: Twagz, wat doe jij dan?  Werk op het moment nog in een winkel maar ga solliciteren bij de NS als conducteur -- |
|
nietmeer
|
Twaggy als je conducteur word, moet je wel een keertje langskomen bij AH to go Amersfoort!!  |
|
Twaggy Oudgediende
|
hier is het droog en fluiten de vogels  |
|
nietmeer
|
Yfke het is nu droog.. rennen dus  |
|
nietmeer
|
Caro, is het droogbij ons? ik kan het niet zien, k heb mn lenzen niet in/mn bril niet op   |
|
puppy Erelid
|
Hier regent t en de vogeltjes doen nog steeds hun best  |
|