hr
jaargang -23 - laatste artikel 18-4 18:00 - 74417 artikelen - nu online 17 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 231 232 233 [234] 235 236 237 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit

13-11-14 10:35:23
nietmeer
@allone: Even goede vrienden hoor, maar ik bedenk me in de toekomst wel twee keer alvorens weer zo uitgebreid te reageren bij Vailan:, sorry.. 8O Netter zou geweest zijn om aan te geven dat het blog gesloten was voor reacties en het dan op een later tijdstip te verwijderen. Jammer, érg jammer :(

13-11-14 10:41:38
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.829
OTindex: 90.601
SamuiAxe: ik begrijp wat je bedoelt en hoe je je voelt..
ik weet niet waarom hij het weggehaald heeft.. hij had zijn eigen tekst kunnen veranderen en die van anderen kunnen laten staan..
..maar internet is sowieso een vluchtig medium.. wat je vandaag schrijft is morgen weer vergeten.
hoewel de kern van wat jij, @balou en @Grouse schreven toch wel blijft hangen, hoor

13-11-14 10:43:05
nietmeer

13-11-14 10:47:00
nietmeer
Het was wel heel snel weg. Ik was nog benieuwd geweest naar een reactie.

13-11-14 10:48:40
nietmeer
@Grouse: Same here.. Jammer...

13-11-14 10:55:37
nietmeer
Het kwam omdat er een opmerking gemaakt is dat zijn blog te vroeg kwam. Achteraf vond hij dat ook.

13-11-14 10:59:49
nietmeer
'k Vind het terecht.

13-11-14 11:08:28
nietmeer
Ik ook. Zo erg is WMR ook weer niet.

13-11-14 11:10:07
nietmeer
@Grouse: Dat kan natuurlijk, maar dan had hij eventjes een nieuw blogje kunnen maken met een korte uitleg.. Maar gedaan is gedaan, 't heeft weinig zin er over te blijven jeremiëren :)

27-11-14 22:46:27
nietmeer
Thailand, you gotta love it :P

Toen ik na de training gisterochtend wat op 't net wilde surfen bleek dat ik er uit lag. Ach, dat gebeurt hier wel vaker dus ik wachtte rustig af. Maar toen het later en later werd begon ik een beetje bezorgd te worden en vroeg Wan of ze even met de provider wilde bellen, haar Thais is véél beter dan de mijne (A)

En ja, er is ergens een kabel geknapt, sorry, het wordt morgen herstelt.. Euh, morgen? Waarom morgen? Nou, de monteur die dit kan repareren is momenteel niet op Samui, hij is op Koh Tao en komt morgen terug... Dus jullie hebben slechts één monteur in dienst die in staat is zo'n kabel te repareren? Let wel, CAT is één van de grootste providers in Thailand!

Dus ik zit zonder internet, balen! Nou heb ik enige tijd geleden een USB-stick gekocht waar je een SIM-kaart in kunt stoppen en dan kun je toch op het internet via G2 en G3. De kaart werkt dan als een soort GSM met internetfunctie. Ik dus voor een tientje zo'n SIM gekocht, het e.e.a. in elkaar gefrutseld, proggie geïnstalleerd en verrekt, 't werkt! Zo heb ik dus toch internet totdat morgen de monteur de kabel komt herstellen en ik weer 'normaal' internet heb.. Ach, je wordt hier vanzelf inventief :P

29-11-14 14:31:48
Summer_boy
Erelid


WMRindex: 477
OTindex: 3.717
Euh, van die SIM kaarten met die USB, ken ik ook al (a) IN Griekenland, hebben ze ook van die sticks, waardoor je op internet kan, en eigenlijk simpel te gebruiken.. Helaas zijn de nadelen dan weer, dat het eerst en vooral peperduur is, 1 stick maar voor 30 dagen geldig is , en dat de snelheid van het internet ook nog eens van plaats tot plaats afhangt.. Om die reden , neem ik nooit een laptop mee, als ik iedere zomer op vakantie ga, en dat ben ik nu ook niet van plan..

01-12-14 02:11:39
nietmeer
@Summer_boy: Dan heb jij toch een ietwat andere versie dan ik hier gebruik. Mijn enige kosten zijn de aanschaf van een SIM-kaartje, ongeveer één Euro, en daar dan wat geld op storten. Voor 10 Euro kun je een paar dagen surfen, zo duur is het dus eigenlijk niet :nee De stick zelf hoef je maar eenmaal aan te schaffen, daar zit geen einddatum op...

01-12-14 04:00:45
nietmeer
SamuiAxe: We hebben hier geen kabel, toen ik nog niet op wifi kon had ik een stick van GGNET, kostte hun per dag maar 2,50 euro.

01-12-14 06:31:02
Summer_boy
Erelid


WMRindex: 477
OTindex: 3.717
SamuiAxe : Tja, Griekenland is nu ook belachelijk duur geworden :nee Zelfs voor een kopje koffie , moet je al gauw 8 of soms zelfs meer tellen :nee Om die reden alleen al, dat ik gekozen heb om 10 dagen bewust zonder internet te zitten, en dat heb ik trouwens toch niet nodig daar ok

01-12-14 06:44:00
nietmeer
@Opa_Zot: Dat is te doen, ongeveer vergelijkbaar met wat ik verbruik in noodsituaties. Mijn reguliere internetverbinding is een glasvezelverbinding waar ik omgerekend zo'n 40 Euro per maand voor betaal. Maar dan heb ik wél een tamelijk snelle verbinding. Wil ik ook omdat ik regelmatig met mijn zoon in de USA Skype.

@Summer_boy: Ik ben in het verleden vaak naar Rhodos geweest, ik logeerde dan bij vrienden dus was het voor mij ook niet zo duur. Maar 8 Euro voor een kop koffie? Dat is ronduit belachelijk! 8O

01-12-14 06:49:07
Summer_boy
Erelid


WMRindex: 477
OTindex: 3.717
SamuiAxe : Toch is het zo vrees ik. Mijn vader is zakenman, die moet af en toe naar Griekenland reizen voor producten naar hier te halen, telkens kwam hij terug met een belachelijk verhaal van wat daar gebeurt , nu dus die dure koffie 8-)

01-12-14 07:04:26
nietmeer
@Summer_boy: Oh, ik geloof je wel hoor, ik vind het enkel ronduit schandalig dat men zoveel voor een kop koffie durft te rekenen :@

01-12-14 07:08:13
Summer_boy
Erelid


WMRindex: 477
OTindex: 3.717
SamuiAxe : Is ook , maar volgens mij zij daar echt de wanhoop nabij :nee Ieder jaar zie ik meer en meer , hoe meer winkels, cafetaria's, hotels en dergelijk sluiten, ik moet er niet aan denken om te zien hoe het daar nu is :nee Griekenland verkeert nog altijd in zware financiële problemen, en ik vrees dat het nog lang niet opgelost zal geraken.. Maar goed, het heeft geen zin om te klagen, zeker? Bovendien ga ik me maar eens klaarmaken om te vertrekken, zie je later :w

01-12-14 07:11:49
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.829
OTindex: 90.601
@Summer_boy: triest..

01-12-14 15:41:04
supericecube
Erelid


WMRindex: 1.302
OTindex: 409
S
SamuiAxe: moet je eens in rome een blikje fris drinken bij het pantheon
ben je ook 9 euro kwijt voor een blikje waar je in de winkel 55 cent voor betaald

01-12-14 15:58:53
nietmeer
@Summer_boy:

Juist omdat het zo prut gaat met de Griekse economie is in Nederland een tijd geleden deze munt geslagen :P:

afbeelding

afbeelding

klik.

Puur voor verzamelaars, en natuurlijk met een dikke knipoog, maar wel erg leuk :D. Ik heb er eentje weten te bemachtigen, en deze zit onder het tabblad 'Griekenland' in een van m'n albums :P.

03-12-14 01:09:57
nietmeer
@supericecube: Ik kan me herinneren dat ik zo'n 30 jaar geleden eens in Venetië was. Op een terrasje op het San Marcosplein bestelden we één klein ijsje, twee sinas en één colaatje.. Totale schade was iets meer dan 25 gulden! Bedenk wel, dit was 30 jaar geleden! Ik kan amper bevroeden wat je er daar nu voor neer moet leggen 8O

03-12-14 02:45:40
nietmeer
Ben ik effe blij dat ik niet op vakantie ga
als ik langs de Berkel op het Berkel terras zit, een espresso met een dikke plak ontbijt koek, dik besmeerd met roomboter, 2 euro!!!

03-12-14 08:35:55
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.829
OTindex: 90.601
Opa_Zot: ok

SamuiAxe: woorden zijn moeilijk :ja
en waarschijnlijk de oorzaak van onze -soms te lange- discussie.. dan vallen en struikelen we alleen nog maar over woorden.. :D

ik viel over jouw woord 'doordenderen', omdat ik niet vond dat ik dat deed,
jij valt over mijn woord 'opblazen', omdat je vindt dat jij dat niet deed..
en uiteindelijk doet het er allemaal niet toe _O-

fijne dag *)

Vailan: en de winst stuurt hij naar griekenland?  ;)

Laatste edit 03-12-2014 09:05

03-12-14 09:57:58
nietmeer
@allone: Jij ook een fijne dag meid.. Ondanks dat we hier al jaren de degens kruisen schijnen we elkaar soms verdraaid moeilijk te begrijpen 8O

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 231 232 233 [234] 235 236 237 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven