hr
jaargang -23 - laatste artikel 1-5 18:00 - 74475 artikelen - nu online 62 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 234 235 236 [237] 238 239 240 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit

09-01-15 06:28:32
nietmeer
Oke, maar dan moet jij vooral doorgaan met je spammen bloggen

_O-_O-_O-

Overigens, over volle zalen gesproken: Jij hebt soms 13 tot 16 'blogjes' nodig om net zoveel reacties te krijgen als de meesten op één blog krijgen.. Wie trekt er nou volle zalen? Jij in ieder geval niet....

Laatste edit 09-01-2015 06:30

09-01-15 06:29:49
zotteopa
Senior lid

WMRindex: 24
OTindex: 1.169
S
Doe ik
En recht vooruit
niet achterbaks
_O-_O-_O-

09-01-15 06:33:45
nietmeer
Wil je recht vooruit Hans? Oke, laat ik je dan ter wille zijn.. Komt ie..

Nou, laat ik dan eens van mijn hart geen moordkuil maken:

Ik vind je de grootse spammer van WMR. Je post om de haverklap een nietszeggend niemendalletje om maar vooral bovenaan het lijstje van Bloggers te blijven en je hebt er gewoon schijt aan dat je daarmee andere Blogs wegdrukt.

Je hebt zo ongeveer de humor van een Duitser, oftewel, hoegenaamd geen humor. Ondanks je spammen krijg je slechts zelden reply's op je geneuzel. Je schermt met je aandoeningen en ziektes om maar vooral medelijden op te wekken:

Opa stopt ermee, teveel wegvallingen enzovoorts, om vervolgens een uurtje later weer vrolijk verder te spammen.

Met al dat kinderachtig gedoe kan ik op zich nog wel leven, maar áls je dan eens een reactie in een artikel plaatst én je krijgt daar dan op een nette manier tegengas op dan wordt Opa boos.. En dan gaat Opa op een sneaky en oh zo 'leuke' manier proberen degene die het waagde tegengas te geven, af te zeiken.

Dus nee, ik mag je absoluut niet Opa, wat mij betreft ben je een humorloze ouwe vent die wanhopig aandacht zoekt. Maar desniettemin ben ik tot nu toe beleefd gebleven tegen je, zélfs toen je onder het mom van van een oh zo leuke opmerking duidelijk maakte dat ik wat jou betref aan het gas kan en een zeurpiet ben. En nu zeg je weer dat ik het achter mijn ellebogen heb en achterbaks ben? Sorry, áls ik al iets ben dan is het wel rechtoe rechtaan... Dus ouwe, dat treft dan, wat mij betreft ga ook jij lekker aan het gas.. Goed?

Maar leven en laten leven ouwe zot, ik zal je niet meer aanspreken of zelfs reageren op jouw neuzeltjes, ik laat jou met rust, laat jij dan ook mij met rust, allebei blij!

En de mazzel hoor :w

Zo, is dit rechtoe rechtaan genoeg voor je?

09-01-15 06:38:34
zotteopa
Senior lid

WMRindex: 24
OTindex: 1.169
S
Kijk dit is het
Staat tegen over vele andere keren
verders zie je het hierendaar verkeerd
maar je bent een betweter
en verderrs zou er veel meer geblogd moeten worden
zoals in die goede oude tijd
toen het nog echt gezellig was
helaas zijn ze weggegaan
om dat er veel gezeurd wordt en weinig humor
_O-_O-_O-
zeurkees

09-01-15 06:39:57
nietmeer
:w

09-01-15 06:41:58
zotteopa
Senior lid

WMRindex: 24
OTindex: 1.169
S
_O-_O-_O-

09-01-15 08:30:24
Kooldioxide
Senior lid


WMRindex: 927
OTindex: 79
Quote @Lennie:
@Kooldioxide: En toch beweegt?? Ik zie het verband niet....:(


@Lennie, Eppur si muove is een bekend citaat dat wordt toegekend aan Galileo Galilei. Het wordt meestal vertaald als "En toch beweegt ze!"

Galileo heeft in de 16e / 17e eeeuw bewezen dat de aarde om de zon draait, i.p.v. andersom. De kerk kon dat niet hebben: de aarde was immers het middelpunt van God's creatie.

Hij is berecht door de inquisitie: voor de rest van zijn leven in huisarrest geplaatst, en gedwongen in het publiek te zeggen dat de kerk gelijk had.

Het verhaal gaat dat hij daarna nog fluisterde "En TOCH beweegt ze" (de aarde dan).

In 1992 heeft het Vaticaan uiteindelijk laten weten dat Galileo tòch gelijk had en binnen de kerk zijn naam in ere hersteld.

Het is niet helemaal zeker of Galileo die woorden werkelijk gezegd heeft, maar aangenomen dat dat zo is, kijk ik naar hem op. Iemand die ondanks die vreselijk enge inquisitie en de algehele onderdrukking door het Vaticaan tòch het lef heeft er tegen in te gaan en het laatste (en juiste) woord te hebben.

Religieuze onderdrukking mag nooit een reden zijn om de waarheid - of de vrijheid van meningsuiting - onder tafel te schuiven.

Laatste edit 09-01-2015 08:31

09-01-15 08:57:28
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.886
OTindex: 90.761
@Kooldioxide: iedereen heeft altijd en overal vrijheid van meningsuiting..

.. alleen moet je wel de conseqenties dragen voor wat je zegt..

en de vraag is of dat dan dapper, wijs, of stom is..
welk doel wil je bereiken?  ;)

09-01-15 23:19:32
nietmeer
@allone: Over deze laatste uitspraak van jou heb ik lang en diep nagedacht.. En ben het oneens met je.. Hieronder zal ik trachten uit te leggen waarom ik het oneens met je ben.

Niet iedereen heeft altijd en overal vrijheid van meningsuiting :nee

Zodra het vreedzaam uiten van jouw mening een (zware) negatieve sanctie oplevert is er geen sprake van vrijheid van meningsuiting meer :nee

Ik heb het nu nadrukkelijk over het uiten van je mening, niet over het beledigen van staat, religie of persoon!

Er zijn veel landen waar het niet toegestaan is om je mening te uiten over staat, religie, of (hooggeplaatst) persoon. Neem nu de zeer actuele situatie van Raif Badawi.

Deze Saoedische jongeman heeft gisteren de eerste 50 zweepslagen ontvangen die voortvloeiden uit een vonnis dat hem opgelegd is wegens het beledigen van de islam. Zijn straf is 1000 zweepslagen, 10 jaar gevangenisstraf en een boete van €191.000,00 terwijl zijn 'misdaad' niets anders was dan het vreedzaam uiten van zijn mening op een online debatforum dat hij oprichtte, de ‘Free Saudi Liberals’.

Let wel! Deze jongeman heeft niet opgeroepen tot verzet, noch heeft hij Allah of Mohammed beledigd! Hij heeft enkel vraagtekens gezet bij sommige aspecten van de islamitische leerstellingen! Hij wordt door Amnesty International als een gewetengevangene en men voert dan ook actie om hem vrij te krijgen.

Blogger Raif heeft zich met zijn online-activiteiten, zijn webforum Free Saudi Liberals en met zijn kritische tweets, de woede van het Saudische regime op de hals gehaald.

Zijn vrouw stuurde een email naar een aantal Europese Ambassadeurs:

'‘Mijn man is geen crimineel. Het enige wat hij deed was gebruik maken van zijn recht op vrijheid van meningsuiting, en om die reden zit hij al meer dan twee jaar in de gevangenis, verwijderd van zijn familie. Ik ben bang dat mijn kinderen hun vader nog acht jaar niet gaan zien. […] Ik vraag u om u publiekelijk uit te spreken tegen zijn straf en op te roepen tot zijn vrijlating. Alstublieft, helpt u mij om mijn man weer te zien en om mijn kinderen weer te herenigen met hun vader.’'

Met geen mogelijkheid kan ik inzien dat er in Saoedi-Arabië vrijheid van meningsuiting bestaat :nee Zo ik eerder betoogde, in een land waar elke kritiek op staat of kerk zwaar gesanctioneerd wordt is per definitie geen vrijheid van meningsuiting :nee

Was het dom van hem? Weet ik niet, ik ken de jongeman niet, misschien was het dom en had hij beter zijn mond kunnen houden. Misschien heeft hij zich verkeken op het 'schijnbare' recht op meningsuiting in Saoedi-Arabië, dat kan ik niet beoordelen. Wél kan ik oordelen over de straf voor de vermeende 'misdaad'... Die is barbaars en buiten alle proporties!

Saoedi-Arabie komt ermee weg omdat iedere regering doodsbang is dat ze de olie-leveringen aan landen die zich ál te kritisch uitlaten over hen middeleeuwse en barbaarse onderdrukking zal stopzetten.

Nelson Mandela is zo ongeveer de meest bekende mensenrechtsactivist van Zuid-Afrika geworden, een icoon! Maar er zijn zo vele zwarten vermoord, mishandeld en gevangengezet waar wij niet vanaf weten. Enkel en alleen omdat ze kritiek hadden op de blanke regering en de apartheid! Zelf ben ik altijd erg onder de indruk geweest van Steve Biko, een vreedzame voorvechter van de burgerrechten in Zuid-Afrika. Deze man is uiteindelijk letterlijk doodgeslagen vanwege zijn mening over de apartheid en gebrek aan burgerrechten voor de zwarten! Er is over zijn leven een bijzonder indringende film gemaakt met in de hoofdrol de karakteracteur Denzel Washington: Cry Freedom.

En zo kan ik nog veel, heel veel voorbeelden aanhalen die haaks op jouw stelling staan dat er altijd vrijheid van meningsuiting bestaat. Zo gezegd, als het, (vreedzaam) uiten van je mening dergelijke zware sancties oplevert dan kun je met goed fatsoen niet meer spreken over vrijheid van meningsuiting :nee

.

Laatste edit 09-01-2015 23:23

Laatste edit 09-01-2015 23:32

10-01-15 03:10:27
lepeltjes
Oudgediende


WMRindex: 2.486
OTindex: 5.862
_O- hahahaha

10-01-15 03:14:03
lepeltjes
Oudgediende


WMRindex: 2.486
OTindex: 5.862
Recht zo die gaat!_O-

10-01-15 03:15:05
lepeltjes
Oudgediende


WMRindex: 2.486
OTindex: 5.862
Ga zo door want je hebt schijnbaar heel wat te verdedigen _O-

10-01-15 04:17:47
zotteopa
Senior lid

WMRindex: 24
OTindex: 1.169
S
@lepeltjes: je moet hem niet zo in de maling nemen
_O-_O-_O-

10-01-15 05:00:29
nietmeer
@lepeltjes: @zotteopa:

:w

Laatste edit 10-01-2015 05:00

10-01-15 05:05:01
nietmeer
Ik had een stevige reply geschreven aan dat stuk onbenul, (Lepeltjes), maar ach, laat maar gaan... Die lul is sowieso niet de moeite waard om me er over op te winden, dus ook hij krijgt voortaan.. :w

.

Laatste edit 10-01-2015 05:52

10-01-15 05:05:10
zotteopa
Senior lid

WMRindex: 24
OTindex: 1.169
S
:w:w:w:w:w

10-01-15 06:09:43
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.886
OTindex: 90.761
SamuiAxe: ja.. dan nog ben je altijd vrij om te zeggen wat je wil, alleen zijn de consequenties niet zo leuk

vrede en vreedzaam zijn idd nog geen universele begrippen..

Laatste edit 10-01-2015 06:11

10-01-15 06:13:19
nietmeer
@allone: Ik heb 't ook geblogd, kijk maar eens als je zin hebt..

Laatste edit 10-01-2015 06:14

10-01-15 06:15:45
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.886
OTindex: 90.761
SamuiAxe: ja, ik zag het net :)

10-01-15 13:23:10
balou
Erelid


WMRindex: 2.233
OTindex: 127
@lepeltjes, zat je je te vervelen of is dat jouw humor??

10-01-15 21:53:20
Kooldioxide
Senior lid


WMRindex: 927
OTindex: 79
Ik kreeg vandaag bij het post bezorgen chocolaatjes van een mevrouw.

10-01-15 22:09:39
nietmeer
inb4 vergiftigd

11-01-15 01:28:18
Kooldioxide
Senior lid


WMRindex: 927
OTindex: 79
Quote nosphoenix:
inb4 vergiftigd


Dit is het spook van Kooldioxide.

Ik wil even laten weten dat het lichaam van Kooldioxide tijdelijk buiten gebruik is vanwege chocoladevergiftiging. _O-

12-01-15 06:27:32
zotteopa
Senior lid

WMRindex: 24
OTindex: 1.169
S
Gezellig
nou ja gezellig
_O-_O-_O-

12-01-15 07:18:18
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.886
OTindex: 90.761
@Kooldioxide: :D
volgens mij was je dat al  ;) :
cacaoflavanolen stimuleren je brein

Laatste edit 12-01-2015 07:18

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 234 235 236 [237] 238 239 240 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven