hr
jaargang -23 - laatste artikel 26-4 14:00 - 74454 artikelen - nu online 10 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 230 231 232 [233] 234 235 236 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit

01-10-14 13:15:17
venzje
Oudgediende


WMRindex: 22.593
OTindex: 7.907
wortel: Ik ben begin jaren '80 wel eens wezen logeren in de barakken op Duivendaal, waar een vriend woonde. Dat was net zoiets als de Droef, maar kleiner. Het complexje werd toen simpelweg "de barakken" genoemd.
Ik was toen ook wel wat jaloers op de toen al paradijselijke sfeer die daar hing.
Inmiddels zijn deze barakken al jaren verdwenen.

01-10-14 16:19:25
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.873
OTindex: 90.727
@venzje: wortel:
.. interessant, dat die barakken zo paradijselijk zijn 8O
zullen we alle nieuwboww, flats, en villa's maar afbreken?

01-10-14 19:10:20
nietmeer
@venzje: die barakken worden snel uit de grond gestampt vanwege studentenwoningnood, maar zakken daardoor ook wat snel in elkaar...
Natuurlijk staat Duifjesdal er niet meer! :P

Als ik hier "de barakken" zou zeggen, antwoordden ze ws: "Eh... de Droef? Andere barakken zijn hier niet."

@allone: barakken: (hier) snel gebouwde, krappe woningen. Ook wel bungalows genoemd.
in normale context bouwsels om in weinig ruimte veel mensen te huisvesten.

Kunnen verder dus prima huizen zijn. En 't is er gezellig en er is "veel buiten", dus waarom niet..? :D

07-10-14 06:05:21
nietmeer
Is alweer een hele poos geleden dat mijn lieve vriendinnen @Lennie: & @Lennox: hier aanwezig waren :( Lennie komt zo heel af en toe even aanpiepen, maar vergeleken met voorheen is het nauwelijks de moeite.... Lennox laat al helemaal niet meer der kleine neus zien!! Meiden!!!! Waar blijven jullie? Ik mis jullie! :[

07-10-14 07:46:01
omabep
Oudgediende


WMRindex: 10.700
OTindex: 3.186
SamuiAxe: Doe via hier een pb naar haar. Ik vind het ook jammer dat ze weg zijn, ze hadden zulke gevatte antwoorden en meningen.

07-10-14 12:24:11
nietmeer
@omabep: Tja, ik kan natuurlijk wel een PB'tje sturen, maar als ze niet online komen zullen ze die ook niet lezen 8O

@Lennie: komt zo af en toe weleens online en we zijn ook vrienden op FB, dus we hebben i.i.g. ietwat contact.. Hmmm.. @balou: Heeft weleens contact met @Lennox: Ik zal haar eens een e-mailadres vragen, heeft ze vast wel :ja

07-10-14 12:50:56
balou
Erelid


WMRindex: 2.233
OTindex: 127
SamuiAxe, email adres komt er aan maatje (las het net haha).

07-10-14 12:51:48
nietmeer

07-10-14 12:57:16
balou
Erelid


WMRindex: 2.233
OTindex: 127
SamuiAxe, heb ik zeker aangevoeld, dat ik hier ff moest kijken haha *)

07-10-14 13:01:41
nietmeer
@balou: Tuurlijk! Ik heb me gewoon eventjes stevig op jou geconcentreerd.. En voilà, daar was je dan :ja

12-10-14 22:04:19
nietmeer
SamuiAxe: De laatste paar dagen ben ik wel wat meer op WMR geweest, maar inderdaad niet in jouw hoekje gekeken. Maar ik vergeet je heus niet hoor! :P
Zó gemakkelijk komen jullie hier nou ook weer niet van me af...:D

13-10-14 21:25:27
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.873
OTindex: 90.727
Quote:
Life was simpler when Apple and Blackberry were just fruits.

20-10-14 10:50:53
Kooldioxide
Senior lid


WMRindex: 927
OTindex: 79

21-10-14 16:48:37
nietmeer
Quote SamuiAxe:
Ik heb indertijd, (1978 ofzo), ook de originele War Of The Worlds gekocht. Nog later heb ik 'm op CD gekocht, nog weer later heb ik 'm gedownload en nog weer later heb ik een live-uitvoering o.l.v. Jeff Wayne gedownload (A) Ik vind persoonlijk de live-uitvoering de allermooiste War Of The Worlds :ja

Ik heb die nostalgie naar krassen, skippen en kraken van LP's nooit goed begrepen :nee Ik heb indertijd een peperdure tangentiale platenspeler aangeschaft met natte voorreiniging om maar zo min mogelijk storende bijgeluiden te horen. Ik was blij toe dat de CD uitkwam, en nu zou ik terug moeten naar het 'nostalgische' kraken? Nee dank je, ik blijf lekker bij kristalheldere, digitale opnamen :ja


Ik ben in 2010 naar de liveshow geweest, in de Heineken Music Hall :ja. Niks gaat boven het live meemaken van zoiets, maar ik heb later wel de DVD van de show (niet die specifieke in 2010) gekocht. Recentelijk is ook de dvd van de New Generation-tour uitgekomen, naar het nieuwe WotW album, ook door Jeff Wayne gemaakt en met o.a. Liam Neeson (in de rol van de verteller, als vervanging van Richard Burton).

Wat heb ik eigenlijk aan War of the Worlds spullen?
- Het boek
- De twee films (1952, 2005)
- De twee albums (op CD, 1978 en 2012)
- Een theedoek, gekocht in 2010 (de rest van wat ze in de HMH verkochten was me veel te duur :P)
- Het computerspel [1998]
- Twee dvd's van de liveshows.

Laatste edit 21-10-2014 16:52

06-11-14 20:15:29
nietmeer
@botte bijl: Euh, ik reageerde opgefokt? Waar haal je dat vandaan? ik ben/was absoluut niet opgefokt hoor, ben je mal meid? *)

Meepraten? Tuurlijk, je hebt zo te lezen een prachtige staat van dienst en ik ben er van overtuigt dat je een erg goede chauffeuse bent :ja Maar zo ik schreef ben je daar niet uniek in, zo zijn er zeer veel. Je doet sarcastisch over mijn opmerking m.b.t. mensen die zakelijk 2000+ km per week rijden. Laten we het eens uitrekenen, gewoon voor de lol.

Iemand die 'slechts' 2000km per week rijdt, heeft er na 35 jaar ongeveer 48*2000*35=3.360.000 kilometer opzitten, (ik trek er 4 weken vakantie vanaf, vandaar de '48'). En dan tel ik dus niet eens de privè-kilometers.. Zie je nou dat die 1.3 miljoen van jou in 35 jaar niet eens zo veel is? Dat jij een paar keer per jaar binnen één dag 1500km rijdt zet qua kilometervreten op jaarbasis niet zoveel zoden aan de dijk. Ook ik ben weleens in één ruk van Den Bosch naar het Italiaanse Gardameer gereden ;)

Eigenlijk was dat hartstikke stom, na zoveel uur achter het stuur verlies je een groot deel van je concentratievermogen, niet om niets zijn vrachtwagens tegenwoordig uitgerust met tachymeters en is er het advies om na elke twee uur rijden een pauze te nemen.

Maar waar je gelijk hebt, daar heb je gelijk, je was 18 jaar en twee weken, ik was 18 jaar en drie maanden *)

(Ik heb mijn respons maar even hier geschreven omdat we behoorlijk off-topic zijn gegaan :D)

06-11-14 20:46:18
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.799
OTindex: 39.076
SamuiAxe:
in de NL-tuinbouw sprak ik regelmatig vertegenwoordigers. internationaal als die zijn, die komen eerder aan de 4000km in de week (als mijn vader een zoon had gehad, dan had die zoiets moeten worden....
die hadden diep ontzag voor mijn 'verrichtingen achter het stuur', omdat ik die 50d kilometer per jaar deed naast een meer dan full-time baan bij een beruchte slavendrijver van een baas (waar zij allemaal bang voor waren), in een ex-leasebak zoals zij die al jaren niet meer hadden en ik ook nog grossierde met insider-tips bij wegrestaurants (Heringtopf van Inge is de beste langs de Noordduitse weg, maar je moet daar nooit ergens gebakken aardappelen bij nemen, want die worden gesneden in een machine die vies is :$ )
kilometervreten is niet alleen sturen, ook verstand hebben van, en onderweg dingen leren over het dagelijks leven aldaar....
toen slavendrijver met pensioen ging en de tent sloot, besliste hij -hij dacht dat hij dat moest beslissen, typisch hij dus- dat ik koerier moest worden. zulk stompzinnig baantjes trekken, dat heb ik geweigerd 8)

06-11-14 21:18:04
nietmeer
@botte bijl: Ik hield het dan ook beschaafd met mijn 2000km ;) Goh, dat doet mij denken aan mijn eerste auto, een aftandse Renault huppeldepup, (ben model vergeten). Dat was me toch een ouwe bak zeg! 8O De stuurrubbers waren er tussenuit dus ik zat constant links en rechts te corrigeren omdat er centimeters speling op het stuur zat.. Onverantwoord natuurlijk, maar ach, je bent een jochie van 18, dan heb je redelijk veel maling aan veiligheid, je wilt rijden! :ja

Ik heb autorijden altijd een heerlijke bezigheid gevonden, de laatste 15 jaar dat ik in Nederland woonde ben ik verslingerd geraakt aan Mercedes. Ik kocht steeds jongere, duurdere exemplaren tot ik uiteindelijk mijn droomauto had: Een Mercedes Sedan E420 Avantgarde AMG. Full Option, 4 liter, 8 cilinder motorblok onder de kap. De limiter was verwijderd, die jongen kon écht hard :ja Ik heb 'm van de hand moeten doen toen ik naar Thailand verhuisde.. Ik kon wel janken :(

06-11-14 21:50:57
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.799
OTindex: 39.076
SamuiAxe:
zo een duur aangeklede en uitgevoerde Mercedes vind ik eng....
een neef van mij is ooit vlakbij Warschau gecarjacked. hij reed toen een Mercedes van zijn werkgever. ik blijf denken dat hem niks was overkomen als hij een tweedehands middenklasser had gereden van een merk met minder status (a)
zo komt het dat ik waarschijnlijk de rest van mijn leven afgeprijsde Franse middenklasse-diesels zal rijden. die schattige kleintjes, die gaan op slechte wegen te gauw kapot 8)

06-11-14 22:12:29
nietmeer
@botte bijl: Renault 11 TL!! Dat was mijn eerste auto :ja

Over mercedes: Ik geef geen bal om status :nee Ik ben dol op autorijden, zo ik schreef, en ik vind Mercedes gewoon een supermerk! Uiterst betrouwbaar, bijzonder veilig, heerlijk om in te rijden.. Dát zijn mijn argumenten voor Mercedes, status? Daar kak ik op :) Ik las ooit een stukje over een taxichauffeur in ik meen Turkije. Die brave ziel had al meer dan 1 miljoen kilometer in zijn Mercedesje rondgekacheld :ja Overigens heb ik ook Renault 4 TL gehad, je weer wel, met dat rare pookje midden op het console. Ik heb met de meeste auto's veel plezier gehad, maar qua comfort en veiligheid kon er niet een aan Mercedes tippen!

Hmm.. welke merken heb ik gehad?

Renault, Simca, Peugeot, Toyota, Datsun, Fiat, Mercedes.. Oh, en een Lelijk Eendje! Heb ik ook nog gehad :ja

Laatste edit 06-11-2014 22:16

07-11-14 08:08:24
venzje
Oudgediende


WMRindex: 22.593
OTindex: 7.907
SamuiAxe: Ik ben er ook eens eentje tegengekomen.
Toen ik in Nijmegen werkte, parkeerde ik mijn Sprinterbus vaak aan de overkant van de Waal in Lent, om vervolgens met de fiets de stad in te rijden. Waar nu de nieuwe arm van de Waal stroomt, was destijds een garage. Ik heb er mijn bus een paar keer aangeboden voor een beurtje, keuring en dat zoort shizzle. De hoofdmonteur maakte graag een praatje en toonde mij trots zijn oude Mercedes (ik meen dat het een Heckflosse was), die al een hele tijd geleden de miljoen gepasseerd was!

13-11-14 10:25:37
nietmeer
Ben ik nou gek? Daarnet lees ik een Blog van Vailan: en net als sommige anderen geef ik een heel uitgebreide reactie.. EN NU IS HET BLOG WEG??? WTF? Heeft Vailan het verwijderd of ben ik mesjogge geworden en heb ik heel ergens anders gereageerd?

Laatste edit 13-11-2014 10:26

13-11-14 10:26:41
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.873
OTindex: 90.727
SamuiAxe: ik neem aan dat hij het verwijderd heeft.. :ja

13-11-14 10:27:11
nietmeer
Wees gerust, Samui, met jou is er niks aan de hand.

Ik heb het blog weggehaald.

13-11-14 10:28:45
nietmeer
Vailan: Maar, maar waarom dan? Ik vond het een heel interessant blog! En zo gezegd, sommigen hebben zich echt uitgesloofd om een fatsoenlijke reactie neer te pennen, beetje jammer dat je die allemaal de prullenbak in geflikkerd hebt :(

Laatste edit 13-11-2014 10:29

13-11-14 10:32:02
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.873
OTindex: 90.727
vond het ook wel interessant, die verschillende meningen te lezen.. maar wegisweg 8O

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 230 231 232 [233] 234 235 236 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven