hr
jaargang -23 - laatste artikel 5-5 18:00 - 74497 artikelen - nu online 31 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 204 205 206 [207] 208 209 210 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit

21-03-14 11:55:23
nietmeer
@allone: Niet zover ik weet, beleefd als ik ben heb ik een vraag van Antior beantwoord :D

21-03-14 12:02:05
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.906
OTindex: 90.831
SamuiAxe: misschien nav dat artikel over jongens die vechten / erger..

21-03-14 12:04:27
nietmeer
@allone: Daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben, niet bij stilgestaan :P

21-03-14 15:30:55
nietmeer

21-03-14 17:06:28
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.906
OTindex: 90.831
Antior: #ok :)
raar, maar waar :ja

24-03-14 09:58:13
nietmeer
@balou: Hee meis, ik zie je je er weer bent! Hoe is het nou met je? *)

25-03-14 08:21:26
omabep
Oudgediende


WMRindex: 10.710
OTindex: 3.186
SamuiAxe: Ik zat net je antwoord bij dat honden horror verhaal te lezen en wilde je daar antwoorden maar vond dit meer geschikt voor hier.

Gisteravond op Radar gekeken, ik zat er bij te janken over hoe die paarden aan hun einde kwamen voor een frikandel :r

25-03-14 08:36:31
nietmeer
@omabep: Ik ga me die ellende niet aan kijken Beppie, ik heb al zoveel van dat soort ellende gezien dat ik er wel klaar mee ben :( Mensen zijn beesten, laten we het daar maar op houden...

25-03-14 09:15:04
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.906
OTindex: 90.831
@omabep: SamuiAxe: eerlijk gezegd heb ik dat hele hondenhorrorartikel nog niet gelezen, toen ik de titel zag had ik er al genoeg gehad..

" Mensen zijn beesten, laten we het daar maar op houden..."
is dat geen beleding voor de beesten?
er zijn verschillende soorten mensen, en verschillende soorten beesten.. laten we het daar maar op houden.
je kunt een ree of een konijntje niet vergelijken met een jakhals of .. noem eens wat wreeds?

25-03-14 09:36:40
nietmeer
@allone: Mensen zijn beesten, dieren zijn slechts dieren..... Hoewel een Jakhals natuurlijk niet wreder is als een konijn, hij volgt enkel een ander dieet :D Er zijn een paar diersoorten die voor hun plezier doden, zoals de Wezel, maar verhoudingsgewijs zijn dat er weinig, dieren doden v.n.l. om zelf te kunnen overleven, zo simpel is dat eigenlijk..

25-03-14 09:42:02
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.906
OTindex: 90.831
SamuiAxe: oh, dus je hebt een andere definitie voor 'beesten' dan voor 'dieren'? *8
maar het is met mensen net als met dieren:
ze volgen hun eigen natuur.
sommige lijken meer op reeën, andere meer op wezels..

het verschil is..
dat dieren geen keus hebben, en hun natuur moeten volgen,
terwijl mensen wel een keus hebben, en bewust betere beslissingen kunnen maken, als ze dat willen

25-03-14 09:52:45
nietmeer
@allone: Ik gebruik inderdaad verschillende definities :ja Een mens kan tekeer gaan als een beest.. Een hond of wolf kan ook tekeer gaan als een beest, snappie? :D

25-03-14 10:14:04
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.906
OTindex: 90.831
SamuiAxe: iesnap :ja :D
en had dat al gesnopen :P

25-03-14 13:19:34
omabep
Oudgediende


WMRindex: 10.710
OTindex: 3.186
Sorry, ik moest snel weg nadat ik het geplaatst had, kon dus niet meer reageren.

Wat een beroerlingen zijn die mensen om zo met die dieren om te gaan. Het zijn inderdaad beesten en de firma's die er de inkopen doen en het verwerken zijn net zo erg want die houden dit in stand :r

Ik hoop dat de politiek dit nu eens goed aan gaat pakken en een invoerverbod gaat uitbrengen, dan sterven er iig minder dieren op deze barbaarse manier.

SamuiAxe: Je hoeft ook niet te kijken, je voorstellingsvermogen vertelt je inderdaad genoeg, erger kan bijna niet :nee

25-03-14 15:06:32
venzje
Oudgediende


WMRindex: 22.600
OTindex: 7.908
@allone: Hier maar even verder.
Ik heb heel veel gelift in de jaren 70-80. Het was toen een soort openbaar vervoer hè? Een vriend van mij maakte het destijds helemaal mooi: hij liftte zelfs per zeilschip de oceaan over, met privévliegtuigjes door de US en gewoon met de duim door de Sahara.

Inderdaad zie je het niet veel meer, maar toch heb ik nog regelmatig lifters in mijn auto.

25-03-14 18:25:20
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.906
OTindex: 90.831
@venzje: geweldig hè
wat leuk dat je ze nog steeds meeneemt, ik heb 1x iemand meegenomen.. maar zie ze verder nooit.

ik kan me nog goed herinneren dat ik een keer met een (blonde) vriendin door Frankrijk liftte.. hartje zomer en heet weer, dus we hadden alleen een korte broek en een T-shirtje aan.
op een gegeven moment werden we afgezet op een plek, waar minstens 30-40 mensen stonden te liften.
we keken elkaar aan, 'wat nu?, en liepen een paar passen.. toen er al een auto stopte.
schuldig keken we naar de andere lifters die daar al uren in de hete zon stonden, maar die woven ons weg: 'ga maar mee, zinloos'

26-03-14 09:21:01
venzje
Oudgediende


WMRindex: 22.600
OTindex: 7.908
@allone: Vaak zijn het korte liftjes: ik woon in een toeristisch gebied en het openbaar vervoer is hier 's avonds non-existent. Dan wordt er nog aardig gelift.
Langs de snelweg zijn het vooral jongeren/studenten uit Oost-Europa. Daar is het verschijnsel kennelijk nog wat gebruikelijker dan hier.

Het liften is in onze streken vooral uitgestorven na de invoering van de OV-studentenkaart, denk ik. En de tegenwoordig door de media gepropageerde toename van het gevoel van onveiligheid (self fulfilling prophecy) zal ook wel hebben bijgedragen.

26-03-14 12:40:35
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.906
OTindex: 90.831
@venzje: idd.. vraag me af of het echt onveiliger is.. maar eerlijk gezegd heb ik het ook al lang niet meer gedaan.

de enige keer dat ik gelegenheid had om iemand een lift te geven .. was omdat er geen bussen reden (staking of zoiets)

26-03-14 12:59:45
venzje
Oudgediende


WMRindex: 22.600
OTindex: 7.908
@allone: Ik zit nu ook liever in mijn eigen auto. :ja

Ik herinner me dat liftgevers vroeger vaak tegen me zeiden dat ze zelf ook gelift hadden. Nu ben ik zelf liftgever geworden. Ik denk dat de soort zichzelf in stand houdt.  ;)

Laatste edit 26-03-2014 13:01

26-03-14 13:11:21
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.906
OTindex: 90.831
@venzje: idd, dat was ook mijn impuls, toen ik een man zag liften; "vroeger namen ze mij mee, dus neem ik nu ook iemand mee" :)

28-03-14 10:10:20
nietmeer
Ik heb de hele conversatie over mijn slecht functionerende FF uit Emmo's Blog gesloopt en hier neergezet. Lijkt me beter om zijn Blogs daar niet mee te 'vervuilen'..

---------------------------------------------

SamuiAxe: Ik heb een raar probleem: In FF zie ik de foto's niet! Ik heb van alles geprobeerd, zelfs het Blog verwijderd en opnieuw gepost met IE, maar noppes.. Iemand enig idee? Oh, en ook de knop "Maak nieuw Blog" werkt niet meer in FF 8O

@lepeltjes: hier zie ik de foto`s wel met FF

SamuiAxe: Ik ben het zat! Ben al uren aan het klootviolen.. Ik ga FF de-installeren en opnieuw installeren. Ik denk dat een of ander programma stiekem met de settings heeft gekloot.. Tot straks, hoop ik.. Morituri te salutant :P

@lepeltjes: Moest wel van de week een nieuwe flashplayer installeren omdat mijn games begonnen te haperen.

SamuiAxe: Hij doet het weer! Ik heb rigoreus FF eraf gegooid incl. alle data dus zit ik nu met een kale FF. Maar iig werkt het nu. De komende uren zal ik wel zoet zijn met het weer installeren van allerlei add-ons, maar dat geeft niet, ik heb tijd zat :)

@botte bijl: met Opera zie ik alle afbeeldingen wel....
misschien een idee voor een reservebrowser 8)
Opera is net zo min ideaal als andere browsers, maar soms net een beetje anders, waardoor precies dat werkt wat bij IE of FF niet wil (a)

SamuiAxe: @botte bijl: ik heb IE ook geïnstalleerd staan, just in case.. Maar ik ben FF gewend en heb hem in de loop der tijd helemaal aangepast aan mijn wensen, hetgeen ik nu dus opnieuw kan doen :P

@Sjaak: Ik kan je Chromium 64-bit wel aanraden als browser. Bevalt mij uitstekend. Is de moeite van het uitproberen wel waard. En wees zuinig met add-ons. Ik gebruik alleen adblock plus.

29-03-14 11:19:56
balou
Erelid


WMRindex: 2.233
OTindex: 127
Hey lieverd, ik zie je berichtje net pas hier.
Het is iets rustiger geworden en tja, daar heb je nu de nasleep beetje van he (in rust komt alles naar boven he ;) )

Maar hey, we genieten van het mooie weer, dit weekend vanaf vanmiddag zit weer vol en komende week ook weer druk (ma voor foto's, dokter enz.)

Soms zou ik wel ff op een onbewoond eilandje ergens in de stille Zuidzee willen zitten met mijn e reader whahaha *) *)

Hoe gaat ie bij jou lieverd??

29-03-14 11:59:55
nietmeer
@balou: Hoi meid, zie PB!

31-03-14 19:36:41
nietmeer
@Mamsie: ja hoor, les Choristes, dat is 'm!

@allone: wat, woeste erwtensoep? Niets minder woest dan erwtensoep 8O

Enneh, hoorde jouw opmerking ook ergens bij...?

Antior: *grinnikt* nog vóór de youtube-pagina behoorlijk was opgestart wist ik al welk liedje het werd ;)


01-04-14 07:59:40
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.906
OTindex: 90.831
wortel: ja, bij deze opmerking:
Quote wortel::
SamuiAxe: erwtensoep in de zomer gaat mij nog wel lukken, voor ontbijt wordt geen succes :nee
't Is meer dat ik bij ontbijt geen al te woeste dingen door m'n keel krijg, de rest van de dag maakt het minder uit :)

de reden dat je geen erwtensoep als ontbijt wilt, is omdat het te woest is.. ?! :P

Laatste edit 01-04-2014 07:59

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 204 205 206 [207] 208 209 210 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven