hr
jaargang -23 - laatste artikel 18-5 18:00 - 74547 artikelen - nu online 49 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 203 204 205 [206] 207 208 209 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit

28-02-14 11:35:47
nietmeer
@ledi: Het moet vlug in je systeem worden opgenomen, dus druivensuiker (Dextro) gaat sneller. Maar in geval van nood is alles geoorloofd!:P Gewone suiker in wat warm water oplossen werkt ook prima.....

28-02-14 13:51:27
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@Lennie: aha, weer wat geleerd. Kan nog eens te pas komen.

01-03-14 11:42:41
nietmeer
samuiaxe: erwtensoep in de zomer gaat mij nog wel lukken, voor ontbijt wordt geen succes :nee
't Is meer dat ik bij ontbijt geen al te woeste dingen door m'n keel krijg, de rest van de dag maakt het minder uit :)

@Lennie: wow, weer zo'n heel epistel 8O
Thanks, vraag is beantwoord, dank je O+
Wat er met de snelle gebeurde wist ik nog heel goed, daar vroeg ik dan ook niet naar *)*)*)
(die snelle ben ik toen zelfs nog een beetje gaan helpen uitleggen, in de hoop dat ik het gesnapt had ;))

04-03-14 09:57:12
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Mensen, hebben jullie het al gezien: Wortel jubileert. :jeej
Allemaal haar feliciteren op haar PP.

04-03-14 19:43:04
nietmeer
@ledi: Wow, ik merkte het... dank :$

09-03-14 21:32:11
omabep
Oudgediende


WMRindex: 10.720
OTindex: 3.186
Het is alweer 5 dagen blogstilte :[

09-03-14 22:08:26
thecrafter
Erelid


WMRindex: 2.644
OTindex: 808
nvm….

10-03-14 00:03:13
nietmeer
@omabep: Euh.. Blogstilte? Dit is geen blogforum lieverd, dit hoekje is ervoor om eens offtopic verder te reageren op artikelen, om een beetje te ouwehoeren als dat zo uitkomt. Het komt wel vaker voor dat het hier even stil is, dan post ineens iemand iets en heb je binnen no time tig reacties... Waarna het weer even stil wordt. Dit hoekje is een beetje hollen en stilstaan :ja

10-03-14 06:57:05
omabep
Oudgediende


WMRindex: 10.720
OTindex: 3.186
SamuiAxe: Het is alleen wel heel erg stil ineens hier. Het is inderdaad geen blog maar een forum even de boel door elkaar gegooid tijdens het denken :$

13-03-14 22:26:25
nietmeer
@omabep: het is hier steeds een week niks, twee dagen druk, dan een week niks... het went :P

14-03-14 00:02:49
omabep
Oudgediende


WMRindex: 10.720
OTindex: 3.186
wortel: Het was me echt niet eerder opgevallen hoor :nee

14-03-14 00:54:18
nietmeer
Wij zijn ons de laatste week bezig gaan houden met het voorjaar-klaar maken van de tuin. Ja, het is lekker weer en dan krijg je weer zo'n vlaag! Naar een winkel geweest om plantjes( viooltjes) te halen, de bakken weer gevuld, schoongemaakt en zo. De Spaanse Margrieten, die eigenlijk eenjarig zijn, van vorig jaar mei staan allemaal prachtig in de knop en de meesten bloeien zelfs volop! Ook de herfstastertjes, ook eenjarigen, hebben de zachte winter overleefd en ze staan prachtig in het blad en ik denk dat ze ook weer wel gaan bloeien dit najaar!
Verder hebben we deze week ook het terras schoongemaakt....de tegels dan. Er stond door de vochtigheid zoveel groen op...niet normaal!
Normaal gesproken doen we dat met chloorwater...helpt goed, maar dit jaar bleef er toch een groene waas over. Nou kwam ik vorig jaar tijdens het bezorgen op een aantal plekken in het dorp, waar ik bijna over mijn nek ging van de azijnlucht. Mijn licht eens opgestoken bij de bewoners van die huizen en wat blijkt?
In Belgie verkopen ze alcoholazijn. Je kunt het in Nederland niet krijgen. Hier is normale azijn om mee te koken of schoon te maken 4% , in Belgie is dat 8%...2x zo sterk dus...En dat ruik je! :(
Grote voordeel van het spul is dat het spotgoedkoop is, milieuvriendelijk en het werkt goed!
Dus vandaag de tegels van de achtertuin met dat spul bewerkt...Gewoon puur op de tegels gespoten met een drukspuit. De hele buurt ruikt nu naar zilveruitjes of zure augurken....maar de groene aanslag is weg! :P

14-03-14 07:28:06
omabep
Oudgediende


WMRindex: 10.720
OTindex: 3.186
@Lennie: Je bent dus lekker bezig geweest. Ik heb ook al in de tuin gezeten, heerlijk dat voorjaarszonnetje.
Bij ons ruikt het in de buurt ook naar de azijn, iedereen is met dat klusje bezig en het helpt ook nog eens tegen de mieren en onkruid, goed spul hoor ok
Het is maar even de lucht, niet genoeg om er boos of misselijk over te worden.

14-03-14 10:48:56
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.985
OTindex: 91.093
@Lennie: goede tip #ok

15-03-14 23:23:59
nietmeer
@Lennie: Vorig jaar heb ik een aantal zaden gezaaid van groenten: Tomaten, radijsjes enzo. Wan had Aubergines gezaaid.. Mijn zaadjes zijn zowat allemaal verzopen, in mijn oneindige onwetendheid had ik ze kort voor het regenseizoen gezaaid :P Twee tomatenplanten zijn gekiemd, althans, dat hoop ik dan maar, voor hetzelfde geld ben ik nu twee stukken onkruid aan het verzorgen 8O

De Aubergines van Wan doen het daarentegen goed! Ze heeft een paar plantjes waar nu piepkleine Aubergines aan groeien! :ja Ze heeft ook een paar tulpenbollen gepoot, die beginnen nu ook te kiemen, binnenkort op Thai-tv, Hollandse Tulpen, gekweekt op Samui :D

15-03-14 23:49:55
nietmeer
SamuiAxe: Oh, ik lach me echt rot als je in plaats van tomaten in een keer erachter komt dat je vingerhoedskruid of iets dergelijks hebt verzorgd! :D Tip: Dat moet je niet eten....het is zo giftig als de pest! :P
Nog een tip...Maak een kasje. Op een schaduwrijke plaats een aantal tegels of klinkers op de grond, zeg van een paar vierkante meter, Een opstaande rand van tegels of hout er tegen aan zetten zodat je een bak krijgt en daarop van wat houten planken/latten
gemaakt deksel erop, bespannen met doorzichtig stevig plastic. Als het te hevig regent de bak dicht doen, je kunt zo de temperatuur en de vochtigheid zo'n beetje zelf regelen. Als je zaden gaan kiemen en al behoorlijke plantjes zijn kun je ze buiten je kweekkas in de grond zetten.

17-03-14 19:48:42
nietmeer
@Lennie: ik zie fluitekruid voor me als onrkuid, gewoon omdat dat het grootste, opvallendste onkruid is hier :P Daar probeer ik altijd fluiten van te maken (teveel W.G. v.d. Hulst gelezen) maar dat lukt nooit 8-) Toch kan ik die neiging niet bedwingen, iedere zonder weer...

samuiaxe: ow, lekker opgelet... nou ja, je kunt het misschien nog eens proberen, of misschien komen ze alsnog :D Tomaten zou ik hier binnen moeten laten kiemen, of in het kapotgewaaide kasje, zomaar buiten zaaien zou te koud zijn, tenzij ik ze vrij laat zaaide :ja Die dingen bleven groen bij ons, dus hadden we groene-tomaten-cake (soort van pudding dus...)

18-03-14 13:18:23
nietmeer
Voor degenen die het misschien gemist hebben: Ik heb een Blog gemaakt met daarin foto's van mij terwijl ik bezig ben met het uitoefenen van mijn grote passie; Martial Arts.. Je kunt als je wilt een slideshow bekijken waarin ik wat verdedigingen laat zien.

Blogpost: -Knokken- :P

18-03-14 13:53:02
ananda
Lid

WMRindex: 24
OTindex: 9

20-03-14 18:59:48
nietmeer
Euh, mensen, help eens denken. Ik zoek een naam en dat kunnen Wortels slecht.

't Is een Franse film over een jongenskoor dat wordt opgezet in een internaat voor probleemjongens. Één jongen zingt zo slecht dat hij muziekstandaard wordt en de film is heel bekend.

Deze vraag naar aanleiding van de vaststelling dat broer Wortel een ideale korfbalkorf zou zijn.

21-03-14 10:48:41
nietmeer
SamuiAxe: Mijn koppie is misschien wel goed maar bij mij moet je echt niet met sporten aankomen.

Jij bent goed in martial arts. Je komt over als een behoorlijk intelligent persoon. Je hebt een prachtig plekje in Thailand.

Is er ook nog iets wat niet goed aan jou is of wat je niet kan? :P

21-03-14 11:27:17
nietmeer
@Antior: Oh, er zijn zoveel dingen die ik niet kan of waar ik uitermate slecht in ben :ja Wiskunde, geografie, artistiek talent.. NUL! :( Ik kan amper een kubus tekenen 8O Ik kan geen enkel muziekinstrument spelen en zing zo vals als een Kraai :P Geloof me Antior, ik kan veel meer dingen niet als wel, maar de dingen die ik wél kan, kan ik meestal wel goed tot zeer goed, dat wel :)

En wat er niet goed is aan mijzelf? Heb je even? Diabetes, overgewicht, hoge bloeddruk, slechte rug, om maar wat te noemen. Ook ben ik denk ik niet zozeer intelligent, hoewel ik mezelf niet dom zou willen noemen.. Toen ik destijds bij Justitie solliciteerde is er een IQ test afgenomen, mijn score was 128, voor wat het waard is.. Wél heb ik heel veel interesses en kan ik goed onthouden, daarom won ik ook vaak met Triviant 8-) Maar b.v. een universitaire studie zou voor mij veel te hoog gegrepen zijn, ik kom niet verder dan MBO Sociale Pedagogiek. Zo, nou weet je wat meer van mij af, plezier ermee :D

Laatste edit 21-03-2014 11:54

21-03-14 11:36:41
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.985
OTindex: 91.093
Antior: SamuiAxe: *8 is dit een vervolg van een conversatie ergens anders? :)

.. gelukkig zijn we allemaal anders, dan kunnen we elkaar mooi aanvullen :P

21-03-14 11:42:58
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 45.746
OTindex: 94.927
wortel: Bedoel je Les choristes????

21-03-14 11:45:19
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.985
OTindex: 91.093
wortel: woeste erwtensoep? :P

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 203 204 205 [206] 207 208 209 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven