hr
jaargang -23 - laatste artikel 13-5 18:00 - 74525 artikelen - nu online 56 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 95 96 97 [98] 99 100 101 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit

16-05-13 16:16:44
nietmeer
@wortel: Zoek even een paar pagina's terug, daar heb ik laatst een serie foto's gedumpt van waar ik woon.

16-05-13 20:12:56
nietmeer
SamuiAxe: Weet ik, die waren prachtig :jeej
toen begon ik over die flesjes aan je tent :P

16-05-13 23:39:09
nietmeer
wortel: Regenachtige....Ja dat kun je wel zeggen! Vandaag echt heel mijn wijk in de regen bezorgd.... Om 1 uur vanmiddag begonnen en om half vijf weer thuis, goed dat ik een regenpak heb. Qua temperatuur hield het ook niet echt over voor midden mei: 9 graden...

Nou ja, wat er nu valt, valt niet in mijn vakantie en ik hoef nog maar 7 dagen te werken en het is zo ver! Yesssss...helemaal zin in! Overigens geloven mijn lief en ik geen van beiden in de laptop meenemen op vakantie, dus dan gaat het boekje hier even dicht voor een kleine 14 dagen.

16-05-13 23:44:47
RockOpa
Oudgediende


WMRindex: 6.377
OTindex: 4.540
S
@Lennie: Je heb gelijk hoor, op vakantie moet je je laptop thuislaten.

16-05-13 23:48:46
nietmeer
@Lennie: WAT! Twee volle weken WMR zonder jouw bijdragen? Ik word gek.. :[

17-05-13 01:07:48
nietmeer
SamuiAxe: Nee hoor, jij wordt niet gek....ben je gek??:P
Ik ga jou missen ( en de rest) en jij gaat mij ( misschien) missen en dan is het des te leuker om elkaar na 12 dagen weer te spreken, toch? Als ik op vakantie ga wil ik ook vakantie....Geen email, geen computer of wat dan ook. Mijn lief en ik bellen de wederzijdse ouders dat we goed zijn aangekomen en ik doe een sms-je naar mijn kinderen dat we goed zijn aangekomen en dat is het wel! Dan zijn we voor de rest alleen bereikbaar en de familie weet dat ze alleen in noodgevallen moeten bellen. Mijn lief en ik gaan in die twee weken 's avonds lekker lezen, tv kijken en we nemen een heel aantal films en series mee die we willen zien. Verder gaan we ook 's avonds Yahtzee spelen, dat doen we eigenlijk enkel in de vakantie, dus komt helemaal goed! We hebben ons al een beetje voorbereid op Friesland, al een beetje uitgezocht waar we allemaal naar toe willen in die twee weken....en voor de rest zien we wel! Nu mag alleen nog het weer een beetje meespelen...Is het slecht? Het zij zo en dan doen we het daarmee. Is het goed? Prima, dan zullen we ervan genieten! :D

17-05-13 02:26:40
nietmeer
@Lennie: Nou en of ik je ga missen!! Een van de betere opties in het menu is dat je je vrienden kunt laten onderstrepen in de online-lijst. Hoewel ik 24/7 online lijk te zijn is dat natuurlijk niet zo, ik ben gewoon te lamlendig om mezelf elke keer on- en offline te melden. Maar elke keer als ik daadwerkelijk op WMR kijk zoek ik altijd automatisch de onderstreepte leden op, dat zijn vrienden en die geef ik speciale aandacht. Ik lees zowat alles wat mijn vrienden hier posten, dus ja, jou zal ik die 2 weken missen!

Maar.... Het is natuurlijk van harte gegund hoor :ja Lekker even uit de sleur, helemaal niks mis mee. Geniet er van meis, met volle teugen :ja *)

17-05-13 10:19:27
nietmeer
SamuiAxe: Oh, ik meld me hier ook nooit af en dat zal ik waarschijnlijk in die 14 dagen ook niet doen.....evenals jij ben ik daar gewoon te lam voor..:P
Friesland stond al een paar jaar op mijn verlanglijstje om eens naar toe te gaan. Maar voor een week vind ik die afstand te lang, het is toch wel een eind rijden vanuit het Brabantse. Maar nu hadden we de kans om voor weinig geld een midweek en een volle week na elkaar te kunnen boeken. Leuk huisje, kilometer of 5 van de Waddenzee af. Het is maar een paar kilometer naar Harlingen en iets meer kilometers naar Franeker. Lekker....zee, strandwandelingen, zonsondergangetjes....en natuurlijk heel veel vis eten! :P

17-05-13 10:25:30
nietmeer
@Lennie: Lekker hoor! Ik ben ooit met mijn ex naar de kop van Drente geweest voor een weekje. Van daaruit hebben we een paar uitstapjes gemaakt naar Friesland en Groningen. Onder andere de zeehondencreche in Pieterburen en de meest noordelijke plaats in Friesland, ik weet echt de naam niet meer, maar we stonden dus echt zowat met de voeten in zee, er was een haven en een vuurtoren. Daar heerlijk vis gegeten en uitgewaaid. Was een fijne week :ja Friesland en Groningen zijn mooie provincies, absoluut!

17-05-13 10:37:45
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.947
OTindex: 90.942
.. bij mij hebben een heleboel mensen streepjes.. alleen let ik er niet zo op :)

fijne vakantie @Lennie *)
ik zal je niet missen ~ want er zijn heel veel lieve mensen op deze wereld.. :)
maar hoop wel achteraf van je te horen hoe het geweest is :ja

17-05-13 10:52:18
nietmeer
@allone: Ik heb 'slechts' 12 leden als vriend geaccepteerd. Ik vraag en accepteer enkel van mensen die iets voor mij betekenen. Ik vind het reuze handig, dat onderstrepen...

En dat is weer zo'n echte @Allone-uitspraak.. 'Ik zal je niet missen..' LOL! :D

17-05-13 11:33:01
nietmeer
@allone: Voorlopig zit je nog wel anderhalve week of zo met me opgescheept hoor.:P We vertrekken 3 juni..

17-05-13 11:34:41
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.947
OTindex: 90.942
@Lennie: opgescheept is niet het juiste woord, ik geniet altijd van je bijdragen.. :)
en hopelijk is het 3 juni beter weer :ja

17-05-13 12:09:20
nietmeer
@allone: Dát hoop ik wel! Het is hier gewoon koud...ik heb verdorie de verwarming aan en het is al half mei! Troost ik me maar met de gedachte dat we nog altijd goed weer hebben gehad in onze vakanties....en dan val ik echt niet over een regenbuitje nu en dan.
Dus ik ga er gewoon vanuit dat het weer gewoon goed zal zijn. Zo niet? Jammer, dan vermaken we ons ook wel! :P

17-05-13 12:14:03
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.947
OTindex: 90.942
@Lennie: ik heb de verwarming aan én een coltrui aan.. gisteren zag ik dat het 9 graden was 8-)

maar idd, als je de juiste kleren bij je hebt, kun je er altijd en overal wat van maken.

dat herinnert me aan een week in Zwitserland in de zomer.. ik had dus alleen zomerkleren bij me, en het regende de hele week ~~ het was zooo koud.. dat ik het nooit vergeten ben (en het is al 36 jr geleden :P)

17-05-13 12:32:30
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.947
OTindex: 90.942
SamuiAxe: in principe is iedereen mijn vriend...
sommige staan in mijn lijst, zodat ik makkelijker hun blogjes kan vinden.. anderen staan in mijn lijst omdat ze mij in hun lijst zetten.. sommige staan in mijn lijst terwijl ik ze helemaal niet ken (zoals lief-woelmuisje, zie je die wel eens online?).. en sommige staan niet in mijn lijst, hoewel ik ze zeer graag mag..
het zegt dus allemaal niet veel, bij mij

ps ik wist niet van het bestaan van allone-uitspraken.. :P waarschijnlijk moet je niet-allone zijn om ze te herkennen :)

17-05-13 12:33:31
nietmeer
@allone: Ach, en zo doen we het allemaal anders :)

17-05-13 14:10:48
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
afbeelding

Mind Full Ness

Moet je kinderen vanaf 0
al volstoppen met ideeën?

17-05-13 14:29:42
SilverWing
Erelid


WMRindex: 573
OTindex: 854
S
Quote @heraux:
afbeelding

Mind Full Ness

Moet je kinderen vanaf 0
al volstoppen met ideeën?
volgens mij neit 8)8)

17-05-13 15:06:39
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.947
OTindex: 90.942
@heraux: @shoaib2: natuurlijk niet, is dat waarom deze kinderen die afschuwelijk apparatuur op hebben? belachelijk, arme schapen 8-) wat is er mis met gevoeligheid en creativiteit en oorspronkelijkheid en stilte en ... ?!

17-05-13 15:08:53
nietmeer
@heraux: Nee....naar mijn mening dan.Ik vind het er zelfs heel zielig uitzien, zo...

17-05-13 15:20:34
nietmeer
SamuiAxe, @allone: Allone-uitspraken blijken vaak te herkennen te zijn dan de ~ die er vaak tussen of na staat :D
Dat tekentje gebruiken anderen niet zo vaak :)

@Lennie: Ja, bèè, rotregen... Vast heel goed voor de planten enzo, maar die verzuipen op deze manier alleen maar. 't Zijn geen moerasplanten..!
die kikker in de tuin had groot geljk. Het gras was net een vijver :P

17-05-13 15:21:57
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.947
OTindex: 90.942
ach ~ so ~ ist ~ das ~ das ~ haben ~ wir ~ nicht ~ gewusst :P

17-05-13 15:26:26
nietmeer
@allone: Weet je 't nu :P

17-05-13 15:28:23
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.947
OTindex: 90.942
en ~ vind ~ je ~ het ~ geen ~ sierlijk ~ streepje ~ ??

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 95 96 97 [98] 99 100 101 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven