hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-4 12:00 - 74467 artikelen - nu online 38 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 65 66 67 [68] 69 70 71 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit

04-04-13 12:17:09
nietmeer
@Emmo: Hoe dan ook, je hebt internet op het schip dus tenzij je een heleboel mensen zwaar pissed off wilt maken dan zou ik maar beter een Blog gaan bijhouden! (6) :D

04-04-13 12:18:19
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.878
OTindex: 90.738
SamuiAxe: quote "Een van de jongere leden van WMR"..

verstand (wijsheid) komt met de jaren.. dus ook hier zul je begrip voor kunnen opbrengen (L)

04-04-13 12:51:40
nietmeer
@allone: Och, ik ben mijn ei kwijt en ben er al niet meer boos over, zo ik al zei, als ik al een deugd heb, dan is het dat ik niet rancuneus ben.. Ik blaas een keer flink en dan is het wat mij betreft over, ik heb geen zin om een oude zuurpruim te worden :)

04-04-13 12:54:52
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.878
OTindex: 90.738
SamuiAxe: da's mooi *)
maar anderen zijn 'andersom', die zeggen niet veel, maar vergeten ook niet :)

04-04-13 12:58:03
nietmeer
@allone: Ach, 'To each his own', als we allemaal hetzelfde waren dan was het ook saai :) Overigens vergeet ik ook niet snel iets, ik maak me er enkel niet al te lang druk over 8)

04-04-13 14:06:29
omabep
Oudgediende


WMRindex: 10.705
OTindex: 3.186
Door toedoen van het overlijden van Kristel kom ik weer eens hier kijken. Ik ben me een hoedje geschrokken en wilde even kwijt hoe erg ik dit vind. Nu heb ik een vriendin minder in mijn vriendenlijstje die toch niet al te groot is.

Ik heb even terug gelezen hier, wat een leuke foto's heb je hier neergezet vooral de honden en het strand vind ik leuk. Ik zou toch ook graag zo willen wonen hoor :ja

04-04-13 14:11:32
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Het kan niet anders of deze jongeman heeft ze van zijn Blog verwijderd... Slechts zelden ben ik hier dergelijk kinderachtig en onsportief gedrag tegengekomen!
--------------------

Ja, onvolwassener gedrag is er niet. Jammer zoiets! :(

04-04-13 14:17:07
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Er zijn soorten vuur dat eeuwig brandt
- het vuur van de liefde
- het vuur om aan te warmen
- het vuur van het gedenken
- het vuur van het krenken en wraken
- het vuur van het verbranden
- het vuur van het licht
- het vuur van het ontwaken
- benoem er zelf maar een.

ongewild, we kiezen voor de liefde, die zuivere intentie, verkeerd vertaald beland het hout op de verkeerde stapel - en lijkt op krenken.

Ik zeg; soms lijkt het bitter of zuur

Maar het is die eerste die ik graag bestuur.

04-04-13 17:29:27
nietmeer
@Lennie: Een bijbaan als werphengelhoesje? Omdat papa wortel ons regelmatig uitmaakt voor een nestje werphengels. :D

SamuiAxe: Een kies met wortel? Daar moet je ook maar net op komen! :jeej

@heraux: ik snap je voor de variatie eens :D Het klopt, hout belandt soms op de verkeerde stapel, en dat is lastig...

04-04-13 17:45:29
nietmeer
@omabep: Ja, zo vergaat het mij ook, wat betreft Kristel. Ik had haar ook in mijn vriendenlijstje staan en dat is ook niet al te lang.

04-04-13 20:30:03
nietmeer
Flof! @jouwnaam-register is er (bij mij) zojuist uitgeklapt. Stom!

04-04-13 20:43:51
nietmeer
wortel: Hier met Internet Explorer werkt het.

04-04-13 20:51:04
nietmeer
Alev: Hmm... Ik zit hier met chrome. Kijken of explorer of firefox wel willen, chrome is sneller en mooier maar de andere twee kunnen meer aan.

Edit: Hij is er weer!

04-04-13 20:53:31
nietmeer
Ik zat net te kijken hoe WMR eruit ziet in Firefox en Chrome.
Alles ziet er zo magertjes uit.. :P

04-04-13 20:53:56
nietmeer
Hoe bedoel je?

04-04-13 20:54:40
nietmeer
De lettergrootte is veel kleiner en daardoor zijn de letters ook minder dik.
Er is ook meer regelafstand tussen de regels.

04-04-13 20:55:50
nietmeer
Oh? Dat is wel verassend. Ik ga explorer eens afstoffen, dan.

04-04-13 20:58:11
nietmeer
Ik heb Internet Explorer 10 nu. Dat tablet-tiles style was even wennen, want nu is alles veel strakker.
Verder niet veel gemerkt. Wel dat een tab helemaal uitgerekt wordt, wanneer je een andere heb gesloten. Daardoor kun je achterelkaar klkken om ze te verwijderen.

04-04-13 21:01:31
nietmeer
Welke explorer ik heb weet ik niet. Een vrij oude, 4 of 5 of zo. Ik zag tussen mijn explorer en het vuurvosje geen verschil, chrome was wel echt groter. Bij explorer is het WMR-logo trouwens heel gek links boven in de pagina weggemoffeld, heel klein. Dat heeft het vuurvosje niet.

04-04-13 21:03:13
nietmeer
Vier, vijf. 8O
Dat kan niet, zelfs mijn school heeft beter dan dat.

Bij instellingen dan naar about Internet Explorer. Daar staat elke versie je hebt.
De banner zit inderdaad helemaal links als je niet ingelogd bent. Reclame is schijnbaar belangrijker dan de banner. :|

04-04-13 21:05:18
nietmeer
Oh, ja. Dat logo is weer normaal nu ik inlog, ja. Ik weet echt niet welke explorer ik heb, ik gok maar wat. Moet eens gaan kijken :D

Alev: Oké. Ik zat helemaal fout: mijn school heeft 6, en wijzelf hebben 8 of negen. Klopte niks van wat ik zei :D
Maar tegeltjes? Wat bedoel je? Ik ben altijd heel slecht in wennen aan nieuwe knopjes, ik ben bang dat ik dan maanden van slag zou zijn...

04-04-13 21:28:21
nietmeer
Windows heeft het tile-systeem gemaakt. Heb je de nieuwe Windowsphones gezien? Die hebben allemaal blokjes (files) en alles ziet er strak uit. Mooi voor touchscreen apparaten. Jammer voor desktops.
Ik heb trouwens zelf een Windowsphone. Nokia Lumia. :P

04-04-13 21:30:16
nietmeer
Aha. Nee, wij hebben geen tegeltjesapparaten. Wel een android-tablet, maar normaal staat die niet op de tile-pagina. De beginpagina's zien er ongeveer zo uit als het bureaublad van een desktop (met een boom op de achtergrond die zich aan het weer en dagdeel aanpast :D)

04-04-13 21:35:18
nietmeer
Android hoort ook geen tiles te hebben. Het is echt een Windows iets, die tiles.
Ik zou nooit een tablet kopen. Het is een laptop zonder toetsenbord. Dan koop ik gewoon een laptop, in plaats van bij te betalen voor een toetsenbord. :P
Mijn school gaat een tabletlaptop kopen. Van Dell ofzo. Ben het er niet mee eens. :P

04-04-13 21:40:41
nietmeer
Wij hebben een aankliktoetsenbord. Anders zouden we met z'n allen gek worden :D Maar het is ons enige apparaat met fatsoenlijke pixels, en voor computerspelletjes is touchscreen ook echt een vooruitgang (vooral digiflipperkast. Die is mooi! 8O)
Filmpjes kijken doe ik daar dus op, en liever niet op de draagbare DVDspeler of TV. Dat is zowiezo al minder handig, maar toch... Die TV is heel oud, dus met weinig pixels, en staat midden in de woonkamer terwijl echt alleen ik zo blij word van die filmpjes. Tablet past wel alleen een USB-stick in als de toetsen eraan zitten. Dat is raar. 8-)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 65 66 67 [68] 69 70 71 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven