hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-4 12:00 - 74467 artikelen - nu online 35 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 64 65 66 [67] 68 69 70 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit

03-04-13 00:21:43
nietmeer
@Emmo: Voor jou een uitzondering natuurlijk: Dikke schipperstrui en een pet lijkt mij de juiste dresscode voor jou :D

03-04-13 15:06:00
balou
Erelid


WMRindex: 2.233
OTindex: 127
SamuiAxe, vrees dat ik mijn dikke kont ook niet in gala geperst krijg....:nee

03-04-13 15:25:50
nietmeer
@balou: het enige galajurkje dat ik heb is zo smal dat zelfs ik er eigenlijk niet in pas! 8O Dat ding zou een bijbaan als werphengelhoesje moeten gaan zoeken. en wortels zjin toch echt niet dik, ik ben geen winterpeen!

03-04-13 16:42:53
balou
Erelid


WMRindex: 2.233
OTindex: 127
wortel, héél vroeger paste ik in zo'n ding (49 kilo woog ik) en als je er met een maatje meer in gaat, lijk je net een rolmops whahaha

03-04-13 18:24:32
nietmeer
@balou: mijn moeder past zelfs helemaal niet meer in dat jurkje, daarom heb ik het nu. Maar als mijn moeder, die echt zo mager als een lat is, ergens niet inpast, is dat echt heel vreemd. En het is dus wel netjes lang genoeg. Dat is helemaal raar.

03-04-13 20:55:55
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.878
OTindex: 90.738
wortel: je hebt je ava verandert..

03-04-13 20:57:46
nietmeer
@allone: dat heb ik, omdat deze iets duidelijker is. Nu istie tenminste nog enigszins herkenbaar.

03-04-13 21:44:31
nietmeer
wortel: Hahahaha....en nou zie ik nóg niet wat het is!
Een bijbaan als werphengelhoesje....*proest* Hoe krijg je het verzonnen, meissie?

@balou: Gaan we toch allemaal net als Emmo: Schipperstrui met pet? Kunnen we een Shantykoor na gaan doen...:P:P:P

03-04-13 21:47:25
nietmeer
@Lennie: Het is een olifant. Zie je de slurf niet? :P

03-04-13 21:50:08
nietmeer
wortel: Wat is je Avatar? Euh.. Een kies met wortel?

03-04-13 21:51:34
nietmeer

03-04-13 22:34:02
nietmeer
SamuiAxe: Hahahaha....zou toepasselijk geweest zijn!
Maar okee....een olifant it is! :D

03-04-13 23:06:09
Emmo
Stamgast


WMRindex: 65.688
OTindex: 28.417
@allone: Ja hoor, schepen zijn vrouwelijk. (er zijn nog meer verklaringen, meest ietwat schunnig. Zoek maar naar "why is a ship a she".

@Lennie: Klopt, ik was eerst ingedeeld op een wat ouder schip dat, nog, geen internet heeft. Installatie van zo'n systeempje kost in de orde van 5 nullen, dus ze zijn ietwat terughoudend op het moment. Omdat dat type, om technische redenen me niet aanstaat heb ik om een ander bootje gevraagd, en nog gekregen ook. Anders was ik nu al twee weken weg geweest.

03-04-13 23:16:42
nietmeer
@Emmo: Okee, dus je kunt ons op de hoogte houden van je wederwaardigheden...Heel fijn!
Godsamme....ik lees net pas van het overlijden van Kristel....Ik ben er een beetje van van slag af, eerlijk gezegd....Op haar verjaardag gegaan, hartaanval....Boem, weg! Zo erg...

03-04-13 23:42:04
nietmeer
@Lennie: Bijzonder triest, het overlijden van Kristel :( Nadat mijn zoon overleden was hebben we wat mails uitgewisseld, helaas had ze een soortgelijke ervaring meegemaakt en kon ze zich mijn verdriet en boosheid levendig voorstellen, daar hebben we samen over gesproken. Ze was een hele lieve vrouw........

03-04-13 23:55:22
nietmeer
SamuiAxe: Ja, dat was ze....een paar maanden geleden kreeg ik een berichtje dat ze me als Vriend toegevoegd had, dat was nadat ik uitleg had gevraagd over dat Link-gebeuren, weet je nog wel? Ze noemde me toen Linke Lennie....:)
Ik zei toen dat ik het als een Geuzennaam zag...
Da's de tweede al vandaag...sterfgeval bedoel ik. Vandaag waren we bij ons thuis, er lag een rouwbrief. Ik vraag: Is er iemand dood? Ik denk: Ouwe vriend of kennis die ik toch niet ken....Is het verdomme de man van een nicht van me! En daar hebben we 2 maanden geleden nog over van alles mee zitten buurten! 55 jaar oud/jong...zo je wilt..Een week of drie geleden hoorden we dat hij kanker had, maar het was waarschijnlijk goed te behandelen. Okee...dan ga je daar maar vanuit. Net voor de Pasen ging het fout, hij voelde zich niet goed, naar het ziekenhuis gebracht, in een coma geraakt en er niet meer uitgekomen..en nu exit....en dan dit bericht van Kristel er bovenop...Nou kan het wel weer hoor!

04-04-13 00:02:00
nietmeer
@Lennie: Dit is een van de lasten van het ouder worden lieverd. Naarmate we zelf ouder worden zien we steeds meer mensen ons ontvallen... Totdat we zelf aan de beurt zijn, dan leest iemand dat ik de pijp uit ben en zegt dan; 'Ojee, hij was even oud als ik.. Zonde, was een goeie gast', of niet natuurlijk, afhankelijk van wie het leest. Het hoort er nu eenmaal bij. Mijn broer is een paar weken geleden geopereerd aan kanker, de uitslag kon eigenlijk niet beter, geen uitzaaiingen en hoewel hij onder controle moet blijven zijn de vooruitzichten bijzonder goed... Dan valt er toch een pak van je hart, maar soms, (vaak?), is kanker nog steeds een bijzonder dodelijke ziekte :(

04-04-13 00:11:46
nietmeer
SamuiAxe: Klopt, het is een rotziekte....maar goed om te horen dat de prognoses voor je broer in ieder geval goed zijn...Er zijn meerdere gevallen van kanker in mijn familie geweest, maar iedereen heeft het tot nu toe overleefd...Behalve dan nu de man van mijn nicht....Hij is de eerste van mijn generatie in de familie die gaat...Ik zat er daar straks aan te denken..Jeez, nou komt het wel erg dichtbij!

04-04-13 00:16:33
Emmo
Stamgast


WMRindex: 65.688
OTindex: 28.417
@Lennie: Wist er niets van. Inderdaad, plotseling...

04-04-13 00:38:51
nietmeer
@Emmo: ' Omdat dat type, om technische redenen me niet aanstaat heb ik om een ander bootje gevraagd, en nog gekregen ook.'

Zonder je in de kont te willen kruipen meen ik hieruit op te mogen maken dat jij bij de baas in een goed blaadje staat aangeschreven? Denkelijk worden zulke verzoeken niet al te vaak ingewilligd, of vergis ik me? Want zo ja, dan kunnen ze bij de planningsafdeling aan de gang blijven 8O

04-04-13 00:49:03
nietmeer
SamuiAxe: Ja, dat dacht ik dus ook al...Maar wel fijn Emmo, dat je bij ons kunt blijven die vier maanden dat je van huis bent!

En nu ga ik naar bed, morgen weer een drukke dag...Tot laters, mijn lieve vrienden!

04-04-13 11:01:18
balou
Erelid


WMRindex: 2.233
OTindex: 127
SamuiAxe, Gelukkig dat ze er bij je broer op tijd bij hebben kunnen zijn joh!!!!!!!

04-04-13 12:01:53
nietmeer
Een van de jongere leden van WMR en ikzelf hebben af en toe best weleens hommeles. Om het gewoon recht voor zijn raap te zeggen; we mogen elkaar niet, simpel.. Maar met al mijn ondeugden heb ik één deugd, ik ben niet rancuneus. Dus toen ik las dat hij zich ingeschreven heeft voor de studie xxxxxxxx heb ik op zijn Blog een berichtje achtergelaten:

04-04-13 00:24:57 - Quote! - SamuiAxe

Ondanks onze redelijk vaak voorkomende meningsverschillen wens ik je oprecht veel succes toe met je studie ok


Tot mijn verbazing zag ik even later dat mijn berichtje verdwenen was? 8O Huh? Goed, ik nog eens gepost met de vraag aan hem of hij mijn eerste reactie verwijderd had, en zo ja, waarom? Weer wat later bleek ook mijn 2e posting weg gehaald te zijn! Het kan niet anders of deze jongeman heeft ze van zijn Blog verwijderd... Slechts zelden ben ik hier dergelijk kinderachtig en onsportief gedrag tegengekomen!

04-04-13 12:05:01
nietmeer
@balou: Zeker weten! Mijn broer en ik zijn erg close, ook al spreken we elkaar soms maandenlang niet. Hij is al een paar keer hier op vakantie geweest en dan hebben we een fantastische tijd :ja Het leeftijdverschil is slechts 16 maanden, dus we zijn echt samen opgegroeid, de laatste keer dat we echt ruzie hadden was ik 14 of zo :P

04-04-13 12:14:30
Emmo
Stamgast


WMRindex: 65.688
OTindex: 28.417
Quote SamuiAxe:
Zonder je in de kont te willen kruipen meen ik hieruit op te mogen maken dat jij bij de baas in een goed blaadje staat aangeschreven?
het kietelt wel lekker, hoor!

Maarre, dat soort dingen komen meest van twee kanten. In het verleden ben ik wel eens tussentijds ingesprongen, en als één en ander uitloopt doe ik ook niet moeilijk. Gewoon payback dus.
In dit geval heb ik ook het schip niet geweigerd, heb alleen gevraagd of de planning veranderd kon worden. Bij m'n huidige baas kom je met een vriendelijk verzoek vaak verder dan met de vuist op tafel slaan. Wel zo prettig.
En de planning loopt vrij houtje touwtje en op het laatste moment. Schuiven met de planning is meer regel dan uitzondering.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 64 65 66 [67] 68 69 70 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven