hr
jaargang -25 - laatste artikel 23-6 10:00 - 77966 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 266 267 268 [269] 270 271 272 497 498 499 500

14-02-11 11:39:57
Violetje
Oudgediende


WMRindex: 182
OTindex: 12.511
hahaha ja :P zij komt wel vrijdags al :D

14-02-11 11:40:29
nietmeer
wat is er in utrecht?O+

14-02-11 11:42:25
Violetje
Oudgediende


WMRindex: 182
OTindex: 12.511
Tazmanian Devil: trance energy :jeej

14-02-11 11:45:25
nietmeer
Een dans festijn dus:D

14-02-11 11:46:25
Violetje
Oudgediende


WMRindex: 182
OTindex: 12.511
Tazmanian Devil: ja zeker wel :D we gaan met 6 meiden dus word een super feest :D:jeej

14-02-11 11:46:52
kojak
Erelid


WMRindex: 2.665
OTindex: 1.934
dolletjes zeg....:nee
voor jullie meiden wel natuurlijk
maar ik trek dat toch ff niet nu

14-02-11 11:50:12
nietmeer
En jullie gaan met de trein?O+ Of met de auto of zo?

14-02-11 11:51:39
kojak
Erelid


WMRindex: 2.665
OTindex: 1.934
:w mensen, ik moet mijn meisje van school op gaan halen...:w

14-02-11 11:54:32
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Laterz Kojak *)*)

14-02-11 11:55:18
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Quote Jollie:
hahaha ja :P zij komt wel vrijdags al :D


Heeeel misschien kom ik vrijdag's ook, maar dan pas tegen 10 uur :P

14-02-11 11:57:53
nietmeer
Ik kom niet iig:P Ik ga vrijdagavond al naar Eindhoven:D

14-02-11 12:03:24
Violetje
Oudgediende


WMRindex: 182
OTindex: 12.511
wij gaan met de auto :D

kojak jij gaat kroelen met je meissie :ja

14-02-11 12:13:34
Violetje
Oudgediende


WMRindex: 182
OTindex: 12.511
stil8O

14-02-11 12:15:25
flyingdutchy
Oudgediende


WMRindex: 499
OTindex: 13.432
hoi hoi hoi :w:w*)O+*) :D:jeej:jeej

14-02-11 12:38:47
Redorbit
Erelid


WMRindex: 406
OTindex: 3.524
S
flyingdutchy: vrolijk???

14-02-11 12:39:37
flyingdutchy
Oudgediende


WMRindex: 499
OTindex: 13.432
@Redorbit: dat ben ik altijd:D:jeej:P

hoe is het:D

14-02-11 12:41:05
Redorbit
Erelid


WMRindex: 406
OTindex: 3.524
S
flyingdutchy: altijd? dat vind ik knap:)
ik ben vaak vrolijk:) `s morgens het eerste half uur na wakker worden nooit eignelijk:S

Ja met mij alles prima lekker aan de arbeit:) en hoe is het met u?

14-02-11 12:41:34
nietmeer
Ik ga even lynchen:w

14-02-11 12:42:08
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
*zet Wilders klaar ter lynching*

14-02-11 12:42:26
Redorbit
Erelid


WMRindex: 406
OTindex: 3.524
S
Tazmanian Devil: have fun:ja

Kpuc: nee niet doen we moeten toch wat entertainment hebben in ons politieke verhaal:)

14-02-11 12:43:35
flyingdutchy
Oudgediende


WMRindex: 499
OTindex: 13.432
@Redorbit: haha ja ik ben het altijd wel:D en anders zorg ik er wel voor dat ik weer vrolijk wordt:D:jeej.
haha 's ochtends wordt ik altijd wel vrolijk wakker van de muziek:DO+.

mooi zo:D haha lekker druk bezig:P.
gaat best:D:jeej, ik heb nu lekker vrij8)

Tazmanian Devil: eet smakelijk:D

14-02-11 12:45:10
Redorbit
Erelid


WMRindex: 406
OTindex: 3.524
S
flyingdutchy: ah ja ik wordt we wakker van muziek maa rik slaap liever nog ff een half uurtje door:P

vrij? kijk eens aan, dat is fijn:)

had ik ook moeten regelen:ja haha achv erleden week weer overuurtjes opgebouwd kheb er nu 14.5 dus binnen kort ff lang weekendje pakken:)

14-02-11 12:49:24
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Wordt Wilders gelyncht 8O Wanneer :D Feessie :jeej

14-02-11 12:49:53
flyingdutchy
Oudgediende


WMRindex: 499
OTindex: 13.432
@Redorbit: haha ik heb de muziek nooit te hard staan dan:P, maar ik zet de wekker altijd een half uur te vroeg en dan kan ik nog een half uurtje liggen en dan eruit:D.

haha ja vandaag gesprek op stage gehad en nu lekker vrij:D, morgen weer na school:P.
heb niet vrij vanwege Valentijnsdag hoor:P_O-.

ach ja maakt niks uit toch dat je moet werken:D, geld moet ook binnenkomen:P.
hmhm dat kun je beter doen ja:D een mooi lang weekend ervan maken:D.

@yes_my_dear: hoi hoi :w:w*)O+*)

14-02-11 12:50:41
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Tja, misschien dat zijn advocaat ook met hem nog een dansje gaat maken, om maar even wat in het midden te gooien ;)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 266 267 268 [269] 270 271 272 497 498 499 500

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven