hr
jaargang -25 - laatste artikel 23-6 10:00 - 77966 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 267 268 269 [270] 271 272 273 497 498 499 500

14-02-11 12:54:09
Redorbit
Erelid


WMRindex: 406
OTindex: 3.524
S
flyingdutchy: ja idd werk is prima hoor ik heb het zeker niet slecht:)

ok ach een extra dagje vrij dan:) ook prima:)

@yes_my_dear: ach die vent loopt van blijdschap nog wel een keer zelf onder de trein ofzo. en verder zit er ook weinig soeps:S

14-02-11 12:56:47
flyingdutchy
Oudgediende


WMRindex: 499
OTindex: 13.432
@Redorbit: daarom:D ik had het op stage ook prima, genoeg vrije tijd daar:D, maar ja stage is nu afgerond:P, nu weer na school xD.

haha tja ik had ook na school gekund nu:P, maar ja ik dacht ik ga lekker na huis lekker relaxen en morgen maar weer na school:P.

14-02-11 12:59:48
Redorbit
Erelid


WMRindex: 406
OTindex: 3.524
S
flyingdutchy: _O_ school kan morgen ook wel:) als je maar niet langer dan een jaar ove rje opleiding doet anders meot je te*ing veel gaan betalen:)

14-02-11 13:01:54
flyingdutchy
Oudgediende


WMRindex: 499
OTindex: 13.432
@Redorbit: haha tja eigenlijk staat stage officieel tot aan de voorjaarsvakantie:P, maar ik heb mijn weken/uren al gemaakt:P, nu zelfs al te veel dus ja, maar wel 1 dagje zonder toch:P.
nog een half jaartje school en dan ben ik klaar hoop ik:P, moet maar even zien, aangezien ik toch best veel heb te doen en tja heb geen zin om 12uur nog na school te gaan, zit de boel toch al vol daar.
haha ik denk er wel om hoor:P, ik haal het wel;).

14-02-11 13:03:49
Redorbit
Erelid


WMRindex: 406
OTindex: 3.524
S
flyingdutchy: als je project af is en je hebt je uren gemaakt dan ben je vrij toch?
zo redeneer ik ook:ja

14-02-11 13:08:55
flyingdutchy
Oudgediende


WMRindex: 499
OTindex: 13.432
@Redorbit: hmhm dat is ook zo ja:P, maar ja ik ben gewoon doorgegaan omdat ik me anders toch verveelde:P en tja stage is leuker dan school:P.
maar ja school is nu ook wel belangrijk kwa werk en zo dus ja morgen daar weer beginnen:D.

14-02-11 13:09:03
nietmeer
Zo Das lekker:D

14-02-11 13:09:34
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Wat is lekker Tazmans?

14-02-11 13:10:25
nietmeer
Nou een gelynchte Wilders op bord:P Dat zet je me net zelf voor8-)

14-02-11 13:13:28
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
8O Getsie, dat was niet om te eten man, als ik jou was zou ik het gif uit de mond gaan spoelen 8O

14-02-11 13:14:53
Redorbit
Erelid


WMRindex: 406
OTindex: 3.524
S
flyingdutchy: stage is idd leuker dan school, vond ik ook altijd.

ik baalde op school altjid van smorgens 1 uur college en dan halverwege de middag nog 1 en ertussen 3 uur niets :S en dan vinden ze het gek dat je college`s mist.


14-02-11 13:17:44
flyingdutchy
Oudgediende


WMRindex: 499
OTindex: 13.432
@Redorbit: hmhm dat is het ook zeker:D en je leert er veel meer:D.

ooh daar heb ik geen last van:P, ik mag na school gaan wanneer ik dat zelf wil:D, geen vaste lesuren en zo, dus ja daar heb ik verder geen gekloot mee:P.

maar ik ben er vandoor, nog even wat dingen afronden en daarna weer even weg nog wat ophalen:P.

iedereen een fijne dag verder:D en werk ze:D:jeej

doei :w:w*)O+*):jeej:D

14-02-11 13:18:04
Redorbit
Erelid


WMRindex: 406
OTindex: 3.524
S
flyingdutchy: dag dag:w:w

14-02-11 13:21:09
nietmeer
kpuc dan komt het alleen maar terug in het milieu:P

14-02-11 13:23:18
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Tazmanian Devil: Weldoener _O_

14-02-11 13:24:46
nietmeer
Ik offer me graag op:P

14-02-11 13:26:15
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
*tapt een Ilja*

14-02-11 13:26:47
nietmeer
Een wat voor drankje?8O

14-02-11 13:28:31
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Wodka 8-)

14-02-11 13:29:51
nietmeer
ik had het kunnen weten_O-

14-02-11 13:30:35
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Oblomov, vanuit bed het beste te nuttigen ;)

14-02-11 13:32:40
nietmeer
Ja en dan gelijk rechtop in je bed zitten zeker:P Mij niet gezien:nee

14-02-11 13:34:27
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Valt best mee, als t glas groot zat is zijg je zo weer neer 8O

14-02-11 13:39:01
Violetje
Oudgediende


WMRindex: 182
OTindex: 12.511
WIEHOE 8O

14-02-11 13:39:25
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Hoewie :jeej *)*)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 267 268 269 [270] 271 272 273 497 498 499 500

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven