hr
jaargang -25 - laatste artikel 23-6 08:00 - 77965 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 263 264 265 [266] 267 268 269 497 498 499 500

14-02-11 10:44:40
kojak
Erelid


WMRindex: 2.665
OTindex: 1.934
@yes_my_dear: en het is maar zo oud als je je voelt op een gegeven moment na je 30-ste gaat het niet zo "hard"meer..

14-02-11 10:45:36
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Ik ben lekker nog geen 30 :jeej (het komt wel gevaarlijk dichtbij nu :P)

14-02-11 10:47:28
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
@yes_my_dear: wacht jij maar })

14-02-11 10:48:13
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Roy: tsssss als ik 30 ben ben jij al bijna 40 })

14-02-11 10:49:04
kojak
Erelid


WMRindex: 2.665
OTindex: 1.934
Roy: over verjaardagen gesproken...(a)

14-02-11 10:51:38
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
kojak: ja ? *8

@yes_my_dear: echt, jij hebt zoveel geluk dat je niet dichtbij woont hé ... echt jammer :-:

14-02-11 10:53:11
FrankB
Oudgediende


WMRindex: 179
OTindex: 13.577
ik ga ervandoor, nog even langs een vriendin van me O+
en dan naar school :w :D

14-02-11 10:53:17
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Roy: nou ja 8O Ik kan er toch niks aan doen dat jij oud bent :P

14-02-11 10:53:48
kojak
Erelid


WMRindex: 2.665
OTindex: 1.934
Roy: ja zoals het er nu uitziet ga ik binnenkort ergens een stukje taart happen...:)

14-02-11 10:54:34
FrankB
Oudgediende


WMRindex: 179
OTindex: 13.577
fijne dag nog, dame en heren *)

14-02-11 10:54:43
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Hee Roy nu zie ik je nieuwe (vage) AVA ook :ja

14-02-11 10:55:06
Whiteshade
Erelid


WMRindex: 1.518
OTindex: 4.953
:w hallo allemaalfijne Valentijn :D:D(L)(L)

14-02-11 10:55:11
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Jij ook Frank :w *)

14-02-11 10:55:48
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Valentijn is niet fijn :-: :P maar jij ook fijne valentijn :P

14-02-11 10:55:53
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
@yes_my_dear: maar dat geeft ook niet, ik voel me er goed bij :P

Alleen had ik graag je ramen en je auto willen bekladden als je 30 wordt :ja

kojak: oh ja, ik zal een extra taart aanschaffen :o

14-02-11 10:56:24
kojak
Erelid


WMRindex: 2.665
OTindex: 1.934
@Whiteshade: daar zat ik nou net nog op te wachten...:P

14-02-11 10:57:44
Whiteshade
Erelid


WMRindex: 1.518
OTindex: 4.953
@yes_my_dear: aaahhwwww waarom niet:)kojak: hehe goed zo:D

14-02-11 10:58:44
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Omdat het een commerciele onzindag is... misschien leuk als je verliefd bent maar anders echt bullshit

14-02-11 10:59:22
kojak
Erelid


WMRindex: 2.665
OTindex: 1.934
@yes_my_dear: ik proef een lichte wrok?

14-02-11 10:59:57
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Nee want ik zit er helemaal niet op te wachten.. ik vind het gewoon een stomme dag. En ik ben al heel lang niet verliefd meer dus daar ben ik al aan gewend :P

14-02-11 11:00:03
Redorbit
Erelid


WMRindex: 406
OTindex: 3.524
S
Morgen:w iedereen*)

14-02-11 11:00:14
Whiteshade
Erelid


WMRindex: 1.518
OTindex: 4.953
@yes_my_dear: _O-_O- dus als je verliefd ben dan ineens wel ? an is het nog steeds een bullshitdag hoor maar ja dat is met alle dagen zo:P

14-02-11 11:00:16
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Heej Redorbit :w *)*)

14-02-11 11:00:34
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
jullie moeten niet zo zeiken en gewoon een kadotje kopen of een kaartje bij mij en die aan jullie ouders/broers/zussen of zo geven :ja

14-02-11 11:00:40
Redorbit
Erelid


WMRindex: 406
OTindex: 3.524
S
:w*)haai YMD

Laat me raden het gaat over valentijsdag?

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 263 264 265 [266] 267 268 269 497 498 499 500

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven