hr
jaargang -25 - laatste artikel 23-6 08:00 - 77965 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 264 265 266 [267] 268 269 270 497 498 499 500

14-02-11 11:01:14
kojak
Erelid


WMRindex: 2.665
OTindex: 1.934
@yes_my_dear:Ik wen daar nooit aan denk ik..:(
Maar het is wel een enorme K@#$@e dag ja..

14-02-11 11:01:36
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
@Whiteshade: als je echt gek op iemand bent stuur je gewoon een kaartje en geef je zo een bos bloemen... niet omdat het valentijnsdag is :P

14-02-11 11:02:17
Whiteshade
Erelid


WMRindex: 1.518
OTindex: 4.953
@yes_my_dear: ;) hehe maar goed het is weer maandag haha

14-02-11 11:02:37
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
zeur niet en koop mijn shoppie leeg :o

14-02-11 11:02:47
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
@Kojak: op een gegeven moment went het wel, maar op een of andere manier vind ik het eng om weer verliefd te worden. Als ik niet verliefd ben kunnen ze me ook niet kwetsen 8-)

14-02-11 11:02:50
Redorbit
Erelid


WMRindex: 406
OTindex: 3.524
S
Valentijnsdag is en echt een crappy hallmark holliday:) als je van iemand houd moet je dat iedere dag zeggen niet speciaal op valentijn.

Trouwens een cadeautje omdat je wilt niet omdat het moet is vaak leuker

14-02-11 11:03:21
nietmeer
Ik geef mijn man vandaag ook wat, maar tussen door geef ik ook wat leuks. Het is nou niet, dat ik het alleen op deze dag doe. Doe het gewoon het hele jaar door tussen door :P

14-02-11 11:04:18
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Rond vandaag is ook alles duurder 8O

14-02-11 11:04:55
Redorbit
Erelid


WMRindex: 406
OTindex: 3.524
S
@yes_my_dear: niet alles:nee

14-02-11 11:05:57
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Alles wat met valentijn van doen heeft :P

14-02-11 11:06:07
kojak
Erelid


WMRindex: 2.665
OTindex: 1.934
Roy: ok commerciele gedachte...
@yes_my_dear: tja als je zo gaat denken, word het nooit wat natuurlijk.:nee
@Redorbit: klopt.
@LessienElensar: :w wat een geluksvogel die man van je..:ja:ja

14-02-11 11:08:23
Whiteshade
Erelid


WMRindex: 1.518
OTindex: 4.953
goh ik heb weer een leuk onderwerp aangesneden _O-:P

14-02-11 11:11:04
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Kojak: klopt... :(

14-02-11 11:13:04
Whiteshade
Erelid


WMRindex: 1.518
OTindex: 4.953
@yes_my_dear: alles op z'n tijd komt goed:ja:P

14-02-11 11:13:05
jackjanjanus
Oudgediende


WMRindex: 1.028
OTindex: 12.798
Ik geef het hele jaar door wel kadotjes maar vandaag juist niet

ben toch niet gek, ga niet dubbel betalen 8-)

14-02-11 11:13:14
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
kom nou hier wat kopen joh :o

Jollie staat hier te wachten op jullie :ja

14-02-11 11:13:20
Stone-cold
Erelid


WMRindex: 326
OTindex: 4.239
HEY jongens en meisjes!!!!

goed nieuws!!!

IK BEN GEMILIMETERD!!!

14-02-11 11:14:01
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
ik ben weg, jollie komt zo online :ja

laters :w

14-02-11 11:14:51
Redorbit
Erelid


WMRindex: 406
OTindex: 3.524
S
@Stone-cold: scheermes er over en dan praten we verder:P

:w dag dag Roy

14-02-11 11:16:17
jackjanjanus
Oudgediende


WMRindex: 1.028
OTindex: 12.798
@Stone-cold:mogge man welk standje ? echt op 1 of niet?

14-02-11 11:16:44
Stone-cold
Erelid


WMRindex: 326
OTindex: 4.239
@Redorbit: hoezo?
ik vind het echt rete sexy zo hoor!!
ik laat het wel effe zo! ik hoef nooit meer mn haar te doen... scheelt toch weer 15 min.

14-02-11 11:16:48
nietmeer
Goedesmoggels:D:w

14-02-11 11:17:32
Stone-cold
Erelid


WMRindex: 326
OTindex: 4.239
@jackjanjanus: kijk zelf maar:
klik hier

14-02-11 11:17:35
kojak
Erelid


WMRindex: 2.665
OTindex: 1.934
:w dag Roy hoi Jollie.....:)*)

je link werkt bij mij niet Stonecold.:nee

14-02-11 11:20:26
Redorbit
Erelid


WMRindex: 406
OTindex: 3.524
S
@Stone-cold: omdat je dan er helemaal geen omkijken meer naar hebt en het slaapt lekkerder:) anders blijf je met die korte stekels schuren:) en kaal glijd lekker:ja

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 264 265 266 [267] 268 269 270 497 498 499 500

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven