hr
jaargang -25 - laatste artikel 22-6 12:00 - 77961 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 230 231 232 [233] 234 235 236 497 498 499 500

12-02-11 08:55:49
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
:P T'is nog droog. :P

12-02-11 09:00:13
Irthe
Erelid


WMRindex: 640
OTindex: 4.970
S
@WMR-kok: wil je wat regen hebben?:D *is helemaal natgeregend tijdens kranten doen¬¬*

goedemorgen trouwens:w*)*)

12-02-11 09:01:45
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
:P Goedemorgen Irthe *)*)*)*)
8) Ik wil helemaal geen regen hebben, moet nog boodschappen gaan halen. :P

12-02-11 09:03:00
Irthe
Erelid


WMRindex: 640
OTindex: 4.970
S
haha oke:P dan wacht ik nog even met de regen sturen:P
wat ga je vandaag maken?:D

12-02-11 09:03:02
FrankB
Oudgediende


WMRindex: 179
OTindex: 13.577
@Irthe: wil jou wel droogknuffelen hoor :P*)

12-02-11 09:05:53
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
:P Ik wil van het weekend Pasta met kastagnechampignons, gekookte ham, tijm en Bellevue Kriek gaan maken. :P

12-02-11 09:09:13
FrankB
Oudgediende


WMRindex: 179
OTindex: 13.577
wasdah? :|

12-02-11 09:10:01
Irthe
Erelid


WMRindex: 640
OTindex: 4.970
S
@FrankB: haha:P weet niet of dat veel gaat helpen:P wordt jij ook helemaal doorweektXD

@Kokkie: klinkt lekker(ik sla de champignons over(A):P):D wat is dat kriek dan?:P

12-02-11 09:10:12
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
Waswa Frank? :P

@Irthe: Bellevue Kriek bier. :P

12-02-11 09:11:29
Irthe
Erelid


WMRindex: 640
OTindex: 4.970
S
@WMR-kok: haha nog steeds aan het knoeien met bier?:P
belgisch/frans?^^

12-02-11 09:12:00
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
8) Gisteren heb ik een Bourgondische kip met oud bruin bier gemaakt. :P

12-02-11 09:12:59
Irthe
Erelid


WMRindex: 640
OTindex: 4.970
S
@WMR-kok: oh dat is bier met kersensmaak?:ja *googlet op dat bellevue kriek:ja*

oke:D wat is er anders aan die kip en gewoon kip?:P

12-02-11 09:13:27
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
Bellevue Kriek :P Ik dacht van Belgisch. :P

8) Kipfilet heb ik omwikkeld met katenspek, en heb ik gestoofd in oud bruin bier van Heineken. :P
Samen met sjalotjes en champignons. :P

12-02-11 09:16:25
Irthe
Erelid


WMRindex: 640
OTindex: 4.970
S
@WMR-kok: er staan kersen bij dus ik denk dat het naar kers smaakt:ja:P oke:D had er wel vaag ooit wat van gehoord, maarja verder nooit gehad of onthouden:P

oeh lekker:D
*mompelt iets van heineken is geen bier(A)*
oke:D smaakte 't?^^

12-02-11 09:17:08
FrankB
Oudgediende


WMRindex: 179
OTindex: 13.577
ik ga naar scouting,
fijne zaterdag, en miss tot straks :w *)*)

12-02-11 09:17:45
Irthe
Erelid


WMRindex: 640
OTindex: 4.970
S
FrankB: oke veel plezier!:ja
tot straks?:w*)*)

12-02-11 09:19:01
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
@Irthe: Oud Bruin van Heineken is best goed. :P
8) De pils van Heineken daartegen is pis. :P

De kip was zeer zacht en mals. :P
Het smaakte vrij aardig. :P

Laters Frank *boink* :w

12-02-11 09:20:46
TerrorJaap
Erelid


WMRindex: 827
OTindex: 2.472
T
*BOINK*

12-02-11 09:21:23
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
*8 *Ziet TerrorJaap tegen de vlakte gaan.*

8) Zo'n balk is hard hè TerrorJaap. :P

12-02-11 09:23:38
TerrorJaap
Erelid


WMRindex: 827
OTindex: 2.472
T
Zeker weten,
Ben blij als ik straks vrij ben van werk.
Zodat ik thuis lekker een pilsje kan drinken 8)

12-02-11 09:27:40
Irthe
Erelid


WMRindex: 640
OTindex: 4.970
S
goedemorgen terrorjaap:w!

ah oke:D nouja ik heb nog nooit oud bier gehad geloof ik dus daar kan ik niet over oordelen:P
maar idd de gewone pils is niks:nee
haha oke:D mooi:ja:P

12-02-11 09:28:08
TerrorJaap
Erelid


WMRindex: 827
OTindex: 2.472
T
Haiiii :w

12-02-11 09:28:47
Irthe
Erelid


WMRindex: 640
OTindex: 4.970
S
goed vrolijk vanochtend?:P

12-02-11 09:31:35
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
@Irthe: 8) Kijk, Palm is al een stukje eerlijker. :P
Dar hebben ze al een paard op het etiket staan om aan te geven dat het paardenpis is. :P

12-02-11 09:31:52
TerrorJaap
Erelid


WMRindex: 827
OTindex: 2.472
T
Nee, ben aan het werk.
Maar, dat komt wel zodra ik thuis ben! 8)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 230 231 232 [233] 234 235 236 497 498 499 500

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven