hr
jaargang -25 - laatste artikel 22-6 10:00 - 77960 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 227 228 229 [230] 231 232 233 497 498 499 500

11-02-11 21:17:48
Nijn
Senior lid

WMRindex: 669
OTindex: 218
Wnplts: Voorschote
Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd meer voor films en andere dingen. ik moet leren en hard werken. *opent bestand met eerste examenopdracht*.

11-02-11 21:18:47
Caster
Oudgediende


WMRindex: 2.086
OTindex: 16.129
Succes Nijn :O

@MC, das waar :P

11-02-11 21:19:01
Nijn
Senior lid

WMRindex: 669
OTindex: 218
Wnplts: Voorschote
@Caster: Jouw college-indeling komt me bekend voor. 2 dagen les van 9 tot 6, en 3 dagen stage van half 9 tot half 5.

11-02-11 21:19:28
flyingdutchy
Oudgediende


WMRindex: 499
OTindex: 13.432
@Caster: whaha_O_ ik heb medelijden met je:PxD.
ik hoef maar 24uur na school in de week:P en mag het zelf verdelen over de 5 dagen, van wanneer ik er maar heen wil(A):D.
nee meer op school doen:P, zodat je meer vrije tijd hebt:P.
dus harder werken op school xD_O-.
en tja ik ben vaak wel veel langer bezig met school:P, maar ja dat is omdat ik het zelf wil:).

@Nijn: heel veel suc6 met leren en zo dan maar:D.

11-02-11 21:20:32
M-Cyclone
Oudgediende


WMRindex: 16.282
OTindex: 18.824
S
Ik hoef maar 15 uur in de week naar school. Al is dat best wel dom.:P

11-02-11 21:20:40
Nijn
Senior lid

WMRindex: 669
OTindex: 218
Wnplts: Voorschote
Dat gaat lukken hoor, dat leren enzo. Blijf nog wel ff hier ;)

11-02-11 21:20:52
Caster
Oudgediende


WMRindex: 2.086
OTindex: 16.129
flyingdutchy, ik doe liever veel moeite om alles te halen :P

11-02-11 21:22:38
flyingdutchy
Oudgediende


WMRindex: 499
OTindex: 13.432
@M-Cyclone: wow dat zuigt echt:P, jij haalt nooit het aantal uren wat je moet maken per jaar:P.

@Nijn: aaah oké:D mooi zo:)O+.

@Caster: nou ja ik moet er ook genoeg voor doen:P, maar ja nooit echt tegen problemen aangekomen:P, maar ja dit is het laatste jaar dus nog even hard er tegen aan en dan de volgende opleiding:P.

11-02-11 21:24:04
Caster
Oudgediende


WMRindex: 2.086
OTindex: 16.129
*Merkt ineens op dat flyingdutchy stamgast is* :P

Whaha, wat is de volgende opleiding dan? :P

11-02-11 21:24:12
Nijn
Senior lid

WMRindex: 669
OTindex: 218
Wnplts: Voorschote
Ik wil niet arrogant overkomen, maar ik hoef geen moeite te doen om alles te halen. MBO niveau 4 is iets te makkelijk voor mij. Maar HBO te lastig. Dus verveel me nogal eens op school.

11-02-11 21:25:02
Caster
Oudgediende


WMRindex: 2.086
OTindex: 16.129
Kunnen jullie me even bijpraten hoe het precies zit met niveaus op MBO? :O

11-02-11 21:25:22
M-Cyclone
Oudgediende


WMRindex: 16.282
OTindex: 18.824
S
@Caster: *Merkt ineens op dat ik al een half jaar geen stamgast meer ben*:P

@Caster2 MBO-1 t/m MBO-4:P

11-02-11 21:27:57
Nijn
Senior lid

WMRindex: 669
OTindex: 218
Wnplts: Voorschote
@Caster:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Middelbaar_beroepsonderwijs

11-02-11 21:28:21
Caster
Oudgediende


WMRindex: 2.086
OTindex: 16.129
Hmm. Alweer wikipedia :P

11-02-11 21:28:25
flyingdutchy
Oudgediende


WMRindex: 499
OTindex: 13.432
@Caster: whaha kom je daar nu pas achter:P, ik had op stage alles snel af:P, dus ja veel aan het spammen geweest:D.

volgende opleiding ga ik binnenkort voor kijken bij de open dagen op het hbo, moet nog even zien wat ik wil:P, maar wel verder in de ict:D.

@Nijn: nou ja ik heb het zelfde hoor:P, maar ja dat heb ik altijd wel gehad, alleen vroeger op de basisschool en vmbo slecht les gehad:P, maar ja het mbo doe ik met gemak:P.

11-02-11 21:30:07
Caster
Oudgediende


WMRindex: 2.086
OTindex: 16.129
flyingdutchy, het is nog vroeg he :P

11-02-11 21:30:59
Nijn
Senior lid

WMRindex: 669
OTindex: 218
Wnplts: Voorschote
Ow ik heb wel goed les gehad vroeger. Had er alleen mn hoofd niet bij door omstandigheden. Dus ik had mn havo kunnen halen, en dan door naar het HBO en dan nu al 10 jaar aan het werk zijn.

Maar ja.

11-02-11 21:32:06
M-Cyclone
Oudgediende


WMRindex: 16.282
OTindex: 18.824
S
Als wikipedia er niet was, en de voordeur...

11-02-11 21:32:47
Caster
Oudgediende


WMRindex: 2.086
OTindex: 16.129
Het leven is wat het is he ;)

Ik ga er zo eens vandoor denk ik :P

@MC, hoezo de voordeur? :P

11-02-11 21:34:19
M-Cyclone
Oudgediende


WMRindex: 16.282
OTindex: 18.824
S
@Caster: Dan moesten we altijd achterom.8-)

11-02-11 21:35:43
Caster
Oudgediende


WMRindex: 2.086
OTindex: 16.129
Te droog :P

En daarmee sluit ik af, houdoe mensen :w

11-02-11 21:36:21
flyingdutchy
Oudgediende


WMRindex: 499
OTindex: 13.432
@Caster: haha heel vroeg ja:PxD_O-.
laterrr :w:w:D

@Nijn: ik had altijd problemen met leraren :P, of ze vergaten me, dat heb ik ook nog gehad :jeej:S.

maar ja ik ga er vandoor:P, tv kijken en msn en sms en dan maar zien hoe laat ik na bed ga:P.

iedereen een fijne avond/nacht verder en alvast welterusten:DO+

doei :w:w*)O+*)

11-02-11 21:37:03
M-Cyclone
Oudgediende


WMRindex: 16.282
OTindex: 18.824
S
Ik heb nu precies evenveel artikelreacties geleverd als mijn lidnummer._O_

Doei Ko*)

11-02-11 21:38:59
Nijn
Senior lid

WMRindex: 669
OTindex: 218
Wnplts: Voorschote
@M-Cyclone: netjes!! ;)

Ik ga nog ff wat nuttigers doen: iets met huiswerk.

11-02-11 21:41:25
Nijn
Senior lid

WMRindex: 669
OTindex: 218
Wnplts: Voorschote
doei en tot de volgende keer! enne die Ko, ben ik dat toevallig?

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 227 228 229 [230] 231 232 233 497 498 499 500

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven