
|
Nijn Senior lid WMRindex: 669 OTindex: 218 Wnplts: Voorschote
|
Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd meer voor films en andere dingen. ik moet leren en hard werken. *opent bestand met eerste examenopdracht*. |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Succes Nijn @MC, das waar  |
|
Nijn Senior lid WMRindex: 669 OTindex: 218 Wnplts: Voorschote
|
@Caster: Jouw college-indeling komt me bekend voor. 2 dagen les van 9 tot 6, en 3 dagen stage van half 9 tot half 5. |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Caster: whaha  ik heb medelijden met je  xD. ik hoef maar 24uur na school in de week  en mag het zelf verdelen over de 5 dagen, van wanneer ik er maar heen wil   . nee meer op school doen  , zodat je meer vrije tijd hebt  . dus harder werken op school xD  . en tja ik ben vaak wel veel langer bezig met school  , maar ja dat is omdat ik het zelf wil  . @Nijn: heel veel suc6 met leren en zo dan maar  . |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Ik hoef maar 15 uur in de week naar school. Al is dat best wel dom.  |
|
Nijn Senior lid WMRindex: 669 OTindex: 218 Wnplts: Voorschote
|
Dat gaat lukken hoor, dat leren enzo. Blijf nog wel ff hier  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
flyingdutchy, ik doe liever veel moeite om alles te halen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@M-Cyclone: wow dat zuigt echt  , jij haalt nooit het aantal uren wat je moet maken per jaar  . @Nijn: aaah oké  mooi zo   . @Caster: nou ja ik moet er ook genoeg voor doen  , maar ja nooit echt tegen problemen aangekomen  , maar ja dit is het laatste jaar dus nog even hard er tegen aan en dan de volgende opleiding  . |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
*Merkt ineens op dat flyingdutchy stamgast is*  Whaha, wat is de volgende opleiding dan?  |
|
Nijn Senior lid WMRindex: 669 OTindex: 218 Wnplts: Voorschote
|
Ik wil niet arrogant overkomen, maar ik hoef geen moeite te doen om alles te halen. MBO niveau 4 is iets te makkelijk voor mij. Maar HBO te lastig. Dus verveel me nogal eens op school. |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Kunnen jullie me even bijpraten hoe het precies zit met niveaus op MBO?  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
@Caster: *Merkt ineens op dat ik al een half jaar geen stamgast meer ben*  @Caster2 MBO-1 t/m MBO-4  |
|
Nijn Senior lid WMRindex: 669 OTindex: 218 Wnplts: Voorschote
|
@Caster: http://nl.wikipedia.org/wiki/Middelbaar_beroepsonderwijs |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Hmm. Alweer wikipedia  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Caster: whaha kom je daar nu pas achter  , ik had op stage alles snel af  , dus ja veel aan het spammen geweest  . volgende opleiding ga ik binnenkort voor kijken bij de open dagen op het hbo, moet nog even zien wat ik wil  , maar wel verder in de ict  . @Nijn: nou ja ik heb het zelfde hoor  , maar ja dat heb ik altijd wel gehad, alleen vroeger op de basisschool en vmbo slecht les gehad  , maar ja het mbo doe ik met gemak  . |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
flyingdutchy, het is nog vroeg he  |
|
Nijn Senior lid WMRindex: 669 OTindex: 218 Wnplts: Voorschote
|
Ow ik heb wel goed les gehad vroeger. Had er alleen mn hoofd niet bij door omstandigheden. Dus ik had mn havo kunnen halen, en dan door naar het HBO en dan nu al 10 jaar aan het werk zijn.
Maar ja. |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Als wikipedia er niet was, en de voordeur... |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Het leven is wat het is he  Ik ga er zo eens vandoor denk ik @MC, hoezo de voordeur?  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
@Caster: Dan moesten we altijd achterom.  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Te droog  En daarmee sluit ik af, houdoe mensen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Ik heb nu precies evenveel artikelreacties geleverd als mijn lidnummer.  Doei Ko  |
|
Nijn Senior lid WMRindex: 669 OTindex: 218 Wnplts: Voorschote
|
@M-Cyclone: netjes!! Ik ga nog ff wat nuttigers doen: iets met huiswerk. |
|
Nijn Senior lid WMRindex: 669 OTindex: 218 Wnplts: Voorschote
|
doei en tot de volgende keer! enne die Ko, ben ik dat toevallig?
|
|