hr
jaargang -25 - laatste artikel 22-6 12:00 - 77961 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 231 232 233 [234] 235 236 237 497 498 499 500

12-02-11 09:42:37
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
*tapt een meter bier*

12-02-11 09:55:14
TerrorJaap
Erelid


WMRindex: 827
OTindex: 2.472
T
Zou niet verkeerd wezen :D

12-02-11 09:57:33
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Gatsie, neeee :D

12-02-11 09:58:09
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
*opent de Trojanska Slivova* 8O

12-02-11 10:00:03
TerrorJaap
Erelid


WMRindex: 827
OTindex: 2.472
T
@Luna: Noujazeg. Bier is het beste alcoholische drank wat er is.

12-02-11 10:01:33
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ik krijg het niet weg 8O
Als ik het ruik, krijg ik al kippevel 8O

12-02-11 10:02:30
TerrorJaap
Erelid


WMRindex: 827
OTindex: 2.472
T
Kan het me niet voorstellen, tenzij je Belgisch bier drinkt, dat krijg ik ook met geen mogelijkheid weg. ;

12-02-11 10:03:41
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Een Belgisch pintje is prima, maar die soep van meer dan 9% krijg ik ook niet weg 8O

12-02-11 10:03:58
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ik kan me niet voorstellen dat iemand het lekker vind :D
Gek,he :D

Maar ik ben effe genezen van de drank na twee weekenden voltanken :P

12-02-11 10:06:09
TerrorJaap
Erelid


WMRindex: 827
OTindex: 2.472
T
Haha, daar kan ik over meepraten ja.
Maargoed, een lekker koud Heineken biertje gaat er meestal wel in.

12-02-11 10:06:47
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Das is net pis,zeggen ze vaak toch :D

12-02-11 10:08:15
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
Ik hou't wel op een HJ-tje hier (beer) ;)

12-02-11 10:08:17
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Henkies 8O Dat is pieswater :ja :P

12-02-11 10:08:51
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Twaggy drinkt liefste Hertog Jan, geloof ik :D

12-02-11 10:08:56
TerrorJaap
Erelid


WMRindex: 827
OTindex: 2.472
T
Heineken? Hell no.
Heineken is by far de beste bier die er gebrouwen wordt.
Grolsch is wel net slootwater trouwens, net alsof je water aan het drinken bent.

12-02-11 10:09:15
flyingdutchy
Oudgediende


WMRindex: 499
OTindex: 13.432
Goedemorgen allemaal :w:w*)O+*):jeej:jeej

En ik ga ook weer(a)
Douche en straks weer weg.

Iedereen een fijne dag vandaag en heel veel plezier:D.

Doei :w:w*)O+*)

12-02-11 10:09:32
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ik spring ook de douche in :P

12-02-11 10:14:08
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
:P Ik eet bier liever. :P

12-02-11 10:17:58
TerrorJaap
Erelid


WMRindex: 827
OTindex: 2.472
T
Had niet anders verwacht inderdaad.

12-02-11 10:18:03
SkewtuR
Oudgediende


WMRindex: 3.645
OTindex: 3.447
S
Waar ben ik?
Ach, doe maar Bacardi dan. :P

12-02-11 10:20:00
TerrorJaap
Erelid


WMRindex: 827
OTindex: 2.472
T
Baco'tje.
Haha.

12-02-11 10:20:43
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
SkewtuR :D Lang geleden ouwchie *boink*

12-02-11 10:22:51
Irthe
Erelid


WMRindex: 640
OTindex: 4.970
S
zoo ontbijt is ook weer binnen:)

12-02-11 10:23:56
TerrorJaap
Erelid


WMRindex: 827
OTindex: 2.472
T
Klinkt goed, heb nog niet ontbeten. :(

12-02-11 10:24:06
SkewtuR
Oudgediende


WMRindex: 3.645
OTindex: 3.447
S
Aloha Kpuc!

Ja dat klopt, tom-tom verkeerd ingesteld. ;)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 231 232 233 [234] 235 236 237 497 498 499 500

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven