|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
david, braaf beessie  flyingdutchy: wat, alsjeblieft?  Hoi Roy |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
ik ga even wat koffie halen (30 cent met suiker en melk  ) |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
FrankB Oudgediende
|
Davh11: ROC FTW  |
|
Davh11
|
ROC FTL |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Davh11: ik heb hier gratis koffie en thee en het wordt ook nog naar me toe gebracht  wat een service  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Wat een patriottisme hier  flyingdutchy, waar is hier?  |
|
FrankB Oudgediende
|
nja, iig, ik mag straks ook weer  heerlijk, facebook en hyves op die slome rotpc's  |
|
Davh11
|
@Frank ben jij op dit moment op het ROC?  |
|
FrankB Oudgediende
|
Davh11: nee, ik strompel daar om 12 uur pas binnen, als t goed is  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Goedemorgen  |
|
Caster Oudgediende
|
De enige reden dat ik hyves/facebook heb is dat ik daardoor mensen tevreden stel die mij als vriend willen toevoegen en lekker af en toe status-updates kan lezen  Oh ja, en de herinneringen voor verjaardagen zijn wel handig  Heey Jasje ;D |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@Caster: haha  nouja ik heb al vele plannen alleen de zomer moet nog komen   en tja in winter kun je alleen chocomel drinken en sneeuwballen gooien, vallen en bevriezen  hoewel k sneeuwballen gooien niet erg vind en den chocomel ook niet maar toch  zomer is meer mijn ding  flyingdutchy: ben wel slim vanochtend   hmhm, nouja hopen dat carine zich weer languit over de banken heeft heengegooit om vrij te houden voor ons  ghehe oke  nouja jij slaapt minder dan mij dus is meestal andersom?  nee hoor grapje  mijn mobiel staat snachts uit dus tja dat kan niet  ooh dan jij vermaakt je vandaag wel  ghehe boefje niet zoveel jatten jij  geld vangen voor een kapot ding? wth! wat van een wil je wel niet halen dan dat zo veel kost?  jep maar het is januari en ik heb het beloofd  je moet maar keer je nummer doorgeven dan leg k het bij betalingen hoi iedereen die binnen kwam  ! |
|
Caster Oudgediende
|
@Irthe, je vergeet een heel belangrijk ding: je kan ook een sneeuwkasteel bouwen  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@Caster: ja maar in me eentje is dat zo saai  en paps schuift altijd alles aan de kant dat vriest aan elkaar en dan is sneeuw nutteloos   |
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
FrankB Oudgediende
|
@Jasjee: wel goed hoor, schat  met jou? |
|
Jasjee
Oudgediende
|
FrankB: Heb me weleens beter gevoeld  Maar gaat wel goedkomen  |
|
Caster Oudgediende
|
@Irthe, hmm das waar. Maar toch, zelfs in mn eentje vind ik het leuk  |
|
Davh11
|
@Frank ah, ik ben er al xD. net een colaatje gehaald  |
|
FrankB Oudgediende
|
Davh11: waar?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: ben je toch altijd wel   . hahaha die ligt gewoon altijd languit op de banken  geweldig  , ik hoop het ook voor je  . ^^ haha ja dat is waar  , maar dan nog mag je me altijd wakker houden   . zet je 'm naar aan   . hmhm ja ik vermaak me prima  . doe ik ook niet  en het wordt toch een lelijke nokia die ik moet jatten dan>< uhmm nee ik laat 'm maken  . nou die telefoon die ik nu heb koste eerst eigenlijk ook een 450 euro  maar ik ha d'm voor ongeveer 200 dus ja  dan valt de telefoon die ik wil kopen best mee  , want die is uhmm 230 xD  . hmm ja januari-maart zei je  , wanneer het kan voor jou, je moet niet in de min komen te staan;). Ayashna: gaat best   . en jij gaat niet weer ziek worden hé  ? |
|
Davh11
|
Quote FrankB: Davh11: waar?  het roc. heb daarbij ook pas vanaf half drie les  |
|