|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Roy6: uhm... even ver ongeveer, in Aalten  |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
verkeerd gerekend  . 4 jaar geleden! |
|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
@yes_my_dear: Oei das idd niet slecht maar afdingen is altijd beter |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
Ranie Senior lid
|
|
yes_my_dear Oudgediende
Roy6  niet zo afstandelijk   |
|
Davh11
|
little queen, misha, ronhunter, kpuc, zuwe en jannick waren er toen natuurlijk al  . was ik nog twaalf. echt zo'n veel te jong klein broekie  . en ben als dertienjarige (geloof ik) naar een bowling gegaan van WMR. dat was tevens mijn laatste. tja...  . ben echt niet actief, maar dat gaat veranderen.. |
|
yes_my_dear Oudgediende
|
|
Ranie Senior lid
|
|
yes_my_dear Oudgediende
|
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Quote Ranie: DFCPhoenix: Invallster, de zak ik nog steeds ziek lekker voor em   heb jij tenmisnte een bekwame dokter Quote yes_my_dear: @DFC:echt wel spannend! maar er moet nog wel iets van de vraagprijs af. Hij is al van 149000 naar 127500 gegaan, en hij staat nog geen half jaar te koop, dus ze hebben haast om weg te gaan. Reken maar dat ik af ga dingen  DFC: hoe heet jouw vriendinnetje ook al weer met haar echte naam?  haha oke tof  wij komen voor een housewarming   Dieuwertje  |
|
Ranie Senior lid
@yes_my_dear: Zit er netjes uit meissie alleen die vitrage haal je wel weg toch    (grootmoeders tijd) Bij de archeon in de buurt |
|
yes_my_dear Oudgediende
Absoluut, brrrr, ik weet nog niet wat ik ga doen, maar niet zulk soort vitrage iig  Ik wil de vloer hoogpolig zwart maken, de gordijnen ook zwart de lange muur dr. rood en de rest wit. De meubels zwart en voor de rest alles met dr. rood en oranje inrichten  DFC: owja natuurlijk, wist ik ook wel!  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@yes_my_dear: lekker afdingen zo te zien zal er nog wel wat aan gedaan moeten worden en dan kan je er voor een deel nog wel afpraten  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
zo ook ff opgezocht wat mijn eerste caf'e was dat ws cafe den wintervlucht 76 op pagina 277 begon mijn wmr avontuur   spammen dat we deden met z'n allen xD lol |
|
yes_my_dear Oudgediende
Daar ben ik goed in, ik ben inkoper van beroep haha |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
Ranie Senior lid
|
|
yes_my_dear Oudgediende
Hoe kun je dat opzoeken dan? Ik ben wel nieuwsgierig wat mijn 1e was  |
|
Davh11
|
boe  . DFCPhoenix da's... minder lang geleden  . pff, kerstboom is in huis. voor het eerst in al die 13 jaar dat ik hier woon een echte kerstboom. |
|
yes_my_dear Oudgediende
|
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
|
|
Davh11
|
YMD, zoek naar cafe den voogelvlucht yes_my_dear. gewoon naam en cafe den voogelvlucht opzoeken en het laagste nummer kiezen.
he uhm, vraagje: stamgast bestaat nog steeds? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
YMD: dat komt dan wel goed^^ als je hulp nodig hebt ofzo met iets in huis, hoef je maar ff te bellen he  dan ga ik wel ff kijken wanneer der tijd is  |
|
Ranie Senior lid
@yes_my_dear: Als je de jjuiste kleuren op de juiste manier neerzet en combineert kan het heel mooi worden  Ik heb vorig jaar een collega van me geholpen zij is helemaal into the gotic nou als zei dat wilt ken ze t krijgen. Haar ouders konden me wel killen toen ze zagen dat haar gewoon haar kleuren liet gebruiken. Maar toen we alles hadden neer gezet en alles was helemaal klaar. Toen waren ze helemaal enthousiast |
|