|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Irthe: haha daar zijn ze toch ook voor om vies te maken  . hmm let ik nooit op  , tja maar op die matten moet je ook niet gaan zitten hé;). maar natuurlijk ben je slim   . nee komt niet door jou  (stiekem wel  ) jaaa rondjes rennen  , ik ga wel rondjes draaien in mijn stoel   hmhm ja dat nog wel  , dat zou er ook nog bij moeten komen  kan ik jou niet meer onderspammen   . maarja had al een nieuwe gezien  , maar die kost wel wat  . goedemorgen JJJ    |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Hoi jackjanjanus  Leuke nick  flyingdutchy, ik lees 5 minuten niet mee en ik snap je reactie al totaal niet meer  |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
*ben verveeld en ga dan maar cafe onderspammen* |
|
Caster Oudgediende
|
Hoi Davh11  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
what the peep, het sneeuwt  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Caster: welke reactie?  die op irthe?  ze snapt het zelf wel  xD en je bent niet de enige hoor die er dan niks meer van snapt  , zijn er wel meerdere  . goedemorgen Davh11    goedemorgen Delenn     hier niet  , hier ligt ook niks meer  . |
|
Davh11
|
@Delenn what the grotere peep 0_o pff, ben hier al om tien voor half tien (op school) en ik hoef hier pas te zijn om half drie  . |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
|
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
t vriest niet maar het is toch echt sneeuw  het blijft ook niet liggen  Ik vond de lucht al zo raar donker vanmorgen  Goed, ik ga ontbijten  edit: @fd: hier ligt al een tijdje niks meer  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
frankieeee welcome back  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
flyingdutchy: ohja wacht  mensen moeten hun voeten vegen buiten de trein zodat ik niet op de viesgemaakte vloer in de trein zit   ik snap het wel  sorry dat ik je dan wakker gehouden heb   heb je je stoel meegenomen naar stage ja?  dan kom je nooit van je 500 smsjes afXD  hmhm, wordt weer even sparen  ik zal binnenkort geld voor LL overmaken  hoi dav!  |
|
FrankB Oudgediende
|
flyingdutchy: dank je @Irthe: hoe is t trouwens met Kyra?  en zij die verwonderd vroegen waarom ik net pas ging ontbijten: ik begon pas om 12 uur, en moet 11 uur weg  |
|
Irthe Erelid
hoi delenn!  eetze   hoi frank   goed, alleen volgens mij denkt ze dat ze aandacht te kort heeft, ze heeft nog nooit zo graag naar buiten gewild als nu onder het melken.. maar dat mag ze niet, anders komt er troep in de wond omdat ze dan overal weer doorheen baggerd  |
|
Caster Oudgediende
|
Hoi Delenn, doei Delenn, smakelijk   Hier ligt nog sneeuw, maar het sneeuwt niet  |
|
FrankB Oudgediende
|
@Irthe: hoi Irthe  caster, das hier ook zo, helaas  |
|
Caster Oudgediende
|
Sneeuw is leuk  Als het maar geen drab is, of aangevroren, of niet plakt  |
|
Davh11
|
@Caster wat het dus heel snel is in dat nederlandse kwakkelweer  |
|
FrankB Oudgediende
|
@Irthe: goed om te horen @Caster: hier is het dus opgevroren(12 cm sneeuw op de straat, dat nu dus gewoon een schaatsbaan geworden is  |
|
Irthe Erelid
@Caster: jij snapt me  maarja naar 4 weken sneeuw verheug k me wel weer op 25 + graden en zitten op een grasveldje in de zon  |
|
FrankB Oudgediende
|
@Davh11: voor jij hier weer post, ga je je PP updaten  daar staat dat je nog 15 bent  |
|
Davh11
|
the f@ck  |
|
Caster Oudgediende
|
@Irthe, nu al? Ik zit nog in de chocomel-lekker-winter modus hoor  FrankB, tja daar had ik dus ook last van... Vervelend maar als je oplet is het niet heel erg  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Delenn: nu dus wel weer   ik wordt hier verblind door de zon  . eet smakelijk  . @Irthe: haha ja zo bedoel ik dat ja   , dan kun jij tenminste overal lekker op de grond zitten    . haha jij mag me altijd wakker houden    . nee hier staat ook een draai stoel    haha nee dan niet  , maar dan jat ik wel een tijdelijke telefoon   , moet jou wel kunnen onderspammen   . hmm nou ja mijn telefoon nog 1x laten opsturen en dan nog wat geld ervoor vangen en dan moet ik denk ik nog een 130 euro bijleggen of zo  . aaah oké  , het heeft geen haast;), weet wel dat ik het krijg    . FrankB: alsjeblieft  . |
|
Davh11
|
frank, kijk nog eens?  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Morgu mensjes  |
|