|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
a4'tje met treinkaartjes?  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
haha nee daarmee ben ik klaar,
dit keer een dag uit het leven van een gemiddelde nederlander (evenwichtigen) |
|
FrankB Oudgediende
|
uhmmm, wat moet ik me darbij indenken?  |
|
Irthe Erelid
FrankB: Quote mijn day in the life of::
Wilma is een huisvrouw van 35 jaar, ze is getrouwd met Bertus, hij is 40 jaar. Samen hebben zij 2 kinderen, de jongste, het meisje, is 9 en de oudste, de jongen, is 13. Ze wonen in een rijtjeshuis in Bussum. Als huisdieren hebben zij een kat en 2 goudvissen. Wilma heeft naast het huishouden ook een parttime baan in het bejaardenhuis in de buurt, ze brengt daar eten naar de ouderen, en organiseert activiteiten in het thuis. Het bejaardenhuis ligt op fietsafstand van hun huis. Bertus heeft een kantoorbaan in een stad in de buurt en verdiend een modaal inkomen. Hij rijdt er elke dag heen. een klein stukje van mijn day in the life of  doelgroepomschrijving achtig iets  wel leuk om te doen, als je eenmaal bezig bent, je kunt gewoon een leven bepalen van een bepaald persoon  (niet een bestaand persoon) |
|
FrankB Oudgediende
|
zo, daar ben ik weer, even wat kabels verlegt(o.a. electriciteit enzo  ) |
|
Irthe Erelid
FrankB: haha oke  trap me weer even aan mijn huiswerk  en geef meteen een tasje inspiratie mee  |
|
FrankB Oudgediende
|
dat trappen doe ik graag, ik zal die inspiratie straks even voor je halen  heeft het vooruitzicht op een feestje misschien zin  |
|
Irthe Erelid
haha  als je maar niet te hard trapt  trap ik terug   oke dankje  heb eerste tijd geen feestjes, ohja volgend weekend 2  vanavond het jij toch feest?  alvast heel veel plezier;)  |
|
FrankB Oudgediende
|
ik heb idd feestje  t begon al goed, ze hadden nu al problemen  |
|
Irthe Erelid
FrankB: hoezo?  |
|
FrankB Oudgediende
|
pff, ruzie, 1 jongen maakt de hele tijd rare opmerkingen naar 1 van de dames, en de rest helpt haar, maar kan geen manier verzinnen om ervoor te zorgen dat hij niet komt  |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
Hallootjes !  Frank, gewoon niet uitnodigen  |
|
Irthe Erelid
hoi sailer!   hem opsluiten in de bezemkast  zeg dat je ziek bent, en feest niet door gaat, en voor de rest wel maar dat is idd minder  komt heus wel goed  en anders moet je gewoon wat van zeggen?  |
|
FrankB Oudgediende
|
heb hem vandaag nog gezien  dus 2 valt af de 1e is verboden(bezemkast is te klein)  en idd,er wat van zeggen,. mn broer is gelukkig thuis dus die kan wel helpen  |
|
FrankB Oudgediende
|
Quote Sailer: Hallootjes !  Frank, gewoon niet uitnodigen  daar is het al te laat voor, hij is vorige week al uitgenodigd  |
|
Irthe Erelid
FrankB: hmm shit..  grotere bezemkast kopen?  wc slot aandraaien dat hij hem niet meer los krijgt?  (hopen dat jullie 2wc's hebben  ) wordt hij agressief dan?  dat je broer aan te pas moet komen?  |
|
FrankB Oudgediende
|
hij luistert niet naar mij als ik hem een opdracht geef  ben even douchen  |
|
Irthe Erelid
FrankB: haha, t is ook geen hondXD alweer?  vanochtend toch ookal?  |
|
Sailer Erelid
Hoe is het met jullie? |
|
Irthe Erelid
@Sailer: goed, ben alleen mijn inspiratie & motivatie kwijt voor mijn marketing  en moet er weer mee aan het werk  maar lukt niet.. met jou?  |
|
Sailer Erelid
@Irthe: Ik moet ook aan t werk gaan  maar ik ben meer bezig met een informatica-opdracht die niet af hoeft dan iets anders  |
|
FrankB Oudgediende
|
Quote Irthe: FrankB: haha, t is ook geen hondXD alweer?  vanochtend toch ookal?  heb intussen weer erg gezweet+vloer onder mn bureau geschrobd(zaten donkere vlekken, resten van frisdrank, etc) |
|
Irthe Erelid
@Sailer: ja ik heb morgen geen tijd en moet nog een marketingmix waar ik langer over doe dan waar ik nu mee bezig ben, maar ik heb geen inspiratie.. @Frank: bah  hoe krijg je het voor elkaar  maar oke ik begrijp dat je dan weer gaat douchen  |
|
FrankB Oudgediende
|
colaflesje die nog niet leegwas in de prullenbak donderen, missen, en dan onverwachts weg moeten  |
|
Irthe Erelid
FrankB: owh bah dat is wel minder  jodelde het nog niet? mijn laptop is weer witter  |
|