|
Jojo_da_hond Erelid
 WMRindex: 809 OTindex: 873 S |
ik ga doei doei  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Doei  Ik ga ook  naar de keuken  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
doeg gio en waf   |
|
Kolleke
Erelid
 WMRindex: 1.240 OTindex: 6.293
|
Zeau! Weer een paar Jehova's Getuigen diep ongelukkig gemaakt  |
|
Irthe Erelid
leuk he kolleke  en die deur maar tegenhouden kwam er een keer te laat achter dat het een jehova was, zag het in een keer in boekje dat hij voor mij doorbladerde, ik denken ohjee hier moet ik van af, hmhm ja oke ja, nee ik geloof niet, hoeft ook niet. meneer: jaa maar het kan helpen met stoppen met roken, heeft vele jongeren geholpen. ik rook niet ¬¬ ook met drugs. ik gebruik geen drugs¬¬ oh oke, hier heb je een foldertje. danku doeg! (kruipend onder raam door, naar oude papierbak gekropen, voordat hij mij zag en weer terug kwam  ) |
|
Kolleke
Erelid
|
Ik heb gewoon gezegd dat ik de volgende keer een klacht in zou dienen als ze nog een keer zouden vergeten om me van hun lijst te schrappen, en toen heb ik ze een fijne dag gewenst. Ik heb er nl. een sch*rfthekel aan, maar ik moet nog een paar stickers regelen om ze te overtuigen  |
|
Irthe Erelid
@Kolleke: zo kan het ook  komen ze daar zo vaak dan?  hier eigenlijk bijna nooit 1x in de 5 jaar?  en dan zijn wij zo subtiel om eerst hele verhaal aan te horen, oh oke, en dan een beetje ons verhaal lullen (tja wij hebben ook naar zijn verhaal geluisterd) dus wij zijn niet geinteresseerd  aju *bam* |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Kolleke
Erelid
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Kolleke
Erelid
|
Heb ik geen zin in, Kok, om zo lang aan de voordeur te blijven staan, en ze mogen uiteraard niet binnen  Argh!  Jij en zonder eten! Da's een straf!  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Een maat van me heeft ooit gezegd dat God door de Marsmannetjes is verbannen en dat de mens van Venus kwam, volgens mij heeft ie nooit weer last van ze gehad  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Je pakt er zelf even een stoel bij Kolleke, en vraag aan hun of ze een paar uur de tijd hebben.  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
aaalowwaa! |
|
Kolleke
Erelid
|
Da's ook een mooie, Kpuc  Daar is m'n halletje te klein voor, Kok  Awoooeeeh!  |
|
Irthe Erelid
@Kolleke: minder  naja voor ze hier eenmaal zijn, kunnen ze weg denk ik niet terug vinden  middle of nowere  zijn er niet van die bordjes voor op de deur?  hoi kokkie!    |
|
WMR-kok
Oudgediende
 En als je toevallig een Koran hebt liggen, die bij de hand houden.   Te klein voor 1 stoel? Heb ik gezegd dat hun mochten gaan zitten? |
|
Kolleke
Erelid
|
Om lekker te zitten wel, ja. Tuurlijk mogen ze niet gaan zitten!  Hoe is het, Wolfje? |
|
Kpuc Oudgediende
|
|
Kolleke
Erelid
|
Die heb je ook voor geloofs-overtuigers, Kpuc, ik moet alleen nog even uitvinden waar ik die kan halen. |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
|
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Kolleke: Zeau! Weer een paar Jehova's Getuigen diep ongelukkig gemaakt  De laatste die bij mij aan de deur kwam was heel aardig en ging gewoon weg nadat ik zei dat ik geen interesse had  |
|
Kolleke
Erelid
|
Ik mag niet echt klagen vandaag, het gaat best aardig, dus  |
|
Kpuc Oudgediende
|
|
Kolleke
Erelid
|
@Giovanni: Ik had bij de vorige al gevraagd of ze mij wilden uitsluiten van hun bezoekjes, en dat is dus niet gebeurd. Ik werd dus een beetje boos... Klinkt al beter dan een paar dagen geleden, Kpuc  |
|