|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@wafwafwafhapauw: heb je het al aangepast? Anders klopt er geen reet meer van  Alleen doorgestreept  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
|
|
Jojo_da_hond Erelid
 WMRindex: 809 OTindex: 873 S |
|
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@Jovi-Mama: volgende week op de kermis   hoi ben ik weer lekker huiswerk maken  leven van een gemiddelde nederlander omschrijven  ¬¬ |
|
Jojo_da_hond Erelid
heej irthe!!!  |
|
Irthe Erelid
|
|
Jojo_da_hond Erelid
heel goed, met jou dan? |
|
Irthe Erelid
ook goed  alleen tja huiswerk makend, zonde van het mooie weer.. maarja heb geen keus  |
|
Jojo_da_hond Erelid
dit lijkt niet echt op huiswerk of wel soms!  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Dus: opstaan douchen scheren sjekkie roken afdrogen aankleden naar beneden lopen koffie zetten kat eten geven flink schijten kont afvegen tv aanzetten voor het laatste nieuws vloeken op de regering brood smeren de bus halen terwijl je de afvalbak aan de straat zet nog een keer checken of je alles bij je hebt duimstok vergeten terug naar huis hollen bus missen op het werk cementmolen op zijn plek trappen zand water en cement erin gooien gezeik van de metselaar aanhoren stenen neerzetten enz. enz. enz. klaar met werk, de bus missen wachten naar huis toe kat mauwwww eten geven tv en laptop aan eten vast voorbereiden douchen koken eten en dan weer naar boven op WMR zitten slapen en weer opstaan? zoiets Irthe??  |
|
Jojo_da_hond Erelid
@sjefke: ja tuurlijk huiswerk!(metselen!) |
|
Irthe Erelid
wafwafwafhapauw: pff  ik mag toch wel wat ontspanning er tussen door? haha zoiets  alleen dan iets uitgebreider: staat om 7 uur op, gaat zich douchen, scheren met zijn nieuwe gillet scheermessen die hij gisteren bij de kruitvat heeft gehaald. dus met merken tijden en plaatsen erbij  dan 1 a4 vol?  en ik doe maar een vrouw, moet namelijk over mensen gaan die naar hema gaan, en vrouwen gaan vaker winkelen  >>waf: mijn huiswerk is een dag uit het leven van omschrijven, sjefke omschrijft zijn dag  noem eens een dorp, wat nog redelijk bekend is?  maar niet te groot  |
|
sjefke Oudgediende
Irthe: knip en plak... klaar!!! Ondergetekende verklaart alles naar eerlijk geweten en kunnen te hebben verklaard, dat ik Sjefke, hierna te noemen als Gek,de hierboven geplaatste text als authentiek verklaar. Ik zie af van enige rechtsvervolging inzake het copyright.  Bussum natuurlijk, heeft ook een HEMA  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Woeii, lekker nummer Jovi  |
|
Irthe Erelid
haha  ik kan er in ieder geval wel wat elementen uithalen  wat ik kan gebruiken  ben nu eerst de vrouw aan het omschrijven  Bussum? oke  doe ik  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Kpuc: dacht ik   Ik ga zo lekker weer mijn nestje opzoeken  Leve het kindervrije weekend!  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Kpuc: nieuwe rubriek op Home  Heb artikel ingestuurd  |
|
Irthe Erelid
wat is een normale parttime baan voor een vrouw van 35?  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Vaag Gio  Wel apart en met meer mogelijkheden Irthe, uhm, dat kan van alles zijn  |
|
Jojo_da_hond Erelid
|
|
Irthe Erelid
Kpuc: ik weet het daarom  schoonmaakster vind ik niet echt iets Idee  : ze helpt in de bejaardenzorg  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Kpuc: en nog een  Wetenschap blijft verbazen  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
|
|
sjefke Oudgediende
@Irthe: lekker saai dorp met stadspretenties..  |
|
Irthe Erelid
@Jovi-Mama: haha kan ook  zal even kijken @sjefke: zoiets heb ik al wel omschreven ja  zo maar eens met de ochtend beginnen, vind het best leuk om te doen, je moet gewoon even een begin hebben  |
|