Cafe de Nachtvlucht |
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote LessienElensar: @TheEHoop alleen dat hij verstandig is om vandaag toch maar eens de apparaten op die groep na te gaan kijken, anders zitten ze op de 1ste verdieping bij jou, lang zonder stroom  Ja om dan nog even op mijn moeder terug tekomen... die doet dat soort dingen dan ook... Ben je bezig... heb je dingen ingesteld of afgesteld... gaat ze ineens stekkers er uit trekken of aan dingen draaien... zit je er met je vinges tussen of zijn je instellingen weg... "Ja sorry.. wilde alleen helpen..." .... AAAAAHHHH  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
@TheEDan maar hopen, dat het allemaal goed gaat komen vandaag...... |
|
nietmeer Erelid
|
@HoskeuDaarom doe ik vaak die dingen   en gelukkig laat mijn man me dan lekker gaan  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik wens u alleen veel plezier de komende twee uur, want ik ga naar schooltje toe. Be nice and Good, because I'll be back  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote LessienElensar: @HoskeuDaarom doe ik vaak die dingen   en gelukkig laat mijn man me dan lekker gaan  Respect voor je man  ... Ik probeer dat ook altijd... om als mijn vriendin zulke dingen doet of iets in elkaar zet... gewoon toe te kijken en nix te zeggen... maar dat is echt een zware beproeving meestal... dan gaat dat zo tergend langzaam(ja ik heb geen geduld)... dan moet ik me bedwingen om niet tezeggen van "doe dat nou eens zo... dat gaat toch tien keer makkelijker"  |
|
Hoskeu Erelid
|
|
|
nietmeer Erelid
|
@HoskeuHeb daar gelukkig geen last van, als ik met iets bezig ben, dan kan mijn man me goed met rust laten en me lekker m'n gang laten gaan  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Theemonster: ik wens u alleen veel plezier de komende twee uur, want ik ga naar schooltje toe. Be nice and Good, because I'll be back  SUCCES!  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
danku voor het succes  (niet dat dat enigzins helpt  het blijf een moeilijk boek  )  tot straks! |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
iemand nog wat koffie over, per ongeluk.. toevallig?? Ik kan nog wel wat gebruiken....  |
|
Liz87 Erelid
|
* Geeft Blend een mokkoffie..* Suiker en melk of zwart? Heb ook opgeklopte warme melk... |
|
Blend
Oud Moderator
Alleen een klein beetj suiker  Ik ben heel makkelijk  Moet je niet werken Liz??  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: iemand nog wat koffie over, per ongeluk.. toevallig?? Ik kan nog wel wat gebruiken....  Blend toch... koffie is nooit over...  Men heeft nooit teveel van het zwart vloeibare goud... maar je mag wel mede delen in mijn (net of er hier iets van mij is  ) weelde... Neem een bak mijn vrind!! |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: Alleen een klein beetj suiker  Ik ben heel makkelijk  Moet je niet werken Liz??  Ik ben een vrouw, kan heel veel dingen tegelijk   |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote Liz87: Quote Blend: Alleen een klein beetj suiker  Ik ben heel makkelijk  Moet je niet werken Liz??  Ik ben een vrouw, kan heel veel dingen tegelijk   Vrouwen zijn multifunctioneel. Zegt men.. Ik geloof er niks van. |
|
Liz87 Erelid
|
@ Tovenaar... Het is toch echt zo  Multifunctioneel in alles!  |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote Liz87: @ Tovenaar... Het is toch echt zo  Multifunctioneel in alles!  Oh, ja nee.. Dat overtuigt me zeg..  |
|
Blend
Oud Moderator
liz Alles?????  Niet te moeilijke dingen nu he  Het is nog vroeg |
|
Hoskeu Erelid
|
*Hoskeu onderdrukt zijn "dirty" gedachten...*  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuFoei  Ik moet toegeven dat er bij mij ook een langsvloog hoor  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: *Hoskeu onderdrukt zijn "dirty" gedachten...*  Haha...;) @ Blend.. Jup in alles... Tenminste, de meeste vrouwen.. |
|
Blend
Oud Moderator
Vrouwen blijven wonderelijke wezens  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Mannen zijn apparte wezens... Denken altijd door...  ;) |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Vrouwen blijven wonderelijke wezens  Jup... ik denk altijd maar... "als je het begrijpt is het telaat" Dat zal bij vrouwen ook wel zijn dan... |
|