Cafe de Nachtvlucht |
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@liz Wie bedoel je?  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Voel je je aangesproken? Doelde op iemand anders... Die reageerde alleen niet  ;) Jij bent nog maar een ventje toch?  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Liz87: @ Voel je je aangesproken? Doelde op iemand anders... Die reageerde alleen niet  ;) Jij bent nog maar een ventje toch?  Pardon?? EDIT: Nou voel ik mij aangesproken...  |
|
Blend
Oud Moderator
liz Ja ik voelde me aangesproken  Klopt, ik ben nog maar een ventje  Dus ik hoef me nog geen zorgen te maken over de grote mensen wereld  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: liz Ja ik voelde me aangesproken  Klopt, ik ben nog maar een ventje Dus ik hoef me nog geen zorgen te maken over de grote mensen wereld Pas op met van die uitspraken Blend... dan krijg ik weer zo een neiging om te gaan quoten... *Hoskeu zijn tenen trekken krom... kan zich net bedwingen* gelukkig... mezelf ik weten tehouden...  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: liz Ja ik voelde me aangesproken  Klopt, ik ben nog maar een ventje  Dus ik hoef me nog geen zorgen te maken over de grote mensen wereld  Haha... * er schieten heel wat opmerkingen door mn hoofd* Ik houdt wijselijk mn mond...  @ Hoskeu...   Zo oud ben je niet hoor  Je bent zo oud als dat je je voelt...  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuJammer dat jij je inhoud, ik hoopte met die opmerking wat reacties los te peuteren  Daar hou ik van  mensen, met mijn reacite meningen loshalen bijmensen... Dus barst los  Jij ook LIz  |
|
AcidCranberry 1e plek SL 2006
 WMRindex: 136 OTindex: 1.397
|
Een goede morgen. Is er nog koffie of zal ik een verse pot zetten? |
|
Liz87 Erelid
|
Quote acidcranberry: Een goede morgen. Is er nog koffie of zal ik een verse pot zetten? Komt eraan..! * 1 Koffie voor jou * |
|
Blend
Oud Moderator
Nou als je nieuwe gaat zette, dan is dat altijd beter dan ouwe  Dus, ja lekker  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: @ Hoskeu...   Zo oud ben je niet hoor  Je bent zo oud als dat je je voelt...  Maakt niet uit... tijd is slechts een illusie... leeftijd is een gevolg van deze illusie... Quote:
Synchroniteit wil zeggen dat gebeurtenissen synchroon, d.w.z. gelijktijdig plaatsvinden. Als we bedenken dat tijd een illusie is en alles enkel energie, zal alles tegelijk plaatsvinden.
Alles gebeurt gelijktijdig en we zijn toeschouwers in het hier en nu, immers er is geen verleden en geen toekomst. Alles wat we zaaien zullen we oogsten in een oneindig schouwspel waarin we mogen leren en beleven.
Maar ik heb wel een  gekregen  ... dank u...  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: Dus barst los  Jij ook LIz   Ik zal je sparen;)... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuJammer dat jij je inhoud, ik hoopte met die opmerking wat reacties los te peuteren  Daar hou ik van  mensen, met mijn reacite meningen loshalen bijmensen... Dus barst los  Jij ook LIz  WHAAAAAAAAAAHAHAHAH  WTF hoe weet jij dat... ik zat al weer lappen text te typen en quotes aantehalen... maar ik dacht ik ga mij vandaag inhouden... hier zit toch niemand op wijsneus quotes tewachten...  |
|
Blend
Oud Moderator
liz Dat doe je anders nooit  maar is lief van je  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuDat is leuk, als je van die semi nuttige dingen neerplant hier. Hebben we gelijk weer een onderwerp waar we over kunnen ouwehoeren  |
|
nietmeer
|
Quote Liz87: Quote Blend: Dus barst los  Jij ook LIz   Ik zal je sparen;)... hoeveel heb je er al bij elkaar |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
|
|
Blend
Oud Moderator
@HansZe is erg begaan met de armen in de maatschappij. Dus het zullen wel de benen zijn  |
|
nietmeer
|
@Blend zeg maar je u vindt ik niks ben geen opa |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuDat is leuk, als je van die semi nuttige dingen neerplant hier. Hebben we gelijk weer een onderwerp waar we over kunnen ouwehoeren  Vind je?? Ik ervaar het toch over het algemeen als overbodig als ik ze neergezet heb en het genegeerd wordt...  Ik heb nou ook nog nooit van iemand (op een keer van jouw na dan) gehoord dat ze er nou op zaten te wachten...  Het komt omdat ik zelf met die dingen bezig ben... ik zat er eigenlijk over tedenken om maar een pp of weblog te openen hiero... dan hoef ik jullie er niet mee lastig tevallen... |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
koffie please... |
|
Hoskeu Erelid
|
Morge puppy!!
Hoe istie vandaag?? |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: liz Dat doe je anders nooit  maar is lief van je  Ben best lief als het mij uitkomt  |
|
Liz87 Erelid
|
* 1 koffie voor Puppy *
iemand anders nog iets? |
|
Blend
Oud Moderator
@HansOkey, dan zal ik voortaan Je zeggen  Maar je hebt de leeftijd bereikt dat je met recht kan zeggen dat je opa bent (ik zeg liever opa dan bejaarde, dat klinkt zo negatief. En opa zegt niks of je kleinkinderen hebt  ) Ik weet het, ik ben een beetje raar  |
|