Cafe de Nachtvlucht |
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Jannick: Quote Hoskeu: Hebben ze dan niet zo een reserve broek en shirt voor je?? Tenminste ik weet nog wel... bij ons ging die vlieger nooit op... helaas...  Die viese, gore reservebroeken..  Jup die jah... ik vergat nooit mijn gymspul  ... ik keek wel uit  ...  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Zo....ben ik weer....is er nog koffie ???? |
|
nietmeer
|
ik ben er ook weer is er nog koffie? |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Ja hoor...
Ik zal het even zetten... * maakt een bakkie senseo voor mams* |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Deze gaat naar school, begint over 9 minuten..  |
|
nietmeer Erelid
|
Heerlijk dochter......je weet precies waar ik van hou  |
|
Pepper Erelid
 WMRindex: 2.424 OTindex: 563
|
ik zit op school, we lachen hier allemaal hard om de berichtjes  bij sommige lessen word het zelfs naar gevraagd  mega lol  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Ik had laatst een nieuwe binnen en buitenband gekocht,en nu blijkt dat die van hele hele slechte kwaliteit zijn voor mensen die veel kilometers maken.. Mn band is dus nu al versleten en het kanvas komt naarbuiten.. Waarschijnlijk issie daardoor stuk gegaan... Dus nu zit er een nieuwe binnenband in en moet ik zms gaan kijken voor banden die extra dik zijn en niet stuk kunnen.. Maar ik ben vandaag weer op de fiets... hopen dat mn band nog hard is vanmiddag! Ik weet niet hoor... maar een aantal jaar terug (heb al een aantal jaar geen fiets meer) hadden ze van die anti-lek banden... die zouden bijna niet lek kunnen (zeg nooit nooi  )... Die gingen wel lang mee  ... |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Quote Pepper: ik zit op school, we lachen hier allemaal hard om de berichtjes  bij sommige lessen word het zelfs naar gevraagd  mega lol  zit je vop twee scholen? |
|
Jannick
Oudgediende
@Pepper, Op welke school zit je? |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Jannick: Pepper, Op welke school zit je? zit niet meer op school hoor   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Pepper: ik zit op school, we lachen hier allemaal hard om de berichtjes  bij sommige lessen word het zelfs naar gevraagd  mega lol   We hebben fans...   |
|
Jannick
Oudgediende
Quote LessienElensar: Quote Jannick: Pepper, Op welke school zit je? zit niet meer op school hoor   Hoezo? Ik zeg toch Pepper..    |
|
nietmeer
|
Quote LessienElensar: Quote Jannick: Pepper, Op welke school zit je? zit niet meer op school hoor   wie pepper of jij |
|
Jannick
Oudgediende
Pepper, e-mail me maar, zie profiel. Ik moet nu gaan, doei allemaal..  |
|
nietmeer Erelid
|
@JannickZo kan ik het ook....even snel veranderen   |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Ik weet niet hoor... maar een aantal jaar terug (heb al een aantal jaar geen fiets meer) hadden ze van die anti-lek banden... die zouden bijna niet lek kunnen (zeg nooit nooi  )... Die gingen wel lang mee  ... Yeah, ik hoop dat ze minder snel stuk zullen gaan en ik niet in de ochtend er achter kom dat mn banden weer naar de knoppen zijn...  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote Pepper: ik zit op school, we lachen hier allemaal hard om de berichtjes  bij sommige lessen word het zelfs naar gevraagd  mega lol   We hebben fans...    |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Quote Hoskeu: Quote Pepper: ik zit op school, we lachen hier allemaal hard om de berichtjes  bij sommige lessen word het zelfs naar gevraagd  mega lol   We hebben fans...    Liz is onze "chear leader" geloof ik...   |
|
nietmeer Erelid
|
Liz We hebben wel fans, maar mogen dan wel opletten met wat we zeggen.....worden in de gaten gehouden   |
|
Liz87 Erelid
|
@ Mams... Hmmzz.. Ja, dat is ook weer zo... Boven elk stukje dat we typen een leeswijzen neerzetten;)? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote LessienElensar: Liz We hebben wel fans, maar mogen dan wel opletten met wat we zeggen.....worden in de gaten gehouden   Whoei... zou hier ook zo een bot van de amerikaanse regering mee zitten kijken... die triggert op van die woorden... was zo een hele lijst van... weet niet meer eigenlijk...  EDIT: Na de hofstadgroep nog een terorristische organisatie ondekt met de naam WaarMaarRaar... aan het hoofd van de organisatie staat een man die Voogeltje wordt genoemd...  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Liz is onze "chear leader" geloof ik...    give me the H  give me the O  give me the S  give me the K  give me the E give me the U  Give me HOSKEU.. GO GO GO HOSKEU.. AMAI het begint nu al  het is nog niet eens 10 uur |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
goedemorgen, ik heb gister tussen de stroomstoringen door voogeltje kunnen zien   nu me mentaal aan het vooorbereiden op mijn wiskunde se van straks  |
|