Cafe de Nachtvlucht |
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Liz87: Quote Hoskeu: Liz is onze "chear leader" geloof ik...    give me the H  give me the O  give me the S  give me the K  give me the E give me the U  Give me HOSKEU.. GO GO GO HOSKEU.. AMAI het begint nu al  het is nog niet eens 10 uur ...   ... Sjonge... ondanks zijn succes toch zo bescheiden gebleven die Hoskeu...   Liz.. Liz... She's not a man... But if she can't do it... No one can...  EDIT: Wacht ik ben de "WWwWWWwwWWWWIIiiIIIiiiIEEeEE" vergeten op het einde...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: nu me mentaal aan het vooorbereiden op mijn wiskunde se van straks  Wiskunde...  Heb ik vrijdag herkansing van...  Veel succes...  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
oke, ik was iets te optimistisch. de 1e verdieping van ons huis zit zonder stroom  dat is: zonder stroom tandenpoetsen, zonder stroom 's nachts naar het toilet, de kamer van mijn ouders geen stroom, mijn broertjeskamer geen stroom, geen wasmachine, geen computer die in de studeerkamer staat(gebruiken we toch nooit  ) Ben ik blij dat ik op zolden (2e verdieping) zit, hier namelijk wel stroom  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Veel succes Thee   |
|
nietmeer Erelid
|
@TheEJe vader al gekeken wat er allemaal op die groep zit en gekeken of er misschien een apparaat kortsluiting maakt, waardoor die groep er steeds uitklapt ????/ |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Hoskeu...  |
|
Theetje
Oudgediende
mijn vader is eigenwijs  hij wil niet horen dat de was/afwasmachine missien kortsluiting maakt (die zitten op dezelfde groep  ) alleen de afwasmachine stond aan... dus ik tegen hem: missien water bij de stekker, of in het snoer, dus trek de stekker eruit. hij: anna, mond houden, ik ben bezig...  offie hem eruit heeft gehaald weet ik niet  |
|
nietmeer Erelid
|
@TheE..... Hmmmmzz.....echt een vader, die een ander zulke dingen niet laat doen  .....maar ja, als hij er niet naar kijkt, dan blijft die groep eruit klappen   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: mijn vader is eigenwijs  hij wil niet horen dat de was/afwasmachine missien kortsluiting maakt (die zitten op dezelfde groep  ) alleen de afwasmachine stond aan... dus ik tegen hem: missien water bij de stekker, of in het snoer, dus trek de stekker eruit. hij: anna, mond houden, ik ben bezig...  offie hem eruit heeft gehaald weet ik niet  Ik kan me daar wat bij indenken...  EDIT: Bij die reactie van je vader... Ik was een heel verhaal aant typen... maar ik hou het maar bij de regel hierboven...  |
|
Liz87 Erelid
|
Iemand nog wat te drinken? Warme Choco? Koffie? Thee..? |
|
Theetje
Oudgediende
@lessien; hij was gister al boos op me toen ik vertelde dat ik laatst het modem uit en aan had gezet, omdat we geen internet hadden... nadat ik aan het modem had gezeten deed internet het weer. maar hij wist niet dat ikhet had gedaan. dus ik zei dat gister, want we hadden gister weer geen internt, hij helemaal boos  Ik zoe: pap, wanneer geef je nou toe dat ik soms meer van computers dan jij? Toen wassie stil  |
|
nietmeer Erelid
|
@HoskeuHoezo kan je je daar wat bij indenken, je kan beter samen er naar kijken, dan alleen, alleen kan je wat over het hoofd zien, wat de ander misschien wel ziet  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Theetje
Oudgediende
lessien; hij zal het maar moeten accepteren, vooral als ik Technische Informatica ga studeren  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
lessien & Thee Dat zei ik ook al  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
nietmeer Erelid
|
@TheEDan wel ja.....dan kan hij er niet meer omheen, dat jij er meer vanaf weet  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Goedemorgen Thee  En alle anderen natuurlijk ook  |
|
nietmeer Erelid
|
Môge Blend   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote LessienElensar: @HoskeuHoezo kan je je daar wat bij indenken, je kan beter samen er naar kijken, dan alleen, alleen kan je wat over het hoofd zien, wat de ander misschien wel ziet  Oowjeej... De ergste die ik meegemaakt heb die altijd wil helpen is mijn moeder... Stel je voor... Dan zit je al een uur of meer te k*tviolen met iets... komt ze aanlopen... er even bij staan... heb je al zo een beetje alles geprobeert... "Heb je de stekker er al ingedaan"... "Heb je al op aan gedrukt"... allemaal van die dingen zeggen... Dan heb ik ook altijd zoiets van... "zou je zo vriendelijk willen zijn mij even alleen telaten... dank u" |
|
Theetje
Oudgediende
blend, lekker geslapen? gezien het feit dat je niet meer op de bank hoefte te slapen  |
|
nietmeer Erelid
|
@TheEHoop alleen dat hij verstandig is om vandaag toch maar eens de apparaten op die groep na te gaan kijken, anders zitten ze op de 1ste verdieping bij jou, lang zonder stroom  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote LessienElensar: @TheEHet is nu eenmaal moeilijk voor een man om dat soort dingen door een vrouw te laten doen en dat het dan ook nog goed gaat   slecht voor hun ego   Dat is helemaal waar.. Mn collega's kunnen het ook niet uitstaan als ik gelijk heb  Goodmorning Blend.. |
|
nietmeer Erelid
|
@Liz
In een mannenwereld is het helemaal erg ja, weet er alles van..... |
|
Theetje
Oudgediende
hij zal vanmiddag wel vroeg thuis zijn, alsie uberhaupt naar zijn werk is, hij is nog steed erg ziek. En ik hoop voor mijn broertje dat het het vanmiddag weer doet, anders kan hij amper iets op zijn kamer  |
|