Cafe de Nachtvlucht |
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote juutsel: maar goed... om even in te haken op de band... vaak krijg je een zogenoemde 'snake bite' met je bandenlichters... maar ja, aks je je band er anders niet om krijgt, zou ik het ook gewoon proberen. of toch die grote sterke man vragen het te doen  Kijk... zij heeft hem helemaal door...  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote: ----- ************* ----- zegt (8:57): heey stumpert Jannick.. Melissa, ben er voor jouw! .. zegt (8:57): Hoi schat.. Jannick.. Melissa, ben er voor jouw! .. zegt (8:57): Grapje..:')..  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Hoskeu: Quote juutsel: maar goed... om even in te haken op de band... vaak krijg je een zogenoemde 'snake bite' met je bandenlichters... maar ja, aks je je band er anders niet om krijgt, zou ik het ook gewoon proberen. of toch die grote sterke man vragen het te doen  Kijk... zij heeft hem helemaal door...  Aaahh... Ook als je het met plastice doet? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87:
Aaahh... Ook als je het met plastice doet? Met wat?? Ik krijg nu zo een beeld van, vandie witte koffie roerstaafjes... Daar krijg je er toch geen band mee af??... of zie ik het nou weer verkeerd??  |
|
Jannick
Oudgediende
Vanmiddag komt het hele gesprek van die gast..  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Dag Jannick, succes op school  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote puppy: Dag Jannick, succes op school  Dankje..  |
|
puppy Erelid
|
*Ik ben helderziend  * |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote Liz87:
Aaahh... Ook als je het met plastice doet? Met wat?? Ik krijg nu zo een beeld van, vandie witte koffie roerstaafjes... Daar krijg je er toch geen band mee af??... of zie ik het nou weer verkeerd??  Nee, ik het het met van die zwarte- plastieken 'bandenlifters' gedaan... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: *Ik ben helderziend  * Ik alleen als ik mijn lenzen in heb... |
|
Hoskeu Erelid
|
liz Ik krijg het vermoeden dat juutsel de spijker op de kop heeft...  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: liz Ik krijg het vermoeden dat juutsel de spijker op de kop heeft...  Ok..zou best kunnen dat t toch zo gebeurd is... |
|
nietmeer
|
plastic kan het ook mollen... maareehh.. Hoskeu, ben een beetje teleurgesteld dat je je nog neit hebt aangeboden deze vrouw in nood te helpen  |
|
nietmeer
|
gaat erom dat je met de bandenlichters de binnenband knel zet tussen velg en bandenlichter... dat kan ie niet aan en dan scherut ie... net als condooms... |
|
puppy Erelid
|
Ben blij dat iemand dat soort dingen voor me doet  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
*Maakt de hele wijk wakker met zijn muziek .. I love it when I'm home alone  Ik kom te laat op school, dag iedereen  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ikke heeft 'n vrij uur, hallo  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote juutsel: plastic kan het ook mollen... maareehh.. Hoskeu, ben een beetje teleurgesteld dat je je nog neit hebt aangeboden deze vrouw in nood te helpen   ...uhmmm... nou... kijk... uhm...  Ik hoor net dat jij er goed in bent juutsel... en tegenwoordig met die ematsipatie enzo... jaaaa... niet alleen de lusten...  (Als het niet lukt mag ze altijd even aanbellen hoor...  ) |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik heb vandaag alleen maar wiskunde en economie maar zit toch de hele dag op school  |
|
puppy Erelid
|
Doeiii Mmore...
Hoiii Blend... |
|
nietmeer
|
@ hoskeu... aaaaahhhhhhhh.... omgekeerde emancipatie.. ben je bang dat je manicure eraan gaat??? Ik moest vroeger ver fietsen naar school.. dus een bandje vervangen kost mij ongeveer 15 minuten... mazzel dat ik het zo snel kon, anders had ik mijn examens niet gehaald... Tja, dat krijg je als je een beetje als jongetje wordt opgevoed... maar komt nu wel goed... heb een vriend die mijn kleding koopt en ik sleutel aan de auto (nu klink ik wel echt een manwijf... valt ook wel weer mee.)  |
|
puppy Erelid
|
juutsel, ik vind hem wel goed. Maar mijn kleren koop ik liever zelf  |
|
nietmeer
|
ach, Menno ( mijn vriend) werkt in een kledingwinkel, en ik besteed niet genoeg tijd aan mijn uiterlijk. als ik mascara opdoe is het uizonderlijk.. behalve op wintersport, dan zie ik er superhip uit. maar dat is ook technische kleding. en broeken, anders zit het niet. maar hij vid het leuk om rokjes en shirtjes voor me te kopen... mij hoor je niet klagen  helaas moet ik bekennen dat is sindsdien complimentjes krijg over mijn kleding. en ik dacht dat het best meeviel... |
|
Liz87 Erelid
|
@ Hoskeu... Ik kijk mn vader wel lief aan..  Misschien wil hij de band wel NOG een keer voor me nakijken en plakken..  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote juutsel:
@ hoskeu... aaaaahhhhhhhh.... omgekeerde emancipatie.. ben je bang dat je manicure eraan gaat???
Nou ik kan je vertellen... op dit moment zit ik op kantoor... omdat ik met een studie bezig ben en ze daar mensen nodig hadden... Maar orgineel ben ik Vliegtuig Onderhouds Technicus... dus sleutelen voor het beroep...  Ik moet bekennen dat ik zelf de laatste jaren niet veel aan mijn auto doe... maarja... ik heb ook sinds ik bij mijn ouders uit huis ben geen plaats meer... dan zou ik het op straat moeten gaan doen... niet echt zin in zegmaar...  (ja je moet een excuus voor jezelf hebben toch??) Wel humor dat hij je keren koopt...  |
|