Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer
|
Werk ze meis, tot later weer. |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
en toen was er koffie (en een sigaretje) |
|
nietmeer
|
*hoort het magische woord* Lekker Puppy, de koffie dan, peukkie wacht ik nog ff mee.. |
|
puppy Erelid
|
*Schenkt koffie in voor Puccie en zichzelf, steekt sigaretje op*  voor mijn maatje *Gaat gezellig naast Kpuc zitten* |
|
nietmeer
|
 voor m'n meis. *nipt aan de koffie, njamie, lekker  * |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
hoor ik koffie???  Mogge Puppy *Boink* Bro |
|
nietmeer
|
Smorges Bro, die boink is geleend he, ik ben nog ff aan het bijkomen van het ochtendkuchje, boink  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Geleend ja, je kreeg hem net terug van me;)... *Drinkt vlot zijn koffie op, tijd om te gaan werken  * Tot later allemaal, zal vanavond worden, vandaag overdag weinig kans. Gisteravond is mijn laptop overleden. Dus moet vandaag eerst een andere zien te krijgen... Greetz.. tot vanavond    |
|
nietmeer
|
Succes met de jacht op een lapstop  |
|
puppy Erelid
|
oh... hoi môguh Elrohir... Succes vandaag  Ben nog niet helemaal wakker |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Mogûhhh... DragonP, Kpuc en nog 24 anderen.
Is puppy er al weer vandoor??
Is er koffie?? |
|
nietmeer
|
Koffietje voor den Hoskeu, echte koffie, pruttelkoffie  |
|
Hoskeu Erelid
|
Kijk den Kpuc snapt wat ik nodig heb rond deze tijd...  Is het niet wat rustig hier vandaag?? |
|
puppy Erelid
|
@heej Hoskeu; moest er even een naar school brengen, ben alweer aanwezig  KOFFIE!!! |
|
Hoskeu Erelid
|
@puppy... Aaah... goeie morgen puppy... (eigenlijk had ik het mischien wel kunnen weten... mischien...  ) |
|
puppy Erelid
|
Hoskeu; ssstttt |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
|
|
puppy Erelid
|
Aaahhh Liz. En nu? |
|
Liz87 Erelid
|
@ Puppy, ik was 20 min te laat en ben maar met de bus en de trein en de bus en de benenwagen gegaan  Takke eind gelopen!  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: DHIU#%^$(*UNDKOJEROU^@%%(  ) Fiets...  Sapperdeflap... wat voor een fiets is dat...  Zaten er mischien 2 gaatjes in je band?... Dat je er 1 geplakt hebt... en... nouja... je snapt um... Of is het sabbotage??...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: @ Puppy, ik was 20 min te laat en ben maar met de bus en de trein en de bus en de benenwagen gegaan  Takke eind gelopen!  Oei... dat is wel serieus klote...  |
|
puppy Erelid
|
 voor Liz |
|
Hoskeu Erelid
|
@Liz... ik hoop dat je baas er niet te moeilijk over doet...  Heb je zo een flexibel rooster?? |
|
Liz87 Erelid
|
@ Hoskeu en Puppy.. Mn baas valt wel mee.. Hij is wel aardig.. Neem gewoon minder pauze vandaag  Tenminste.. Dat hij kan zien.. Miss zaten er idd 2 gaatjes... Vanavond maar even kijken...! |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Goedemorgen..  |
|