Cafe de Nachtvlucht |
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Blend... Rustig blend... ik ben ook maar een profeet die brood eet...  |
|
nietmeer
|
Quote puppy: ben ik weer, moest even iets op mijn blog schrijven hoe krijg jij die foto in het blog |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Juutsel... De dingen die ik te melden heb zijn niet echt interresant  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuBen je ook een profeet als je een blinde laat zien dat, omdat hij het niet meer zag zitten het, hij het voor gezien houdt. Maar bji nader inzien, door jou dus, het weer helemaal ziet zitten. |
|
Liz87 Erelid
|
@ Puppy... Ik ga morgen op kraamvisite bij een baby die al bijna een maand oud is  Dus 1,5 week valt wel mee... |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
|
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Liz87: @ Puppy... Ik ga morgen op kraamvisite bij een baby die al bijna een maand oud is  Dus 1,5 week valt wel mee... maar bij mijn nichtje is het eigenlijk wel schandalig. Ga er maar even gauw op uit. (zo weer 12 uur  ) @Liz; je mag ook best op mijn blog reageren hoor  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Blend: @HoskeuBen je ook een profeet als je een blinde laat zien dat, omdat hij het niet meer zag zitten het, hij het voor gezien houdt. Maar bji nader inzien, door jou dus, het weer helemaal ziet zitten. Dat is maar weer net hoe je er tegenaan kijkt... zieje... Als ik het goed zie... ziet die blinde niet dat hij het niet ziet zitten... sla je hem dat laat zien... en hij het daarom niet meer voor gezien houd... dan kan je het zo zien... of zie ik het nu verkeerd?? Nouja... kortom... zie maar... |
|
nietmeer
|
Quote Blend: @juutsel Extra -> Opties -> tabblad: E-mail indeling Daar onderaan kan je een handtekening aanmaken  Bij handtekeningkiezer en dan nieuwe toevoegen. DANK DANK...  kom ik toch weer iets professioneler over met mijn mails!!! |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuJa die kwestie houd mij bezig, ik zie graag een mening van iemand anders tegemoet. Anders moet ik het met lede ogen aanzien |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
250 entrys minimaal om ere lid te worden, stamgast 1000 |
|
Poncke Erelid
blend kerel je uien liggen al een dag achter de bar
|
|
Poncke Erelid
goedemorgen trouwens iedereen |
|
Blend
Oud Moderator
@PonckeIk had er 1 meegenomen gisteravond, voor supergrote boerenommelet  Ik zal de rest vandaag meenemen  |
|
Poncke Erelid
Ok dat had ik niet gezien. Geeft niks hoor...  |
|
Liz87 Erelid
|
Zon, zee en strand.. Is er iets van over in dit koude land? Blaadjes vallen, bloemen gaan dood.. Maar de eendjes zwemmen vrolijk in de sloot.. Kwetter kwatter kwetter kwaat... Is hetgeen wat de hele dag door gaat.. Dit gaat echt nergens over maar goed niemand die dr om maald.. Dus ik ga maar weer doen waarvoor ik word betaald  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Blend-in.. Blend-out... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ You wanne be karataka? You first learn how to Blend-in... and how to Blend-out..
Slowly.. Slowly.. and with great passion
And now.. you drink Saké |
|
Blend
Oud Moderator
Ik dacht dat je dan moest buigen en de tegenstander groeten... Maar Sake drinken is ook goed  |
|
Liz87 Erelid
|
Op wiens niveau praten we vandaag??  |
|
eskimo Senior lid WMRindex: 181 OTindex: 1.103 Wnplts: haarlem
|
Quote Blend: Ik dacht dat je dan moest buigen en de tegenstander groeten... Maar Sake drinken is ook goed  sake!! =D |
|
nietmeer
|
eeehhmm... dat van mij? |
|
nietmeer
|
doe mij ook maar eenr ondje sake, kan wel wat motiatie gebruiken
|
|
smurfje Senior lid WMRindex: 180 OTindex: 142 Wnplts: zwijndrech
|