Cafe de Nachtvlucht |
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Liz... Sjonge... na het plakken altijd nog even een keer controleren... "Better safe than sorry" ;)  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jannick: Goedemorgen..  Morgen Jannick... wat zit jij tedoen zo vroeg op de morgen als ik zo naar je emoticon kijk??... Nu al teveel koffie op??  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Hoskeu: Quote Jannick: Goedemorgen..  Morgen Jannick... wat zit jij tedoen zo vroeg op de morgen als ik zo naar je emoticon kijk??... Nu al teveel koffie op??  Nee, ik kon mijn bed niet uitkomen..  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Hoskeu: Liz... Sjonge... na het plakken altijd nog even een keer controleren... "Better safe than sorry" ;)  Haha.. Ik had m gecontroleerd... Echt heel vaag! |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Hoi Jannick...(stilte) |
|
Jannick
Oudgediende
Quote puppy: Hoi Jannick...(stilte) Hoi..  |
|
Hoskeu Erelid
|
@puppy en Jannick Heej het geluid doet het weer...  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Hoskeu: @puppy en Jannick Heej het geluid doet het weer...  Ja, klopt..  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87:
Haha.. Ik had m gecontroleerd... Echt heel vaag! Toch niet met bandenligters terug gelecht die band?? (sjonge wat voel ik mij een wijsneus  ) |
|
puppy Erelid
|
[zingt]Are you ready, 'cause I am. Said I'm ready to party.[/zingt] Sorry buurvrouw  |
|
Liz87 Erelid
|
Luister je 538? Puppy..? |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Liz87: Luister je 538? Puppy..? Nee.  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jannick: Quote Hoskeu: @puppy en Jannick Heej het geluid doet het weer...  Ja, klopt..  Een kloppent geluid??... Hoor wie klopt daar kinderen... hoor wie klopt daar zachtjes tegen 't raam... Tis een vreemdeling zeker... die verdwaald is zeker...... laatmaar...  IS nog een beetje vroeg in het jaar zeker?? |
|
puppy Erelid
|
Nee luister muziek op mijn comp  Word lekker vrolijk van dit nr; Booty Luv- Boogie 2 Nite |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote Liz87:
Haha.. Ik had m gecontroleerd... Echt heel vaag! Toch niet met bandenligters terug gelecht die band?? (sjonge wat voel ik mij een wijsneus  )  alleen het einde van de band.. Ik had geen kracht genoeg in mn vingers om m helemaal goed te doen zonder die dingen  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Hoskeu... Beetje veel TE vroeg..  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Hoskeu: Een kloppent geluid??... Hoor wie klopt daar kinderen... hoor wie klopt daar zachtjes tegen 't raam... Tis een vreemdeling zeker... die verdwaald is zeker...... laatmaar...  Er iiiiiiisss een kindeke.. geboorren in strooo...  |
|
puppy Erelid
|
Ik geloof dat de buurvrouw nu ook wakker is  |
|
Liz87 Erelid
|
En ik heb hoofdpijn van al dat gezing  ;) |
|
nietmeer
|
ik ben wakker ja!  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jannick: Er iiiiiiisss een kindeke.. geboorren in strooo...  Ik meen mij te herinneren dat dat kinneke geboren werd op aard... of niet?? Toen kwamen die wijven uit da oosten... moet je nagaan... toen hadden ze al vrouwen handel uit die oostblok landen...  Doe mij nog maar wat koffie voor mijn fantasie weer ophol slaat...  |
|
puppy Erelid
|
Liz; Is maar goed dat je mijn muziek nu niet hoort  |
|
nietmeer
|
maar goed... om even in te haken op de band... vaak krijg je een zogenoemde 'snake bite' met je bandenlichters... maar ja, aks je je band er anders niet om krijgt, zou ik het ook gewoon proberen. of toch die grote sterke man vragen het te doen  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Hoskeu: Ik meen mij te herinneren dat dat kinneke geboren werd op aard... of niet?? Toen kwamen die wijven uit da oosten... moet je nagaan... toen hadden ze al vrouwen handel uit die oostblok landen...  Doe mij nog maar wat koffie voor mijn fantasie weer ophol slaat...   *Zingt Loituma* |
|
puppy Erelid
|
Liz; Die loopt hier gelukkig nog wel eens rond  |
|