Cafe de Nachtvlucht |
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
  neeeee, das rot... kan je niet met de bus ofzo? |
|
Liz87 Erelid
|
Nee... dan kan ik mn fiets niet meenemen en die heb ik morgen weer nodig.. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik moet nog een half uurtje, ik hoop dat ik het kan inkorten naar een kwartier  Heb echt honger!!!!  |
|
Theetje
Oudgediende
owja... hum, rot...  en je moeder of vader opbellen, en heeeeeel lief vragen of die je komt ophalen? |
|
Liz87 Erelid
|
@ Blend... Niet genoeg gegeten vanmiddag? |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Theemonster: owja... hum, rot...  en je moeder of vader opbellen, en heeeeeel lief vragen of die je komt ophalen? Hihi... we hebben geen auto...  |
|
Blend
Oud Moderator
liz Ik heb altijd honger rond deze tijd  Daar helpt veel eten niet tegen  Sterkte met je band trouwens  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Even mijn voetmassageapparaat vol openzetten @Liz87: da's ***, woonde eerst 13Km van school af... Kreeg ik na 15 minuten fietsen 'n klapband... Niemand in de buurt om me te helpen.... moestk verder lopen  |
|
Theetje
Oudgediende
jah, dan weet ik ook niets meer te verzinnen... @Blend; de pizza's gaan nu hier de oven in, nananananana  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: liz Ik heb altijd honger rond deze tijd  Daar helpt veel eten niet tegen  Sterkte met je band trouwens  Thanks... Kga nu weer weg!!  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
This is the song, lalalala, the elmo song..  |
|
Blend
Oud Moderator
@TheEIk ga lekker een boerenommelet maken thuis  4 eiren, stuk worst in stukkies snijden  Heerlijk... |
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
Quote Jannick: This is the song, lalalala, the elmo song..  bedankt voor het liedje zit nou ook weer in mn hoofd  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Michaelink: Quote Jannick: This is the song, lalalala, the elmo song..  bedankt voor het liedje zit nou ook weer in mn hoofd  It's got to beeheeheeee, perfect!  Heeft dit meisje zeker niet aan gedacht..  |
|
Quote Jannick: Quote Michaelink: Quote Jannick: This is the song, lalalala, the elmo song..  bedankt voor het liedje zit nou ook weer in mn hoofd  It's got to beeheeheeee, perfect!  Heeft dit meisje zeker niet aan gedacht..  hoezo zong zij zo perfect dan  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
 Zo, het gras is gemaaid. Ligt er weer mooi bij. Nu boodschappen doen. Moet ik voor iemand iets meenemen van de super |
|
Poncke Erelid
 super de boer |
|
Quote Jannick: Dat zeg ik..  gamma  mijn bijbaantje  |
|
Blend
Oud Moderator
Kan je voor wat rode ui meenemen Poncke? |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
Poncke Erelid
Blend, rode uien zijn echt de master. Ook mijn favoriete juin.
My angel, ik neem wel een pizza mee voor je. Dr. Oetker, die dunne pizza's zijn echt fingerlicking good. Een hawai comming up.
Ik neem het mee mannen... |
|
Blend
Oud Moderator
Mijn dank is groot Poncke, was namelijk die uien vergeten. Stom stom stom, maar goed, je helpt mij uit de brand  |
|
Poncke Erelid
Oke tot zo dan ben ff shoppen
|
|