Cafe de Nachtvlucht |
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@hoskue; voogeltje heeft zelf al een topic erover ge-opend  ik las het in de nieuwsbrief  ned3 0.00 |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Hoskeu:
Doe jij nog wat aan studie tussen het administratieve werk door... of ben je al uitgestudeerd??...
Ik werk alleen... Fulltime 40 uur pw.. Ik deed opleiding verpleegkundige maar daar moest ik om medische redenen helaas mee stoppen... En nu weet ik niet voor opleiding ik wil gaan doen, dus ben ik maar gaan werken.. Mijn ambitie ligt wel bij werken met kids dus misschien dat ik deeltijd SPW wil gaan doen.. Of minder werken en een middag in het buurdhuis een knutseclubje beginnen of zoiets.. |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Theemonster: hoskue; voogeltje heeft zelf al een topic erover ge-opend  ik las het in de nieuwsbrief  ned3 0.00 Ja ik zie het...  Zit me hier zo te vervelen dat ik bijna ik slaap dommel...  Sjeeeeesus... schrik me hier net ff tepleuris... zit hier lekker onderuit gezakt... met vanalles op mijn bureau behalve werk... stapt er hier een dikke nek met zo een stropdas mijn kantoor binnen...  Hij kijkt mij en mijn bureau zo even aan... lekker rustig hierzo... zegtie dan... pas op dat je niet in slaap valt... en toen liep hij weer buiten... Wat die kwam doen??...  |
|
Theetje
Oudgediende
iemand een koekje? ga ik ondertussen kijken of ik mijn hond kan fotograferen, zodat ik die op mijn blog kan zetten... heb alleen geen digicamara bij de hand, dan moet het maar met mijn tel... |
|
Hoskeu Erelid
|
liz... Ik heb persoonlijk nog de meeste moeite met het bepalen wat ik wil... Quote Liz87:
Of minder werken en een middag in het buurdhuis een knutseclubje beginnen of zoiets..
Is leuk... je hebt meerdere van die organisaties die kampen voor jongeren organiseren en begeleiden... meestal met vrijwillegers... of mischien is dan pabo ook nog wel wat voor je... |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@TheEHou ons op de hoogte  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Hoskeu..
Ik zei altijd dat ik lerares Engels wilde worden, maar toen kwam ik er achter dat ik, met mn VMBO-K diploma niet meteen naar de Pabo kon en er dan 7 jaar over zou doen voordat ik kon worden wat ik zou willen, en dat vond ik toch wel erg lang.. Ik hou niet zo van de schoolbanken, ik ben liever dingen in de praktijk aan het doen.. Ja, zulke reizen bestaan idd.. Lijkt me echt heel leuk om te doen.. Vooral met kids die het thuis niet echt prettig hebben...! Van de zomer ga ik 3 weken naar Zuid- Afrika om vrijwillegerswerk te doen in een day-care center met weeskids die besmet zijn met HIV of Aids en met kinderen vaanvan de ouders besmet zijn... |
|
Theetje
Oudgediende
*loopt naar beneden, zoekt de hond, kijkt in zijn mand... geen hond, bedenkt zich datie met de uitlaatservice mee is  straks ff fotootje maken, ik heb zo'n lieve hond  |
|
Blend
Oud Moderator
Een lieve hond en dan nog niet zelf uitlaten  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Liz; wow, dat is wel mooi... |
|
Theetje
Oudgediende
liz; dat lijkt me onwijs mooi werk om te doen voor 3 weken. hoe ben je daarbij gekomen? ik heb namelijk al een tijd het idee om missien vrijwillegers werk te gaan doen volgend jaar, inplaats van meteen aan de volgende school te beginnen |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Blend: Een lieve hond en dan nog niet zelf uitlaten  komt ervan als er 5 mensen in dit huis wonen die op maandag om 8 uur weggaan en 4 uur pas terug komen. maar hij vind de uitlaatservice geweldig! magie 1,5 uur naar het bos of strand. hij komt altijd helemaal vies terug, maar onwijs vrolijk  |
|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Tralala  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: ... hij komt altijd helemaal vies terug, maar onwijs vrolijk  Dat gaat een foto van een onwijs vrolijke hond worden dan...   |
|
Liz87 Erelid
|
@ Thee & Puppy.. Ja, het lijkt me ook super leuk en dankbaar werk..!! Kan ook niet wachten tot het 10 juli is... Ben alleen wel met mn verjaardag daar, dus dat is wel ff raar  Maar ja, denk dat ik er niet eens zoveel bij stil zal staan... |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Theemonster: liz; dat lijkt me onwijs mooi werk om te doen voor 3 weken. hoe ben je daarbij gekomen? ik heb namelijk al een tijd het idee om missien vrijwillegers werk te gaan doen volgend jaar, inplaats van meteen aan de volgende school te beginnen Kzal je via e-mail wel even wat links en organisaties doorsturen.. Wel vanavond  |
|
Theetje
Oudgediende
liz; hoe ben je er terecht gekomen? via een organisatie ofzo? edit: ik was tesnel  dankje  |
|
Hoskeu Erelid
|
Liz Gelukkig... ze zijn er nog... mensen met idealen... die ze nog nastreven ook...  Ik heb ook altijd plannen... maar weet altijd weer een excuus tevinden voor mezelf om het toch maar niet tedoen... wat dat aangaat ben ik maar een natte krant...  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik ben heel benieuwd naar de foto Thee  |
|
Theetje
Oudgediende
ik ook  Boomer is nog niet thuis  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Liz Gelukkig... ze zijn er nog... mensen met idealen... die ze nog nastreven ook...  Ik heb ook altijd plannen... maar weet altijd weer een excuus tevinden voor mezelf om het toch maar niet tedoen... wat dat aangaat ben ik maar een natte krant...  Ach joh, ik riep het 4 jaar geleden al dat ik voor een jaar weg wilde.. En het komt er nu pas van... Ik begin met 3 weken... Maar ik denk dat ik volgendjaar een half jaar ga... Als het thuisfront aan het idee gewent ik;) Mn ma vind het dood eng dat ik ga...  |
|
Irripirr Senior lid
|
Boomer, wat een leuke naam ^^ |
|
Theetje
Oudgediende
wij niet verzonnen, wij hebben hem uit het asiel gehaald, toen hij 9 maanden was, hij is 12-9-01 geboren, een dag na de wtc ramp.. Hij heeft volgens zijn papieren ook nog een zusje: Balou  |
|
Blend
Oud Moderator
liz Ik zit er ook aan te denke om 1 jaar naar het buitenland te gaan, heb alleen geen idee wat voor werk ik daar ga doen. Ik zit te denken aan Nieuw-Zeeland, als dat niet gaat werken dan Zweden (ja dat is ff wat anders) |
|
Irripirr Senior lid
|
Ooh oké! Balou ook een leuke naam!  |
|