Cafe de Nachtvlucht |
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Muts: *trekt haar muts over haar oogen heen* ik studeer creatieve therapie (beeldend) in heerlen  heb ik gehad toen ik in de inrichting zat hielp bij mij niet echt maar bij anderen wel |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
moeilijk... nou ik help mbv mijn medium (beeldend, dus alles in de richting vban tekenen, schilderen, kleienn, houtbewerkeing, enz, enz) mensen die met een psychische problematiek zitten (van schizofrenie tot realatieproblematiek, zelfvertrouwen, adhd, tbsers, dementen, enz, enz) om te gaan met hun problemen.
beetje duidelijk zo? |
|
|
Quote Twaggy: Quote Muts: *trekt haar muts over haar oogen heen* ik studeer creatieve therapie (beeldend) in heerlen  heb ik gehad toen ik in de inrichting zat hielp bij mij niet echt maar bij anderen wel mag ik vragen waarom je daar zat? en welk medium heb je gehad? |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Aha, ja een beetje wel ja. Lijkt me een moeilijk vak, ook om met lastige mensen om te gaan. Vind je het leuk? |
|
Twaggy Oudgediende
|
zal zo vertelen ff hond uitlaten |
|
|
tot nu toe (zit in het tweede jaar) vind ik het echt superleuk. moet alleen volgend jaar eens afwachten, dan is het hele jaar stage op een echte werkplek, dus de eerste echte ervaringen in het beroep. en het is wel moeilijk, en het werk lijkt me zwaar, maar als je iets leuk vind is het de moeite waard he  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Da's waar. Veel succes! Ik ga afsluiten, fijne avond nog  |
|
|
dagdag, welterusten en fijne dromen  |
|
|
ben ik hier nou alleen? *pakt de bezem en veegt vast wat bijelkaar* zo heeft Kpuc morgen minder werk... |
|
Twaggy Oudgediende
|
Nee hoor ik ben er weer ff alle andere topics doorlezen en muziek veranderen telkens |
|
|
geen muziek op de computer dan? wat ben je aant luisteren?
en je ging vertellen... mits je wil..
|
|
Twaggy Oudgediende
|
ik ging vertellen jah neeh dit is niet mijn computer maar ga ff kinkaardschok opzetten |
|
|
lekker ragge dus? |
|
Twaggy Oudgediende
|
gij kent het  jah ik luister alleen naar Rock en Metal |
|
|
ik ben wat muziek betreft wel flexibel, maar ik metal moet ik echt zin hebben, heb er gewoon een dvd mee volgestouwd als ik zin heb nu doe ik ff rustigaan  |
|
Twaggy Oudgediende
|
zo nu hier
heb 5 maand in een psichiatrische inrichting gezeten wegen aggressie. was erg agressief af en toe(5 volwassen mensen hadden moeite een 15 jarige jongen in bedwang te houden)
heb dus 5 maand op de lingewal gezeten. daar werken ze met dramatherapie(toneelspel) beeldende therapie (wat jij doet) en sport therapie. het laatste kreeg ik voornamelijk omdat het beter bij me paste. heb wel eerst van elke vorm een orienterende therapie gehad |
|
|
lijkt me best logisch dat ze zijn gegaan voor sport of drama. beeldend heeft zijn zn mogelijkheden met agressie maar beperkt.
maar ook vet dat ze overal een orientatie mee doen dan.
maar eheft het geheel wel iets geholpen?als iik trouwens wat confronterede vragen stel of iets moet je het eventje zeggen. ik ben gewowon geinteresseerd eens iets te horen van iemadn die wel therapie heeft gehad, daar hoor je op zich weinig van. |
|
Twaggy Oudgediende
|
hmmm heb je msn? zou wel makkelijker zijn die van mij is erg makkelijk te raden  |
|
|
ik gok niet, maar stuur je gewoon een berichtje  |
|
|
*kijkt om zich heen en ziet neimand* echo?? *sluit de deur maar af en vertrekt* tot morgenvroeg  |
|
Twaggy Oudgediende
|
*wachT!!!!! ik moet er ook nog uit!!!* |
|
|
*daarit zich om, maakt nog eventjes het licht aan* hier je jas! *neemt twaggy mee naar buiten en sluit de deur af* |
|
Twaggy Oudgediende
|
dank u danku *geeft Muts een zoen en zegt: ik gaat u nu echt verlaten schone jonkvrouw* |
|
|
*geeft twaggy nog een nachtzoentje* dagdag, kom goed naar je bedje toe |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
*Opent de deur*
*gaat gelijk aan de slag om een pot koffie te zetten* |
|