Cafe de Nachtvlucht |
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Muts: *trekt haar muts over haar oogen heen* ik studeer creatieve therapie (beeldend) in heerlen  heb ik gehad toen ik in de inrichting zat hielp bij mij niet echt maar bij anderen wel |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
moeilijk... nou ik help mbv mijn medium (beeldend, dus alles in de richting vban tekenen, schilderen, kleienn, houtbewerkeing, enz, enz) mensen die met een psychische problematiek zitten (van schizofrenie tot realatieproblematiek, zelfvertrouwen, adhd, tbsers, dementen, enz, enz) om te gaan met hun problemen.
beetje duidelijk zo? |
|
|
Quote Twaggy: Quote Muts: *trekt haar muts over haar oogen heen* ik studeer creatieve therapie (beeldend) in heerlen  heb ik gehad toen ik in de inrichting zat hielp bij mij niet echt maar bij anderen wel mag ik vragen waarom je daar zat? en welk medium heb je gehad? |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Aha, ja een beetje wel ja. Lijkt me een moeilijk vak, ook om met lastige mensen om te gaan. Vind je het leuk? |
|
Twaggy Oudgediende
|
zal zo vertelen ff hond uitlaten |
|
|
tot nu toe (zit in het tweede jaar) vind ik het echt superleuk. moet alleen volgend jaar eens afwachten, dan is het hele jaar stage op een echte werkplek, dus de eerste echte ervaringen in het beroep. en het is wel moeilijk, en het werk lijkt me zwaar, maar als je iets leuk vind is het de moeite waard he  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Da's waar. Veel succes! Ik ga afsluiten, fijne avond nog  |
|
|
dagdag, welterusten en fijne dromen  |
|
|
ben ik hier nou alleen? *pakt de bezem en veegt vast wat bijelkaar* zo heeft Kpuc morgen minder werk... |
|
Twaggy Oudgediende
|
Nee hoor ik ben er weer ff alle andere topics doorlezen en muziek veranderen telkens |
|
|
geen muziek op de computer dan? wat ben je aant luisteren?
en je ging vertellen... mits je wil..
|
|
Twaggy Oudgediende
|