Het Avonturen Rollenspel |
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
@muad, we zaten allang niet meer in de graven...
*komt bij bewustzijn en klimt omhoog uit het ravijn.*
*Ziet dat een van de tijgers vrij rondloopt en bespringt hem.*
"Ik heb hem, wees maar niet bang mer." |
|
nietmeer
|
"huh? oh, dus je was niet meer aan het graven, maar je bent er in gevallen? oooh, dat verandert de zaak. Sorry hoor, dat laatste graf is door een fanaticus gegraven... Hij ging nog al diep, en hij heeft alle zand in zee gegooid... We hebben nu niet genoeg om dat gat dicht te krijgen, nou dat ie dood is. Ik zal er even bordjes omheen zetten"
*Ziet Willie met een Tijger vechten* *komt tussenbeide haalt ze uit elkaar en gaat de tijger aaien*
(tegen Tijger) "rustig maar hoor, hij bedoelde het niet slecht, rustig maar, rustig maar" |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
tiger:"GRAUW!!!!!" *haalt uit tegen Muaddhib* TAAAAATUUUUUtaaaaaaaTUUUUUUT- AAAAAATUUUUtaaaaaaTUUUUUU- TAAAAATUUUUUtaaaaaaaTUUUUUUT- AAAAAATUUUUtaaaaaaTUUUUUU- [5 uur later] TAAAAATUUUUUtaaaaaaaTUUUUUUT- AAAAAATUUUUtaaaaaaTUUUUUU- TAAAAATUUUUUtaaaaaaaTUUUUUUT- AAAAAATUUUUtaaaaaaTUUUUUU- TAAAAATUUUUUtaaaaaaaTUUUUUUT- AAAAAATUUUUtaaaaaaTUUUUUU-enz. enz.
*komen boorlingen met brancard naar stoeipartij*
*leggen andreesie, nuaddhib en een bannan op de brancard* |
|
Slicky
Erelid
 WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
*Vraagt zich af waarom perfect gezonde mensen die met een tijger knuffelen op een brancard worden gelegd.*
*Gaat lekker door het bos rennen op zijn tijger.*
"WOAHHAHAHAHAH" |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Tijger heeft inboorling zijn arm gedemonteerd.. gelukkig was het een IKEA product met garantie en goede handleiding |
|
Slicky
Erelid
|
*Ziet de inboorling uit elkaar gehaald worden*
"Die tijger is een ware lvl 8 ikeamancer! Krijg nou de plundra!" |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
*Ziet allemaal stukken inboorling liggen, met een goede hadnleiding*
"Oeh... Ikea-en, dat is pas leuk. Pakt de bijgeleverde schroevendraaier en begint de inboorling weer in elkaar te schroeven." |
|
Slicky
Erelid
|
*vindt dat de ikea er flink op vooruit is gegaan met een schroevendraaier, ipv een stom sleuteltje*
"Hey, iemand zin om mee het eiland te verkennen?" |
|
nietmeer
|
"Nah, ik blijf hier wel met m'n tijgertje spelen, Ik ken het eiland toch al uit m'n hoofd. Ik woon hier niet voor niets" *grijnst*
*struikelt over een been*
*Ziet alle ikea-inboorlingen alweer inmekaar staan*
"Hm... typisch Ikea, je hebt altijd wel iets over of tekort... Waarom mist die ene trouwens een oog?" *wijst naar inboorling met 1 oog* |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
*Ziet dat alle tijgers weg zijn.. Haalt zijn schouders op en begint maar met het bouwen van een boomhut voorzichzelf.* |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
*Staat te kijken hoe Tovenaar aan het rommelen is, geeft touw, hout ed aan* |
|
|
*Kijkt Puppy vriendelijk en oprecht aan.*
"Dankje.. Ik kon inderdaad wel wat hulp gebruiken." |
|
puppy Erelid
|
*Lacht vriendelijk terug*
"Zag je zo zwoegen..." |
|
|
*Knikt.*
"Je moet toch iets doen om onderdak te hebben voor de nacht. Sommige hebben misschien de voorkeur om onder de sterren te liggen maar een eigen stekkie lijkt me een stuk fijner."
*Heeft ondertussen de bodem afgemaakt die 7 meter boven de begane grond ligt.* |
|
puppy Erelid
|
*Kijkt om zich heen, bedenkt zich dat ze zelf ook geen plekje heeft om te slapen  * |
|
|
*Ziet Puppy om zich heen kijken.* "Hey, je kunt ook wel bij mij slapen als je wil..  " *Kijkt of er genoeg plaats is voor 2 kamers.* |
|
nietmeer
|
*ziet Tovenaar en Puppy zo bezig in de boom*
(mompelt) "hm... Ik slaap wel lekker in mijn eigen standbeeld"
(Tegen Tovenaar) "Lukt het een beetje, of moet ik even helpen?" |
|
|
*Veegt het zweet van zijn hoofd af*
"Misschien heb je nog een touwladder of iets dergelijks in je beeld liggen? en heb je misschien een idee hoe we het dak waterdicht moeten maken?"
De zon begint langzamerhand te dalen..
*Kijkt twijfelachtig naar de zon...*
"Half 6..." |
|
nietmeer
|
"hm.. een touwladder... nee, die heb ik niet, maar ik heb nog wel een wenteltrap over En om dat dak waterdicht te krijgen kun je bananenbladeren gebruiken... Hebben we zat hiero" |
|
|
"Hmm, dat zou kunnen werken. Maar er mogen snachts niet ineens inboorlingen naar binnen sneaken. Daar moeten we dan iets vredelievends voor vinden. Hoever is je beeld hiervandaan?"
*Pakt een paar ronde stammen om de wenteltrap op te vervoeren.* |
|
nietmeer
|
"Mwa, ik denk niet dat je bang hoeft te zijn voor die inboorlingen, als je die trap eenmaal gezien hebt. Wacht maar even, ik haal hem wel" *Sprint weg* *Komt terug met een pakketje hout in zijn handen* *Legt pakketje hout onder de boomhut* *Drukt op een knopje* *2 palen schieten de lucht in, en een wenteltrap schiet tussen de palen in omhoog*
"Boven zit een knopje. Als je daar op drukt klappen de treden in naar boven. Als je er daarna weer op drukt, gaan ze weer naar beneden. Beneden zit ook zo'n knop.
Als de trap boven is, kun je hem van beneden af niet bedienen, en andersom Goed zo?" |
|
|
*Staat ongelovig er naar te kijken.*  "Perfect, hoe kom je eraan?" *Heeft samen met Banaantje inmiddels de muren gemaakt. En begint met het verzamelen van palm- en banaanboombladeren.* |
|
Slicky
Erelid
|
*Is het wachten onderhand beu en loopt rustig weg*
"Ik zie jullie later wel." |
|
nietmeer
|
"Laters Slicky"
(tegen Tovenaar) "huh? Oh, die heb ik ooit eens op een saaie zondagmorgen uitgevonden" |
|
|
*Kijkt naar Slicky*
"Later man.. In het donker is geen steek te zien overal, dus zorg dat je van tevoren terug bent. Ik moet zorgen dat ik de hut afheb." |
|