Het Avonturen Rollenspel |
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
*  Krijgt geen keus om te zeggen of ik dat wil of niet* *Vind het best en gaat gezellig mee naar Timmy* *Heeft veel plezier en ziet een hoop leuke mannen  * |
|
nietmeer
|
*laat Liz even een stukje rijden in zijn gloednieuwe mercedes*
*Liz straalt helemaal en gaat zitten in de kuipstoel*
*graaft bij aankomst de sleutel op, laat Timmy vrij en gaan weer terug naar Nederland*
*Geeft Timmy een kleine 1000euro voor boodschappen, brengt Timmy thuis en gaat daarna nog even met Liz en blusgast wat eten* |
|
Liz87 Erelid
|
*heeft een geslaagde dag*
*Is helemaal weg van de nieuwe mercedes van Aimed..*
*Krijgt een idee om een bank te overvallen en is opzoek naar mensen die daarbij willen helpen* |
|
nietmeer
|
*krijgt te horen dat Liz een bank wil overvallen*
*gaat op zoek naar Liz en ziet dat ze de bank in loopt met getrokken pistool en twee handlangers (Blusgast en Timmy)*
*vraagt om assistentie, loopt de bank in en overmeestert het brein achter de overval: Liz*
*wacht tot assistentie er is, trekt Liz mee naar buiten en stopt haar in het politiebusje met stroomstoelen*
*Blusgast en Timmy geven zich over, zeggen dat ze het nooit meer zullen doen, en kijken met betraande ogen*
|
|
Liz87 Erelid
|
*Kijkt verdrietig en vraagt zich af waarom aimed haar oppakt en dr niet gewoon laat gaan  * *Is benieuwd naar wat voor iets ze gebracht gaat worden en wat de straf zal zijn* *Bedenkt ondertussen andere sluwe plannen* |
|
nietmeer
|
*krijgt de kans niet om verdrietig te zijn, wordt meegenomen naar een beveiligde politiecel en diep weggestopt* *Blusgast en Timmy komen er vanaf met een waarschuwing  * *na 1lange dag, vind ik het zielig en laat ook Liz gaan, nadat ik haar duidelijk gemaakt heb dat dat soort dingen niet goed zijn, en dat je beter gewoon kan werken voor je geld, al is het in een kinderdagverblijf  * *wordt bedankt door Liz, en brengt Liz weg in een dienstwagen * |
|
Liz87 Erelid
|
*Geeft Aimed een hand en bedankt hem voor zijn vriendelijkheid..* *Voelt zich weer vrolijk en fris nadat ze thuis is gekomen en grondig is ontsmet van alle bacterien van de gore cel..* *Koopt en lot en wint de loterij  * *Gaat opzoek naar een geschikt gebouw om een eigen kinderdagverblijf te beginnen speciaal voor kinderen waarvan de ouders bij, politie, brandweer en ziekenhuizen werken* *Is blij met haar nieuwe baan en kand som haar leven op het rechte pad te zetten  * |
|
protan Senior lid WMRindex: 87 OTindex: 390 S |
* pakt zijn ak47 en een paar handgranaten*
* rent de bank binnen en berooft alnog de bank *
"hmm nette prestatie 9 doden en 3 gesloopte auto's |
|
nietmeer
|
*kijkt om zich heen, en snapt er niets meer van*
*gaat terug naar het apparaat met de knopjes, en gaat verder met lezen...* |
|
nietmeer
|
*ziet protan op een bankje in het park liggen en loopt er naartoe*
*waarna protan opschrikt vanuit zijn droom*
*vertelt protan dat hij maar even mee naar het bureau moet i.v.m openbare dronkenschap* |
|
nietmeer
|
*Zit nog steeds op paaseiland met Slicky aan het meer met de mooie vrouwen* |
|
Quote aimed: *ziet protan op een bankje in het park liggen en loopt er naartoe*
*waarna protan opschrikt vanuit zijn droom*
*vertelt protan dat hij maar even mee naar het bureau moet i.v.m openbare dronkenschap* "je moet niet dronken dat ik denken ben" * valt neer en al het gestolen geld valt uit de tas * |
|
Slicky
Erelid
 WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
*Draait zich om*
"Oh, hoi. Tis echt gezellig hier man. Hoe ist met de rest? Ben een beetje de tijd vergeten, denk ik. Hoor wel wat kreten en schoten hier en daar..." |
|
"ha die slick alles goed er zijn nog geen doden gevallen hoor alleen een paar overvaletjes duss ehm wil je me ff uit de bajes halen aimed heeft me gearesteerd voor openbaar dronkenshap?"
"dan krijg je 3 mille van de bankoverval deal?" |
|
Timmy Senior lid WMRindex: 130 OTindex: 728 Wnplts: Zeist
|
* ziet het geld ligen*
* pakt snel een deel van het geld en rent weg* |
|
Slicky
Erelid
|
*Pakt zijn Flux Rifle en schiet Timmy in zijn been.* "Doen we hier niet heh." Protan, waar ben je ergens, dan? Je bent net als Zwarte Piet... wiedewiedewiet... Ik hoor je wel... Maar ik zie je niet..." |
|
nietmeer
|
* ziet Timmy liggen met een kogel door zijn been *
* gaat naar Timmy toe, pakt het geld, regelt een ambulance en neemt Slicky mee naar het bureau *
* bij aankomst krijgt Slicky een bekeuring voor verboden wapenbezit en een beloning voor het vangen van die dief *
* hoort dat Protan 3mille uitlooft voor wie hem bevrijdt, haalt Protan uit de cel, en stuurt hem naar Alcatrez * |
|
"alsje aimed hier is je 3 mille en een kogel door je kop "
* pakt zijn ak47 en schiet het hele magazijn op aimed leeg * |
|
nietmeer
|
* lacht Protan recht in zijn gezicht uit, omdat hij denkt dat hij met losse flodder wat uit kan halen, pakt zijn glock en schiet Protan recht tussen zijn ogen * * neemt het lichaam van Protan mee, en verbrandt het * ''jammer voor je protan jij ligt eruit  '' |
|
Liz87 Erelid
|
* ow ow ow.. Wat een geweldadigheid toch weer..*
* vraagt zich af waarom mannen dat toch altijd weer de baas laten spelen*
* vraagt zich ook af waarom bijna alle mannen hetzelfde zijn en alleen maar geven om het uiterlijk van iemand..*
*weet heus wel dat er ook mannen zijn bij wie het om het innerlijk gaat en je nemen zoals je bent en dat er mannen zijn met een normale gedachten gang en niet bij elk woord denken aan het s-woord..*
* Koopt een autobusje en neemt alle kinderen van het kinderdagverblijf mee naar de speeltuin*
*vind het weer genoeg voor vandaag* *ciao* |
|
nietmeer
|
*Loopt naar Muaddhib en helpt met uitvinden hoe het apparaat werkt* |
|
Slicky
Erelid
|
*Haalt zijn priest skills weer naar boven en brngt Protan weer tot leven, in een spiksplinternieuw lichaam... al is het het lichaam van een hondje...*
"Uhm... zo... Bekijk het van de zonnige kant, je leeft weer, ookal heb je nu zin om aan poep te ruiken..." |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
*Is echt te lang weggeweest, want snapt er helemaal niks meer van.*
"Het gaat hier ineens wel allemaal met een erg hoog tempo" |
|
Slicky
Erelid
|
*Was ook nogal verbaasd toen er opeens 2 pagina's bij waren*
"Ja, inderdaad Banaantje, ik stond net nog bij een mooi meer en zo stop ik een diefstal en breng ik mensen tot leven... pfoei... Zin om er tussenuit te knijpen? Zo is het een paradijs, en zo is het Vietnam 2..." |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
*Ziet Slicky staan.*
"I'll join you!" |
|