Het Avonturen Rollenspel |
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
*pakt een basketbal en gooit em naar williebasketbal* |
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
*schiet basketbal met sniper riffle neer* |
|
Andreesie
Oudgediende
|
*vraagt zich af waarom skater zo agressief is* |
|
Shinki
Erelid
|
*legt uit dat skaters altijd agressief worden als er narcose wordt toegediend* "nou eigenlijk zijn wij skaters altijd agressief."
|
|
Andreesie
Oudgediende
|
*vraagt zich af waarom skater altijd al agressief is voordat hij spuit had gekregen*
*legt skater onder narcose, bind vast, hakt hoofd met bijl eraf, bind hoofd en lichaam af zodat ze nietverder bloeden en dat het netjes blijft, gooit het weer in een zwart gat waar 100% niks is behalve skater en zijn hoofd*
*vindt rust in dit topic*
'hehe'
*zucht* |
|
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
"Waarom moet er al dat geweld inzitten? Gewoon rustig doen, als je je wilt afreageren, koop een boksbal of zo..."
*Gaat lekker in zijn eentje basketballen (proberen te scoren van zo ver mogelijk)* |
|
Andreesie
Oudgediende
|
"ik ben niet agressief  " "ik ben zeeeer rustig" "ben ik altijd al geweest, en ik ben ook altijd rustig als ik iemand koud maak  " |
|
Wilco
Oudgediende
*tovert een boksbal met zijn toverstokje voor Andreesie en hangt hem op zodat hij zich er op kan afreageren.* "Ik zie trouwens dat je al bijna een avatar hebt verdient, wat wordt het?" |
|
Shinki
Erelid
|
*steelt met spinnenkrachten WB's toverstokje uit zijn hand en tovert hoofd erop, en dat hij uit het zwarte gat is* "hier is je toverstokje" |
|
Andreesie
Oudgediende
|
*vind dat skater er eng uitziet  * "WB, dank je voor de prachtige boksbal! en mijn avatar wordt waarschijnlijk dit. heb ik daarnet gemaakt  " |
|
Wilco
Oudgediende
*Ziet dat Andreesie een hele donkere avtar heft wat zo te zien een kat is.* "Miss een idee om je avatar iets lichterder te maken?  " |
|
Andreesie
Oudgediende
|
'ja, ik heb alweer een andere, maar die was toen overbelicht  ' |
|
Wilco
Oudgediende
*Ziet dat Andreesie een avatar heeft waar op staat "Bluescreen"* "Deze ziet er iets beter uit ja, niet zo'n wazige foto  " |
|
Wilco
Oudgediende
*Gaat weer basketballen* "Wel lekker die rust, ik zal eens een mooi muziekje opzetten op mijn MP3" |
|
Shinki
Erelid
|
*ligt in coma van narcose* "kwa jlsa uks duba!" |
|
Andreesie
Oudgediende
|
[voice=ernie]he skater, wat lig je daar nou, wat doe je raar!?!?[/voice]
*gaat mee basketballen* |
|
Wilco
Oudgediende
*Probeert de scoren maar heeft een airbal  * "Shit, moet ik weer helemaal vooraan beginnen  " |
|
Shinki
Erelid
|
*wordt even wakker en geeft Andreas een overdosis morfine* "jas yu verdiende haksjloon" |
|
Unlogic Senior lid WMRindex: 455 OTindex: 405 Wnplts: België
|
*sluipt binnen in zwarte outfit met cape en zwarte hoed, half gezicht verbergend* "wat is me dat hier?  Ben ik verkeerde film binnen gelopen?!" *zucht* |
|
Andreesie
Oudgediende
|
*voordat ie neervalt in een coma ziet hij zorro binnen wandelen* *plof* *droomt in een coma over zorro* |
|
nietmeer
|
*trekt zijn zorro-pak uit, en maakt een vreugdedans* *die had ik dus mooi te pakken   * |
|
|
*ziet halfnaakte man vreugdedans maken en zucht*
'Tsja...'
*slurpt van haar 2l fles tequilla* |
|
Andreesie
Oudgediende
|
*ligt in coma...* |
|
nietmeer
|
* ziet een knappe meid aan de bar staan en stapt er halfnaakt op af *
* bestelt wat te drinken en stelt zich voor * |
|
|
*zet haar hoed af en schudt met haar lange donkere haren in't weerrond, haar blauwe ogen indringend kijkend naar de Coma-man* *giet een scheut tequilla in de mond van de Coma-man* |
|