|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Kpuc, schenk maar in he  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote Little Queen: Pietje, ik bedoelde Luna  *is zielig en gepasseerd en snifsnif enzo*    |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
hoi  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Kpuc:
Lunatikje, gaan we aan de zuip of wat? ik doe mee  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote pietjevlip: Quote Little Queen: Pietje, ik bedoelde Luna  *is zielig en gepasseerd en snifsnif enzo*    je kunt nog meewippen  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Safari Extra voor Luna, pint met een rakia erbij voor Tom en mezelf, nog meer liefhebbers? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Bleef weinig meer van over  En de docente zelf was een demonstratie van het feit dat je met besmette handen niks boven je schouders aan moet raken. Ze was een paar maanden terug een proef aan het supervisen, toen een van de slangen waar medium+kolonies doorheen stroomden. Op een of andere manier raakte die slang geblokkeerd en terwijl ze 'm schoon aan het maken waren, knapte hij en spoot de prut in haar gezicht+haar en dat van haar collega's. Toen ze klaar waren met desinfecteren was haar haar nog al stro-achtig. Da's nog steeds een ebetje zo  Kpuc: bitter lemon  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Momentje  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Quote Little Queen: Arme pietje, nou jij bent ook lief hoor    Jaja dat zeg je nu alleen maar omdat je het anders zielig vindt enzo maar je meent er stiekem helemaal niks van  Mijn wipmaatje is er niet  |
|
Kpuc Oudgediende
Niks zieligs aan hoor Pietje, gewoon een beste pint pakken en doortanken  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Ikke, dat zal ook wel even blijven, had die prut een ernstig afwijkende pH waarde dan? of was het puur die biologische rommel die dat deed  |
|
ToMxlr
Erelid
|
 , ik ga er echt een hier open trekken zo, toch laat op morgen @pv, ach soms is het niet verkeerd om met een ander te wippen hoor, voor de afwiseling..;) |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Ikke: Toen ze klaar waren met desinfecteren was haar haar nog al stro-achtig. Da's nog steeds een ebetje zo  Gimme gimme gimme  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Quote Kpuc: Niks zieligs aan hoor Pietje, gewoon een beste pint pakken en doortanken  Met mijn geheugen kan ik niets anders zijn dan een geheelonthouder  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Ben ik weer  |
|
Kpuc Oudgediende
Zeg Tom, kunde gij ook een opzegging Z1 verzorgen?  |
|
ToMxlr
Erelid
|
nee, maar kan het wel doorgeven aan mn collega's die het wel kunnen doen, zelf zonder uitbetaaltermijn van een maand  mail je klantnummer maar, of postcode +huisnr  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik heb vandaag in een zak gegrabbeld  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Noomsel @Luna: volgende keer uit mijn buurt bvlijven  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Luna: Ik heb vandaag in een zak gegrabbeld  Ik grabbel er wel eens aan, maar nooit in de zak. |
|
ToMxlr
Erelid
|
ik heb vandaag met mn neus in een doos gezeten  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Drees  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Cee-N-Cee: @Ikke, dat zal ook wel even blijven, had die prut een ernstig afwijkende pH waarde dan? of was het puur die biologische rommel die dat deed  Er was geen biologische troep, dat spul was echt nasty  Ik heb actimel op m'n schoen zitten. Dat ziet er best wel fout uit  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Luna: Ik heb vandaag in een zak gegrabbeld  Ik grabbel er wel eens aan, maar nooit in de zak. Een nieuwe dag, ik krap wat aan mijn zak  |
|