|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Ikke, blijkt, moest ze de kop nog onder die straaldouche steken? Brrr. |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*pakt ook een RL-pint* Tom, u hev meel  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Nee, die douches zijn voor als je in de fik staat of bijtend spul op je hebt. Ze zijn niet aangesloten op een biologisch filter en mogen dus ook niet gebruikt worden om besmettingen mee te spoelen. Uitgezonderd echte noodgevallen dan. |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
|
|
Kpuc Oudgediende
Doei Gnoompie   |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: Nee, die douches zijn voor als je in de fik staat of bijtend spul op je hebt. Ze zijn niet aangesloten op een biologisch filter en mogen dus ook niet gebruikt worden om besmettingen mee te spoelen. Uitgezonderd echte noodgevallen dan. waarvoor dan wel? als iemand echt stinkt?   Naom  slaap lekker |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
doei nomsel  |
|
Ikke
Oudgediende
Ze hadden laatst ook een brandweer faal  Ze simuleerden een brand in een ML2-lab waar met anthrax gewerkt werd. De brandweer rukte dus met groot materiaal uit, maar zodra de brandweerlui bij de deur van het lab aankwamen en de grote biohazard sticker op de deur zagen, durfden ze niet meer naar binnen. De veiligheidsconsul moest ze aan hun handje mee naar binnen nemen, uitleggen dat vuur bacterien dood (en dat anthrax sowieso met een simpel antibioticumkuurtje te behandelen is) maakt en dat ze gewoon konden blussen. Wat is vervolgens een van de eerste dingen die ze doen: de ramen openzetten om slangen naar binnen te rollen. Goed zo, nu heeft de hele straat anthrax  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@tom, dat zijn grote "regendouches" of oogdouches voor het afspoelen van bijtende chemische rommel zoals zuren (anders vreet het zo in je huid), of het uitspoelen van je ogen voor dezelfde reden.. Ik kan je vertellen, dat water komt er knetterhard uit en dat doet gewoon PIJN, schijnt, ik heb er gelukkig niet mee te maken gehad. @Ikke, dat is echt te droog, haha, zeker vrijwilligers  |
|
nietmeer
|
@ Cee ze doen ook wel pijn, maar in pijn ben je dan toch al en het voelt ergens ook wel beter aan dat het zuur |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Banaal, dat zeker.. |
|
DreamerTje Oudgediende
DUH, dat stofje moet er toch vanaf  Dan kan je niet even simpel met zo'n slap straaltje het er vanaf spoelen |
|
Ikke
Oudgediende
Er komt iets van 80 tot 100 liter water per minuut uit die dingen  Ouch  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: @tom, dat zijn grote "regendouches" of oogdouches voor het afspoelen van bijtende chemische rommel zoals zuren (anders vreet het zo in je huid), of het uitspoelen van je ogen voor dezelfde reden.. Quote Ikke: Nee, die douches zijn voor als je in de fik staat of bijtend spul op je hebt. Ze zijn niet aangesloten op een biologisch filter en mogen dus ook niet gebruikt worden om besmettingen mee te spoelen. Uitgezonderd echte noodgevallen dan. zuur is toch bijtend spul? |
|
DreamerTje Oudgediende
Ja, en zoutzuur helemaal |
|
nietmeer
|
Quote DreamerTje: Ja, en zoutzuur helemaal je doet het pas goed met koningswater |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Oeeh  Komt een leuk liedje voorbij in mijn afspeellijst haha wordt je hyper van   |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToMxlr: zuur is toch bijtend spul? Ja |
|
Kpuc Oudgediende
Het lost zelfs goud op, das goed spul  Ik ga een HB'tje bakken, proost  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: Quote ToMxlr: zuur is toch bijtend spul? Ja Als je zelfmoord wilt plegen en dat niemand je lichaam mag vinden, spring dan in een bad met zoutzuur. Niemand die je ooit terug zal vinden..  |
|
DreamerTje Oudgediende
Wat is koningswater? |
|
Ikke
Oudgediende
@Cee: zorg dan wel dat je dood bent voordat je het zoutzuur raakt  Ik weet trouwens niet of het bot kan oplossen @Dreamer: Een 3:1 oplossing van zoutzuur en zwavelzuur  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Ik heb wel eens zoutzuur op me hand gehad, ook natronloog maar ja, ligt eraan hoe verdunt het is enzo |
|