|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Jaja, zal wel. Ze werken toch gewoon? En als hij het niet doet dan haal ik er wel iemand bij die hem weer werkend maakt. |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ben ik weer beneden was echt niks te doen  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
jaja, en zonder dokters was er vast iemand hier al dood geweest  alles heeft zn functie, iets zonder funtie heeft geen bestaansrecht zoals de mens  |
|
DreamerTje Oudgediende
Nou, ik ben geen uitvinder dus ik maak me ook nergens druk om  Als er weer iets nieuws bij komt, dan ben ik die persoon dankbaar voor wat hij heeft gedaan  Ik ga alleen niet stilstaan bij hoe het allemaal in elkaar zit |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Dreamer, same here  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote DreamerTje: Jaja, zal wel. Ze werken toch gewoon? En als hij het niet doet dan haal ik er wel iemand bij die hem weer werkend maakt. Schat, zonder Warmteleer zouden ze uberhaubt niet bestaan. Je snapt het niet, de Warmteleer is de kennis over alles waar gewerkt wordt met themperatuursverschillen, druk, energie, enz. Zonder deze leer had jij smorgens geen fietspomp om je lekke band mee op te pompen, etc. |
|
DreamerTje Oudgediende
Ik pomp mijn fiets 's morgens niet op  Dan is hij nog wel hard van de vorige dag |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
hmm om dit even te verklaren cnc en Dreamer, ja, het heeft zn functie, maar Dreamer heeft er niks aan die info  |
|
DreamerTje Oudgediende
Nee idd  Het boeit mij helemaal niks! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Zucht, vrouwen. Quote DreamerTje: Nee idd  Het boeit mij helemaal niks! Terug naar de naaimachine jij  |
|
DreamerTje Oudgediende
Dat mag de kleermaakster doen |
|
Naaoomii
Oudgediende
Naaimachine?  Die dingen zijn zo eng, ik heb verhalen gehoord dat die naalden zo in je vinger kunnen prikken en dan net dwars door je nagel, auuwww oei moet er niet aan denken  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Zo heeft ieder zijn/haar vakgebied, met termen smijten terwijl de ander zegt van duh, t zal wel, heeft dan weinig zin omdat de interesse ergens anders ligt  |
|
DreamerTje Oudgediende
Getsie  Ik ga niet naaien hoor Idd Kpuc  Ik heb heeeeeeele andere dingen aan mijn hoofd |
|
nietmeer
|
Quote DreamerTje: Getsie  Ik ga niet naaien hoor arme CnC  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Kpuc, hahaha jaah oh wauw ik denk dat ik voortaan ga zeggen: duh, t zal wel  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: Getsie  Ik ga niet naaien hoor Idd Kpuc  Ik heb heeeeeeele andere dingen aan mijn hoofd Wat ga jij dan eigenlijk wel doen? |
|
DreamerTje Oudgediende
Wippen |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote DreamerTje: Wippen  Daar ben je te groot voor |
|
DreamerTje Oudgediende
Ow  Er is ook een grote mensen wip |
|
nietmeer
|
Quote Naaoomii: Quote DreamerTje: Wippen  Daar ben je te groot voor Als je alleen maar met meisjes van jouw grootte mag wippen worden er heel wat illegale praktijken in de hand gewerkt  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Biotechnologie is wel tof  De hele dag lang met bacterien en schimmels spelen  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote DreamerTje: Ow  Er is ook een grote mensen wip Ohjaaaa  @ Banaal,  |
|
DreamerTje Oudgediende
Dus ik ga dan wel wippen |
|
Naaoomii
Oudgediende