Nu Online |
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Ow, raar dan  |
|
nietmeer
|
Ik ben er ook niet?  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Nu online -- Mmore, Roselien, RonHunter en nog 24 anderen |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Nu online -- Roselien  helemaal alleen  O nee gelukkig Nu online -- Mmore, Roselien, Igor, gekke-ger en nog 21 anderen. Ik dacht al het moet niet gekke ger worden  |
|
Regie
Erelid
|
Nu online -- doldwazewesties, franthenanny, backscaper, Zuwe, basmuys2, Igor, Regie, Kpuc en nog 58 anderen. Het is duidelijk vakantie, iedereen slaapt nog bijna |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 785 OTindex: 22.667
|
Er zijn er ook die nog moeten werken...  |
|
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
 ... ik ben wel vaak on-line. Misschien moet ik maar een tweede nick nemen, om mezelf wat meer privacy te gunnen  ...  |
|
Regie
Erelid
|
Dat is waar, de ene helft ligt op zijn bed en de andere helft is werken. De rest, dat zijn wij   |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 785 OTindex: 22.667
|
Ik heb 1 week al gehad in mij toen Jannick in Polen zat en nu komt nog 2 weken, eind Aug. en begin September |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Nu on-line: Roselien, Mmore, Igor, Peter Willemse en nog 28 anderen. |
|
RonHunter
Oud Moderator
Nu online -- Cootje68, OfficeMan, afrodisiac, Roselien, RonHunter, Mmore en nog 111 anderen |
|
nietmeer
|
Nu online -- Sjaak, Ikke, Tistochwat, robvleugel, Irripirr, eeK#11, RonHunter, Regie, DreamerTje, Giovanni, --GVR--, je zus, Jannick, Dirk uit Pekel, Gitte, unknown, n4mb3r, ikku_h, positivily, theo777, manoukV, alweerdood, Jivebunny, gekke-ger, Wouttle, Kpuc, botte bijl, Cee-N-Cee, de Mexicaan en nog 292 anderen. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nu online -- alweerdood, schimmelteen, Rhazer-31, RonHunter, Jarinka, B&ja-, sjatter, Peter Willemse, Kumiko, Cee-N-Cee, bogyebolo, positivily, my-angel, Jannick, RespectOrRules, Irripirr, Chronicler, Tistochwat, n4mb3r, Dirk uit Pekel, Anacho, Chanouk, Arjan!, ikku_h, Kpuc en nog 200 anderen. |
|
RonHunter
Oud Moderator
Nu online -- link, Sorcerer, doldwazewesties, hAnnAh, Xtension, eeK#11, Anacho, Uncle John, Jarinka, luccyboy, RonHee, Blend, Mishatje, Hoi..., Thatch, Oboema, Kpuc, sjatter, dmooniej, RonHunter, Hierow en nog 288 anderen |
|
nietmeer
|
Nu online -- Rosina, snuisje, Regie, link, Sorcerer, doldwazewesties, hAnnAh, Xtension, eeK#11, Anacho, Uncle John, Jarinka, luccyboy, RonHee, Blend, Mishatje, Hoi..., Thatch, Oboema, Kpuc, sjatter en nog 286 anderen. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Nu online:
Stijf Lijk, erly, Giovanni, Sarita, dmooniej, Ernstjan, heraux, Lananq, Muaddhib, positivily, sjatter, Can -o- Mark, Loek, Redirect, Hans. Steen, Mishatje, Regie, Boannan, Fadelesss, Wiellemien, Niamh, RonHunter, keukenkakkerlak, Uncle John, Hierow, Cootje68, Wouwter, Tima, Pietje Prcies, DreamerTje, jacodenni, Zuwe, heb ik, Roselien en nog 374 anderen die potentieel BOINC gebruikers zouden kunnen zijn
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Nu online -- Wolventand, RonHunter, Roselien, Peter Willemse en nog 22 anderen. |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
-------------------------------------------------------------------------------- Nu online --
en nog 26 anderen. |
|
RonHunter
Oud Moderator
Nu online -- RELPA, Kpuc, RonHunter en nog 32 anderen. |
|
RonHunter
Oud Moderator
Nu online -- Roelmaestro, Tim_v_M, gonny1951, Fryskje, Kpuc, Sjaak, DarkMayhem, McRohar, Tistochwat, MichelZ, positivily, sjatter, Sto , Wolventand, RonHunter, Qdudu, Giovanni, Dwarsakker en nog 119 anderen.
|
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Nu online -- Anco, Giorgio, Ornor, RonHunter, Kloppertjes, Roselien, wmr lezer, Hans2103, Suzanneke, Alientje, Crypto89, pietjevlip, teqnofreak, Cee-N-Cee, Peter Willemse, BurgyNL, Cootje68, aruboy, Orang, sjatter, n4mb3r, Mier, je zus, Zuwe, Ikke, Skater en nog 368 anderen. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nu online -- Arian, Kpuc, verwendy, Tistochwat, Peter Willemse en nog 51 anderen. |
|
Henise
Oudgediende
 WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Nu online -- Henise en nog 28 anderen. |
|
RonHunter
Oud Moderator
Nu online -- Linda2, Giorgio, manoukV, Speetje, Uncle John, Galardo, Hierow, Igor, wazzaa, Unlogic, Whico, RonHunter, NightBeat, Magic001, Phoenix, Asperitas, davh11, sjatter, Kpuc, Frankypanky, Blend, sirwilliam, Anneke58, kaboem, heraux, Anachoen nog 393 anderen.  |
|
nietmeer
|
Nu online -- jeck1, Perkouw, Cootje68, Chanouk, isabelle, n4mb3r, Kpuc, RonHunter, Igor, LuckyMe, Boannan, wazzaa, Dimchord en nog 288 anderen. |
|