Nu Online |
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Nu online -- Staal, Peter Willemse, Skater, heb ik, Caster, Giovanni, Regie, Casboy, Roghain, Kpuc en nog 110 anderen.
zo weinig! |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
niet veel  Nu online -- Stedeling, WWWiebe, positivily, Williebillie, Casboy, Mier, Igor, Niamh, Mmore, Naaoomii en nog 119 anderen. |
|
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Quote Nu online: -- berniew, Giovanni, Regie, heraux, Tistochwat, vimmie en nog 103 anderen. Het is 4 uur 's middags in het weekend  Hoe is het ooit mogelijk dat er zo weinig mensen zijn  |
|
nietmeer
|
Quote Regie: Quote Nu online: -- berniew, Giovanni, Regie, heraux, Tistochwat, vimmie en nog 103 anderen. Het is 4 uur 's middags in het weekend  Hoe is het ooit mogelijk dat er zo weinig mensen zijn  vakantie???  |
|
Regie
Erelid
|
Offtopic: @posi, dan zou je het juist druk verwachten, aangezien het ook niet al te lekker weer is. ik zit gewoon de hele dag thuis  |
|
nietmeer
|
Quote Regie: Offtopic: posi, dan zou je het juist druk verwachten, aangezien het ook niet al te lekker weer is. ik zit gewoon de hele dag thuis  ik ook   maar ik heb het hele jaar door vakantie  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Nu online -- positivily, amazone, Bloemje, lobbie1978, Casboy, Regie, Naaoomii, RonHunter, afrodisiac en nog 141 anderen. Niet veel dus, iedereen op vakantie?  |
|
Regie
Erelid
|
Nu online -- Acrobaat, Cleopatra, McDuff, Newsguy, heraux, positivily, Casboy, Tr4x, Chillingg, Ivo87, Regie en nog 186 anderen. |
|
nietmeer
|
Peter Willemse, bazkie, Kpuc, positivily, Regie, Ikke, rommel, Mier en nog 50 anderen. treurig gesteld met de vakantietijd   |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
niet echt druk ja  Nu online -- RonHunter, botte bijl, Casboy, Roselien, Giovanni, sjatter, poppetje duuvel, Voogeltje, Cherrycrush, Arian, Dwarsakker, Sjaak en nog 135 anderen. |
|
driver Junior lid WMRindex: 3 OTindex: 28 Wnplts: boeie ? S |
Giovanni, rommel, Hans2103, Casboy, botte bijl, olivier, Peter Willemse, driver, Zuwe, Bartelomus, RonHunter, Tim_v_M, ElrohirElensar, Cherrycrush, aidan, sjatter, DarkMayhem, Tistochwat, Kpuc, Regie, Mmore en nog 217 anderen.
oO |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Nu online -- RonHunter en nog 40 anderen
|
|
Regie
Erelid
|
Nu online -- jacodenni, botte bijl, thomasqui, mcav, Cee-N-Cee, Leanne, Hans. Steen, Sjaak, naoufal, Peter Willemse, Kpuc, CarolusBelgicus, Giovanni, hoefnagels, KotkaMroku, robdrr, Mier, Theemonster, cartoonfan, Regie en nog 192 anderen. En vrijwel niemand is aan het spammen op het forum  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Nu online -- de Mexicaan en nog 16 anderen. |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Heum? |
|
RonHunter
Oud Moderator
Nu online -- Igor, RonHunter en nog 18 anderen. |
|
Regie
Erelid
|
Nu online -- Pamela_Andersom, Tim-kun, Twiely., rens_dekker_92, jaegerlecoultre, RonHee, sjatter, Luna, Casboy, RonHunter, malouuuuu, stormzoeker, Goodgirl, positivily, Giovanni, Cee-N-Cee, oplk, botte bijl, JobI, roelo en nog 136 anderen. Het is wel erg rustig terwijl er zoveel leden zijn |
|
Shinki
Erelid
|
Nu online -- smartx, TJVB, NGFProductions, Skater, Nizzle, oplk, je zus, RonHee, Jannick, Luna, sjatter en nog 134 anderen.
|
|
Shinki
Erelid
|
Nu online -- RonHee, Anacho, Furral, Skater, de Mexicaan en nog 120 anderen. |
|
RonHunter
Oud Moderator
Nu online -- Bassos, Skater, McRohar, Cootje68, Herjan_, Regie, Hans. Steen, Loempia, RonHunter, DreamTheater, Twaggy, Loek, Theemonster, Zuwe en nog 119 anderen |
|
RonHunter
Oud Moderator
Nu online -- Sjako, nagelschip, Jeroen Gerritse, Regie, -AS-, Mats, Athaa, alweerdood, Smurfenreet, Blend, Pauly, sjatter, Jivebunny, Sapper, Hans. Steen, basmuys2, ToM_xlr, OfficeMan, Irripirr, Jersan, Muaddhib, RonHunter en nog 408 anderen. |
|
Regie
Erelid
|
Nu online -- deurmat, AerO, KingJunior, anemdo, StijnZone, lupi, Spikey, Jannick, BasG, Sapper, naoufal, fredie, Subaru, Furral en nog 415 anderen. Ik ben er niet  |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote Regie: Nu online -- deurmat, AerO, KingJunior, anemdo, StijnZone, lupi, Spikey, Jannick, BasG, Sapper, naoufal, fredie, Subaru, Furral en nog 415 anderen. Ik ben er niet  Troost je, ik ook niet.  |
|
Regie
Erelid
|
Maar jij was er echt niet op het moment dat ik dat kopieerde, jij kwam net een paar seconden daarna, ik was er wel, dacht ik tenminste  |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Ik ben niet weggeweest.  |
|