Nu Online |
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
nu online : ToM_xlr, Ernstjan, my-angel |
|
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Quote: Nu online -- de Mexicaan, Regie, Ivo87, Lananq, Redirect, Loek, Bras, Henise en nog 40 anderen.   |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
-------------------------------------------------------------------------------- Nu online -- en nog 21 anderen. Endelijk de erkenning: Ik ben officeel anders Zliets zag ik pas al van Kpuc, dus....  mede anderen |
|
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Quote: Nu online -- zifnab, Jarinka, Hinako, LighScan, jacodenni, The Mask, VeniVidiVici, Jannick, Wolventand, Cootje68, Skater, Igor, Regie, De Paus, KotkaMroku, Hans. Steen, Lananq, hoefnagels, Casboy, huntaer, Jivebunny, sjatter, ElrohirElensar, Hank, Chronicler, alweerdood, jodo, G.Ast, Janyke, Kapiteiniglo, lucb1e, D@n!3l, Mier, Loek, Voogeltje, Professor, AlexanderH, Kpuc, lamakid1, backscaper, Dwightjelee, GerardB en nog 290 anderen.
Het regent, dus iedereen zit meteen binnen achter de computer  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
Nu online -- amenmalek, Loek, Lananq, Regie, KingJunior, vimmie en nog 23 anderen. maar check de tijd, 3:17.53 |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
Nu online -- Loek en nog 29 anderen. en iets later |
|
Relpa
Oudgediende
Nu online -- Grote Onbekende, Peter Willemse en nog 20 anderen. --------------------------------------------------------------------------------
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
nu online- Anja, Relpa, Grote onbekende, ikke, en nog 20 anderen. |
|
Dwarsakker Senior lid WMRindex: 487 OTindex: 415 Wnplts: bij Hoevel S |
en ik dan?? |
|
Relpa
Oudgediende
-------------------------------------------------------------------------------- Nu online -- Dwarsakker, RELPA, Kpuc en nog 28 anderen.
Ik weet nie waarom jij niet, ben jj anders ?????????
|
|
Dwarsakker Senior lid WMRindex: 487 OTindex: 415 Wnplts: bij Hoevel S |
ik hoop van wel, BE DIFFERENT!! |
|
Relpa
Oudgediende
Beter voor je, Dwars  |
|
Jasmina Erelid
 WMRindex: 155 OTindex: 3.188
|
Regie, sjatter, Wolventand, RELPA, mrkoetje, Cootje68, DaWur, Casboy, Hans. Steen, Loek, Kpuc, naoufal, Jasmina en nog 110 anderen. |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik ben online   |
|
Goodgirl Senior lid WMRindex: 326 OTindex: 1.076 Wnplts: Utrecht S |
Nu online -- Sto , RELPA, Goodgirl, Muaddhib, Theemonster, Casboy, Giovanni, BasG, jeck1, verwendy, Suzanneke, Wiellemien, lief meisje, Luna, Cootje68, Jivebunny, botte bijl, Hans. Steen, ferdie, Mrls, Dwarsakker, Kpuc, LighScan en nog 176 anderen. |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Nu online -- de Mexicaan en nog 21 anderen. |
|
Henise
Oudgediende
 WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Nu online -- de Mexicaan, Henise, Lananq en nog 21 anderen. |
|
nietmeer
|
Nu online -- coyote, Jarinka, Kpuc, Xavier en nog 59 anderen.
Een paar minuten later:
Nu online -- handige harry, MartyParty, coyote, Jarinka, Kpuc en nog 70 anderen. |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Ik ben er ook  |
|
nietmeer
|
Nu online -- Mmore, Kpuc, Enkie en nog 23 anderen. |
|
Jasmina Erelid
|
Jasmina, Williebillie, Kahlan, sjatter, The Mask, Hannibal, scarie5, Anacho en nog 181 anderen. |
|
Jasmina Erelid
|
Hobbit, Staal, Kpuc, DreamerTje, Jasmina, Minnie, wazzaa, Sto , Blend, ElrohirElensar, Theemonster, Regie, Hans. Steen en nog 219 anderen. |
|
Jasmina Erelid
|
r03l4nd, Roghain, berniew, Kpuc, pokerfacepeter, anemdo, Jasmina en nog 93 anderen.
|
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
Staal, Redirect, Knoestgait, theodouma, Kapiteiniglo, TJVB, Theemonster, Mrspeed, Blend, markx2, deekayblue, Martinopelatus, GRutten, Casboy, Tistochwat, Evelien.., ikky, Lennard, Hierow, Jowww en nog 367 anderen. |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Nu online -- kensim, Kumiko, Anacho, DreamerTje en nog 42 anderen. Niet meer alleen  |
|