Nu Online |
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Nu online -- Andreesie, Uncle John, hAnnAh, sjatter, Verticae, link, GRutten, Hans. Steen, gekke-ger, Orang en nog 195 anderen. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Nu online -- Lisa Meijer, jeck1, Wijtze, Peter Willemse, O-QM, Jannick, Refugee, unknow, Burn!, Jacks0n xD, Sjoerdje, Luna, ferdie, McDuff, NGFProductions, Ikke, tim_peters, sjatter, Redirect, Watisser, alweerdood, Micheng, RonHunter, Lananq, Voogeltje, Kimberly, gangsta, Henise, MichelZ, Sjaak, Zuwe, Puck, TJVB, stryper, jo-ep en nog 270 anderen |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Nu online -- Puck, Jivebunny, artep, The Mask, Rakkerzero, Little Queen, chichi, Roselien, jimmie, Etienne, Refugee, JoeriG, Albert, Jatser, Skater, RELPA, Domino, Jannick, ErWiin, Jeronimo, DreamTheater, Igor, Brie, Nienepienie, McDuff, sjatter, VeniVidiVici, Code-35 en nog 250 anderen. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nu online -- Meima, Verticae, sjatter, SchapenKop, Pucie, Peter Willemse, Theemonster, Cootje68, Uncle John, Jivebunny, FreeHansje, gekke-ger, Aukje, RonHee, Anacho, Anoniempje, Giorgio, Sapper, positivily, El-4-@, Dirk uit Pekel, doldwazewesties, Darrelltje en nog 259 anderen. |
|
rotje Actief lid WMRindex: 88 OTindex: 34 Wnplts: Groningen
|
Nu online -- rotje, Detective, sjatter, Unlogic, DennisJ, Kpuc, Lennard, Ralph, Irripirr, RonHee, Voogeltje, Tistochwat, de Mexicaan, artep, DreamerTje, berniew, deekayblue, Anihalas, Staal, Spikey, Giorgio en nog 480 anderen. |
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
Nu online
_mwb_, sjatter, Detective, DaWur, rotje, markusw, Kpuc, stryper, Gleadar 1992, Ralph, Irripirr, Igor, DreamerTje, Sapper, PP, Cootje68, de Mexicaan, O-QM, Sto , Staal, berniew, Dwightjelee, Puck, --NHV--, Little Queen, ikky en nog 505 anderen. |
|
nietmeer
|
Nu online -- Boannan, Cherrycrush, Gleadar 1992, Tistochwat, berniew, mla, Igor, Detective, Rakkerzero, l1dert, _mwb_, Dwightjelee, Jivebunny, yakkiba, sjatter, RDesign, Enkie, Dirk uit Pekel, n4mb3r, gothic, 2pacShakur, Roselien, appelflap, Puck, Hierow, Da-ni-el, Jacks0n xD, Gusss, pietjevlip, Henise, Nynke, Dn!3l, Unlogic, Cootje68, deekayblue en nog 443 anderen |
|
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
Nu op het forum -- Roselien in [OFT] Dat ik hier helem Roselien in [OFT] APPELFLAP Dankje Roselien in [OFT] **KNUFFEL**voor P Roselien in [OFT] DPVM is ere lid Roselien in [OFT] Fris en fruitig Roselien in [OFT] link Prachtig om Roselien in [OFT] Nee wel een fiets Roselien in [OFT] [img]http://i30.p ---------------------------------------- Weblogs -- 22-08-07 Roselien 06:06 Heb jij er kaas van ==============================  ... wie ?Nu online -- Roselienen nog 30000 anderen  |
|
Roselien Erelid
|
@ Igor Ik kon niet slapen  Valt het op? En ik had ook nog een goede morgen blog, heb je dat niet gezien?  |
|
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
Quote Roselien: @ Igor Ik had ... nog een goede ... blog, heb je dat niet gezien ?   Die rat is een tear-jurker, erg leuk  ============================ Nu online -- Jatser, RonHee, Roselien, Igor, Voogeltje, bartman en nog 64 anderen. ... Frans praten ... Parlez d'acheter une parapluie |
|
Roselien Erelid
|
Quote:
... Frans praten ... Parlez d'acheter une parapluie MMMmmm maak me gek!! Als je nou tussen weblogs kijkt vind je nog een blog van me  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Nu online -- gothic, sjatter, Giovanni, MichelZ, backscaper, Igor, Kpuc, McDuff, wak0sjaak0, Veppie, PeterS, Waarder, Synchronicity, Boannan, Jannick, Lieke, boudemaniak en nog 445 anderen.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nu online -- Hans. Steen, ronvm, TheRedOld, Lucia, Kpuc, Theemonster, Peter Willemse, RonHunter, Skam en nog 174 anderen. |
|
nietmeer
|
Nu online -- positivily, stormzoeker en nog 14 anderen   |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
-------------------------------------------------------------------------------- Nu online -- RELPA, Uncle John, Frankypanky, mla, positivily en nog 17 anderen. Goeiemorgen iedereen...  |
|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Goejensmörgens alleen  |
|
Roselien Erelid
|
Nu online -- positivily, stormzoeker, Kapiteiniglo, Frankypanky, Kpuc, Roselien  , RELPA en nog 34 anderen. Ik ben er wel maar ik speel verstopppertje  |
|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Gevonden  Jij bent um  |
|
Roselien Erelid
|
Quote Igor: Quote Roselien: @ Igor Ik had ... nog een goede ... blog, heb je dat niet gezien ?   Die rat is een tear-jurker, erg leuk  ============================ Nu online -- Jatser, RonHee, Roselien, Igor, Voogeltje, bartman en nog 64 anderen. ... Frans praten ... Parlez
d'acheter une parapluie Whahahah en daar was ik nog niet wakker denk ik?????Maar je frans is geweldig Wil je het de volgende keer in mijn oor fluisteren@igor Waar komt die quote vandaan dan?? Ik begrijp er niets van  |
|
Roselien Erelid
|
Quote stormzoeker: Gevonden  Jij bent um  Heeee Das niet leuk hoe wist je dat? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nu online -- Roselien, botte bijl, positivily, marijkets, stormzoeker, RELPA, Twaggy, Luna, Dn!3l, Tistochwat, Sjaak, pepijn999, Kumiko, Little Queen, Caenx, Kakkerlak, ikke26, sjatter, Peter Willemse, Jatser, JoramJacob en nog 265 anderen. |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Nu online -- Cherrycrush, Sto , botte bijl, Little Queen, stormzoeker, davh11, KingArthur, Luna, Dwarsakker, Andreesie, sjatter, Enkie, comojb, Giovanni, ferdie, oplk, positivily, Tima, 100Michael, Newsguy, LighScan, Peter Willemse, Staal en nog 223 anderen. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nu online -- Peter Willemse en nog 21 anderen.
hoezo eenzaam. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nu online -- Peter Willemse, Henise en nog 5 anderen.
weer eens database problemen |
|
Henise
Oudgediende
 WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Nu online -- Peter Willemse, Henise en nog 5 anderen. Nou zielig hoor, maar ik ben er ook weer even.  |
|