
Ben je in de binnenstad heb je inderdaad genoeg fietsers die niet op het fietspad rijden. Maar in de wijken achteraf, zijn er genoeg die goed opletten. In de wijk waar ik woon zijn er misschien maar 3 ongelukken gebeurd (met fiets, bus en auto) in ongeveer 10 jaar. 