LANGE MOPPEN | |
09-10-06 17:25:33 | tosti![]() Senior lid WMRindex: 416 OTindex: 249 |
ik hep hier een [lange] mop: DE ROZE KAMEEL er was eens een jongen en die had een rijke vader... de vader vroeg aan de jongen: wat wil je voor je verjaardag?? de jongen zei: een roze kameel! ![]() de vader zocht heel de wereld enzo af, maar kon geen roze kameel vinden ![]() later: wat wil je voor je verjaardag?? jongen; een roze kameel! de vader zocht alweer ![]() ![]() de vader kon [natuurlijk] weer niks vinden, dus gaf hij maar een fiets... weer later; wat wil je voor je verjaardag?? (je mag raden wat de jongen zei...) weer kon de vader niks vinden, dus gaf hij een motor. weer later vroeg de vader WEER wat de jongen wou voor zijn verjaardag; de jongen zei: EEN ROZE KAMEEL!!(wat anders) de vader maakte weer een wereldreis op zoek naar de kameel, maar vond alweer niks... toen gaf hij de jongen maar weer een kameel... ![]() jongen... een roze kameel... de vader maakte zijn jaarlijkse wereldreis weer, en vond weer geen rose kameel... ![]() ![]() jongen; een roze kameel wat anders!! vader; zuchtt..... vader maakte zijn eeuwige wereldreis, en vond [jawel] eindelijk een ROZE KAMEEL!!!!!!!! maar, de verkoper zei dat je hem NOOIT mocht aanraken... dus, daar zat de jongen dan, met een roze kameel in zijn huis, met een roze kameel die hij NIET mocht aanraken... maar, natuurlijk om de mop toch nog een beetje spannend te maken, raakte hij de kameel toch nog aan, op zijn snuit ![]() de kameel flipt en word woest en raced achter de jongen aan... de jongen crosst met zijn vrouw en andere cadeaus weg... maarja... je raad het al, de motor wouw niet aan... de ANWB duurt te lang, dus raced hij er vandoor met zijn motor... maarja, de benzine gaat ook een keer op... hij probeert zijn fiets, maar de ketting vliegt eraf, de skelter heeft een lekke band, en zijn driewielertje zakt in elkaar van het gewicht... dus gaat hij maar OP ZIJN VROUW... die valt vervolgens dood neer van vermoeidheid, dus hij gaat rennen in de woestijn... hij valt op het laatst van moeheid neer, en de kameel komt aanstormen....[spannend he??]dus de kameel komt eraan en zegt: tikkie, jij bent hem!!! | |
09-10-06 19:20:38 | alweerdood![]() ![]() ![]() WMRindex: 852 OTindex: 5.796 |
god wat was die droog zeg... | |
09-10-06 19:21:25 | Mmore![]() ![]() ![]() WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022 |
Geen zin om te lezen ![]() ![]() | |
09-10-06 19:23:12 | Luna![]() ![]() ![]() WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
OMG,superdroog ![]() | |
09-10-06 19:26:54 | Enkie![]() ![]() ![]() WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336 |
haha zelf verzonnen? ![]() | |
09-10-06 23:11:52 | Blaman![]() Erelid ![]() WMRindex: 567 OTindex: 2.109 T |
Een andere (nee niet van mezelf) Offtopic: Een eikenhouten deur Een man slentert over het platteland van Amerika. Doodmoe en drijfnat van de regen ziet hij in de verte een klooster. "Fijn," denkt hij, "ik ga proberen daar onderdak te krijgen." Na een uurtje komt de man bij het klooster aan. Hij klopt op de enorme kloosterdeur. Een vriendelijke monnik doet open en na het aanschouwen van de doordrenkte man, biedt deze hem meteen een slaapplaats aan. De man en de monnik lopen door een enorme gang met heel veel deuren. Tijdens het passeren van een grote, eikenhouten deur, zegt de monnik dat de man overal in het klooster naar binnen mag, behalve die grote eikenhouten deur. Nou je, voelt 'm natuurlijk al. Midden in de nacht zit die man op z'n kamer, vreselijk nieuwsgierig wat er nou achter die grote, eikenhouten deur zou kunnen zitten. Dus midden in de nacht sluipt de man door de gangen van het klooster op zoek naar die grote, eikenhouten deur. Uiteindelijk vindt hij hem, opent hem en ziet vervolgens een zilveren deur. Hij opent de zilveren deur en ziet vervolgens een gouden deur. Hij opent de gouden deur en ziet vervolgens een gouden deur met diamanten. Hij opent de gouden deur met diamanten en ziet vervolgens, in een pikzwarte ruimte, twee groene ogen!!! Van schrik slaat hij de gouden deur met diamanten dicht, gaat door de gouden deur, gaat door de zilveren deur, gaat door de grote eikenhouten deur en rent naar z'n kamer. Eenmaal bijgekomen van de schrik, vraagt de man zich toch af wat nou die twee groene ogen zouden kunnen zijn. Dus opnieuw opent hij de grote, eikenhouten deur, opent de zilveren deur, opent de gouden deur en nadat hij de gouden deur met diamanten heeft geopend, ziet hij weer die twee groene ogen en tevens hoort hij een angstaanjagend gebrul! Opnieuw slaat hij de gouden deur met diamanten dicht, gaat door de gouden deur, gaat door de zilveren deur, gaat door de grote eikenhouten deur en rent naar z'n kamer. Maar ja, wat zouden die groene ogen en dat gebrul toch zijn? Alle angst overwonnen gaat de man opnieuw naar de grote, eikenhouten deur, opent de zilveren deur, opent de gouden deur en nadat hij de gouden deur met diamanten heeft geopend, ziet hij weer die twee groene ogen en hoort een vreselijk gebrul maar ziet dat dit hoort bij een vreselijk groot eng monster met een enorme bek vol scherpe tanden, enorme klauwen, rook, vuur en zich met grote snelheid richting de deur beweegt! Nu echt in paniek rent de man door de gouden deur met diamanten, door de gouden deur, door de zilveren deur, door de grote eikenhouten deur maar ook het monster rent achter hem aan door de gouden deur met diamanten, door de gouden deur, door de zilveren deur, door de grote eikenhouten deur het klooster in! De man begint te sprinten, het klooster uit, over het platteland, richting de kust. Het monster in dezelfde draf achter hem aan. De man springt de oceaan in en begint te zwemmen, het monster rent inmiddels het strand op. De man begint te zwemmen en te zwemmen, helemaal tot Zandvoort. Helemaal uitgeput strompelt de man het strand op en ziet dat ook het monster, vrolijk, alsof er niets aan de hand is het strand op huppelt, richting de man en roept........'TIKKIE, JIJ BENT 'M!!!!" | |
10-10-06 08:27:31 | tosti![]() Senior lid WMRindex: 416 OTindex: 249 |
mwahah echt van die SUPERFLAUWE moppen met een giga lang verhaal eraan... ![]() ![]() | |
10-10-06 09:23:02 | alweerdood![]() ![]() ![]() WMRindex: 852 OTindex: 5.796 |
oh man ![]() ![]() | |
10-10-06 09:58:51 | Morpheus30![]() Erelid WMRindex: 389 OTindex: 1.549 Wnplts: Dordrecht |
Brief aan ouders Liefste mama en papa, Ik zit nu zo'n drie maanden aan de universiteit en ik weet dat ik te weinig contact heb gehouden. Daarom wil ik jullie nu alles vertellen wat me ondertussen overkomen is. Zorg er, voor jullie verder lezen, wel voor dat jullie even niet gestoord worden. Eigenlijk gaat alles prima. Alleen heb ik enkele weken geleden een hersenschudding opgelopen op een feestje, maar dat kwam gewoon door die verkeerde pillen die die jongen me gegeven had, maar daar herinner ik me allemaal niet meer zoveel van, en mijn kleren heb ik bijna allemaal weer teruggevonden, dus maak je geen zorgen. Gelukkig hoefde ik niet naar het ziekenhuis en heb ik nu nog maar een paar keer per dag hoofdpijn. Ik had eerst last van het lawaai in het studentenhuis, maar nu logeer ik bij een lieve jongen die in het benzinestation om de hoek werkt. Hij is echt een schat en we willen gaan trouwen. Een datum is er nog niet, maar ik wil niet te lang wachten anders zie je te veel dat ik zwanger ben. Ja, mama en papa, ik krijg een kindje, en het gaat prima. Ik voel me wel soms wat moe, waarschijnlijk door de medicamenten die ik moet nemen. Die zijn tegen een infectie die ik dom genoeg van Abdul, mijn vriend, heb overgenomen, maar dat is niet zijn schuld, ik had beter moeten uitkijken. Jullie zullen Abdul vast geweldig vinden. Hij heeft geen opleiding gehad maar hij is heel ambitieus en hoopt binnenkort zijn eigen bezinestation te openen, als we tenminste dat geld kunnen lenen op mijn naam. Dat is toch stom hè, alleen maar omdat hij geen Nederlander is en eens een keertje in de gevangenis heeft gezeten, komt hij niet voor een lening in aanmerking. Volgens mij is dat toch discriminatie. Hij is ook geïnteresseerd in politiek en is lid van drie Marokkaanse organisaties, maar daar weet ik niet zoveel van, want ik moet altijd even weg wanneer ze bij elkaar komen. Eergisteren ben ik hem gaan ophalen van het politiebureau en het was geweldig hoe hij met zijn argumenten drie agenten tegelijk stil kreeg. Hij is heel trots op mij en hij zegt dat ik met mijn hoofddoekje (ja, dat moet nu eenmaal) veel knapper ben dan de andere vrouwen die hij heeft gehad. Zo, nu jullie weten wat er allemaal had kunnen gebeuren, wil ik nog even kwijt dat ik geen pillen, hersenschudding, vriendje, baby of ziekte heb. Ik heb wel een 4 voor sociologie en een 5 voor geschiedenis en filosofie en ik wilde jullie gewoon duidelijk maken dat dat geen ramp is. Veel kussen. | |
10-10-06 10:02:20 | alweerdood![]() ![]() ![]() WMRindex: 852 OTindex: 5.796 |
HAHAHA! gvd hoe melig... ![]() | |
10-10-06 10:04:47 | nietmeer![]() Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237 |
10-10-06 10:29:53 | Stryfe![]() Senior lid WMRindex: 525 OTindex: 572 Wnplts: Den Bosch S |
Gedachtegang van een man*.Vorige week vrijdagavond stapte ik rond twaalf uur samen met mijn vriendin in bed. We praatten wat en ik zocht na lange tijd weer eens lichamelijk contact. Ze knuffelde wat, maakte me warm, maar hield me vervolgens tegen. ,,Nee schat, ik heb even geen zin," zei ze. ,,Ik zou zo graag willen dat je me alleen maar een tijdje vasthoudt". Wat? reageerde ik verbaasd en ontstemd. ,,Waarom nou wéér niet?" Ze zei: ,,Jij als man begrijpt de emotionele behoeften van een vrouw als ik niet. Kan je niet gewoon van me houden voor wie ik ben - en niet voor wat ik doe in bed?"Realiserend dat er die avond niks zou gebeuren, draaide ik me om en viel in slaap. De volgende dag nam ik haar mee naar het winkelcentrum. We lunchten uitgebreid, en we doorliepen tot in den treure De Bijenkorf. Ze paste ontelbaar veel kleren, maar ze had moeite met kiezen. Eén outfit stond haar geweldig. ,,Neem die dan, dan kopen we daar gelijk een paar mooie laarzen bij," zei ik. ,,Je krijgt ze van mij." Ze straalde. Tijdens het laarzen passen viel haar oog op de jassenafdeling. Ik zag haar blik en zei: ,,Misschien moet je ook maar een nieuwe jas bij je outfit. Ik liet haar een mooie uitzoeken. Een beetje duur was ie wel, maar ik gunde het haar. ,Ik heb eigenlijk ook nog een luchtje nodig," testte ze me, zoals vrouwen dat alleen kunnen. ,,Schat neem die J'adore dan ook maar mee,"zei ik in al mijn goedheid. Haar ogen glinsterde, ze was duidelijk opgewonden. ,,Laten we nu maar naar de kassa gaan," zei ze met een bijna schuldige glimlach en haar handen vol spullen. Serieus keek ik haar aan en zei: ,,Nee schat, ik heb even geen zin." *Wat?* reageerde ze met een hoogst verbaasd gezicht. ,,,Wat bedoel je?* ,,Ik zou graag willen dat je deze spullen alleen maar een tijdje vasthoudt" zei ik en voegde daar aan toe. ,,Jij als vrouw begrijpt de emotionele behoeften van een man, als ik, niet. Kan je niet gewoon van me houden voor wie ik ben -en niet voor wat ik voor je koop?" Het zou ook die avond niks worden in bed. ![]() | |
10-10-06 12:28:06 | Morpheus30![]() Erelid WMRindex: 389 OTindex: 1.549 Wnplts: Dordrecht |
Een slager is in zijn winkel druk aan het werk. Dan ziet hij dat er een hond in de winkel zit en jaagt hem weg. Enkele minuten later ziet hij dat de hond er weer zit. Hij loopt naar de hond toe en ziet dat deze een briefje in zijn bek heeft. Hierop staat: "1 kilo gehakt, 2 biefstukken, 1 pond varkensvlees a.u.b." De slager kijkt wat verder en ziet ook nog een briefje van honderd gulden in de bek van de hond. Dus de slager maakt de bestelling klaar en doet deze samen met het wisselgeld in een plastic zak en hangt die in de bek van de hond. De slager is erg onder de indruk en omdat het toch al bijna sluitingstijd is besluit hij de zaak dicht te doen en de hond te volgen. De hond loopt een eindje over de stoep en komt bij een zebrapad. Hij zet de plastic zak neer, springt tegen het paaltje omhoog, drukt op de knop, pakt de zak weer in zijn bek en wacht geduldig tot het licht op groen springt. Zodra dat gebeurt steekt hij over met de slager vlak achter hem aan. Dan komt de hond bij een bushalte en begint de dienstregeling te bestuderen. De mond van de slager staat wijd open van verbazing. Na op de dienstregeling te hebben gekeken gaat de hond op het bankje zitten. De bus arriveert, de hond loopt naar de voorkant van de bus, kijkt naar het lijnnummer en gaat terug op het bankje zitten. Een andere bus arriveert en opnieuw loopt de hond naar de voorkant van de bus, ziet dat dit de juiste bus is en stapt in. De slager weet niet meer hoe hij het heeft en volgt de hond de bus in. De bus rijdt een tijdje door de stad, komt in de buitenwijken en op een gegeven moment staat de hond op, gaat op zijn achterpoten staan en drukt op de knop om de bus bij de volgende halte te laten stoppen. De hond stap uit, de boodschappen nog steeds in zijn bek en de slager nog steeds achter hem aan. Ze lopen een weggetje af en de hond nadert een huis. Hij loopt naar de voordeur en zet de boodschappen neer. Dan loopt hij een paar meter terug, neemt een aanloop en gooit zichzelf tegen de voordeur. Hij wacht even, loopt weer een paar meter terug, neemt een aanloop en gooit zichzelf weer tegen de voordeur. Er wordt nog steeds niet open gedaan. De hond loopt naar het begin van de voortuin, klimt op de muur die hier omheen staat en loopt over de muur naar de zijkant van het huis. Hij komt bij een raam en slaat er met zijn kop diverse keren tegenaan. Hij loopt terug over de muur, springt eraf, loopt naar de voordeur, pakt de boodschappen in zijn bek en gaat zitten wachten. De slager ziet dat een vent de deur opent en die begint me een partij te vloeken en te schelden tegen die hond! De slager loopt naar de voordeur en zegt tegen die vent: "Waar ben jij mee bezig klootzak? Deze hond is een genie. Daar moet je mee naar de tv in plaats van er tegen te gaan staan schelden!" Waarop de vent antwoordt: "Deze hond een genie? Mooi niet! Dit is nou al de tweede keer deze week dat hij zijn sleutels vergeet!" | |
10-10-06 12:32:38 | Stryfe![]() Senior lid WMRindex: 525 OTindex: 572 Wnplts: Den Bosch S |
Quote Morpheus30: Hele lange mop ![]() ![]() ![]() | |
10-10-06 18:56:41 | tosti![]() Senior lid WMRindex: 416 OTindex: 249 |
hahahahahaha hoe melig ben je... prachtig al die lange moppen!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
10-10-06 19:01:34 | Luna![]() ![]() ![]() WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ze zijn echt heel grappig ![]() | |
10-10-06 23:00:25 | heraux![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
en toen liep ie tegen een muur en toen liep ie tegen een muur en toen liep ie tegen een muur en toen liep ie tegen een muur en toen liep ie tegen een muur en toen liep ie tegen een muur en toen liep ie tegen een muur en toen liep ie tegen een muur en toen liep ie tegen een muur en toen liep ie tegen een muur en toen liep ie tegen een muur en toen liep ie tegen een muur en toen liep ie tegen een muur en toen liep ie tegen een muur en toen liep ie tegen een muur en toen liep ie tegen een muur en toen liep ie tegen een muur en toen liep ie tegen een muur en toen liep ie tegen een muur en toen liep ie tegen een muur hahahahahaha lange mop | |
12-10-06 13:36:53 | Morpheus30![]() Erelid WMRindex: 389 OTindex: 1.549 Wnplts: Dordrecht |
Een vrouw komt binnen bij Van Lanschot Bankiers en zegt tegen de man achter het loket dat ze een spaarrekening wil openen. "Dat treft!" zegt de bediende, "op dit moment hebben we een actie: als u € 7,50 stort ontvangt u een leuk digitaal dameshorloge. Geinig klokje, zeker doen!" De vrouw antwoordt: "€ 7,50?! Ik wil gelijk cash een ton inleggen!" De bediende denkt even na en vraagt de vrouw of ze even geduld wil hebben. Hij rent de trap op naar boven, naar Van Lanschot zelf. "Meneer Van Lanschot, er is hier een mevrouw aan het loket die gelijk cash een ton wil storten op een spaarrekening!" Van Lanschot staat de kort geleden door de FIOD opengebroken zwart geld kluisjes nog vers in het geheugen en besluit zelf poolshoogte te gaan nemen. Beneden begroet hij de vrouw: "Goedemorgen, mevrouw! Mijn naam is Van Lanschot, welkom bij onze bank. Onze employé vertelde mij dat u direct cash een ton wilt storten bij onze bank... Zonder direct indiscreet te willen worden: hoe komt u aan dat geld?" De vrouw antwoordt: "Oh, dat wil ik u best vertellen. Ik leg nog wel eens een weddenschapje. Wil ik met u ook wel doen!" Van Lanschot, beleefd: "Dat ligt eraan, om hoeveel en waarom?!" De vrouw: "Ik wil om een ton wedden dat aanstaande maandagochtend uw ballen vierkant zijn. Om een ton!" Van Lanschot denkt razendsnel na: het is al vrijdagochtend, dus dat is makkelijk verdiend! "Top," roept hij, "maar wel met een contractje en getuigen er bij. Ik wel het wel een beetje officieel houden!" "Geen probleem," zegt de vrouw. Zo gezegd, zo gedaan. Het weekend: Van Lanschot gaat lekker zeilen. Maandagochtend: Van Lanschot betast in de Saab Turbo nog even zijn ballen en glimlacht vergenoegd, 'die ton is binnen!' Zittend in zijn kantoor wacht hij de vrouw af, die klokslag negen uur binnenkomt, vergezeld door een onbekende man. "Wie is die man?" wil Van Lanschot weten. "Oh, gewoon niet op letten," zegt de vrouw, "jij wilde het officieel hebben, dus nu heb ik ook maar een getuige meegenomen. En? Hoe is het gegaan?" "Perfect!" roept Van Lanschot, "kogelrond! Die ton ben je kwijt!" "Laat je broek dan maar eens zakken..." Van Lanschot laat blozend broek en slip zakken. "Ziet er gunstig voor je uit..." zegt de vrouw, "maar voordat we werkelijk zekerheid hebben, wil ik het harde bewijs eerst in handen hebben!" Van Lanschot ziet hier de redelijkheid wel van in en laat de vrouw de eitjes omvatten... Op dat moment valt de 'getuige' van zijn stoel, bewusteloos... "Wat krijgen we nou?" vraagt Van Lanschot. "Gewoon niet op letten," zegt de vrouw, "dat is de President van de Nederlandse Bank. Had ik om twee ton mee gewed dat ik maandagochtend vóór 9.30 uur met de ballen van Van Lanschot in mijn handen zou zitten..." | |
12-10-06 15:24:36 | nietmeer |
12-10-06 15:35:32 | Everzwijn![]() Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn |
12-10-06 15:58:10 | Morpheus30![]() Erelid WMRindex: 389 OTindex: 1.549 Wnplts: Dordrecht |
Nog eentje dan ![]() Er was eens een rijke molenaar die over een bloedmooie dochter beschikte. Op een dag moest deze molenaar voor een internationaal molenaarscongres naar het buitenland...zaken doen. Nu had hij echter een groot probleem... Naast de hand- en spandiensten die zijn wulpse dochter aan het bedrijf leverde had hij ook nog eens 10 knechten in dienst, die allemaal wel eens een onderonsje zouden willen hebben met zijn mooie deerne... Al snel besloot de molenaar om bij de smid een kuisheidsgordel te laten maken om er zeker van te zijn dat geen van zijn knechten ook maar een vinger (of iets anders...) uit zou steken naar zijn kind. De bestelling werd geplaatst en de gordel zou klaar zijn op donderdag; een dag voor vertrek. Aldus werd op donderdag weer koers gezet naar de smid. Toen de van trots glimmende smid echter zijn werkstukje aan de molenaar liet zien, verschoot laatstgenoemde van kleur en briestte uit: "Wat is dit voor broddelwerk? Ik vraag jou een kuisheidsgordel te maken en dan kom je met dit ding! Man, precies op de plaats waar het om gaat heb je een gapend gat laten zitten." "Inderdaad," beaamde de smid, "maar let eens op..." en hij nam een blok hout dat voor het haardvuur bestemd was, stak het door het gat en... tsjak! Haarscherp werd het blok doormidden gekapt door een ingenieus verwerkte hakbijl. En het kon nog sterker beweerde de smid. Hij greep een ijzeren staaf, werkte die door het gat en weer... tsjak Haarscherp afgekapt. Grinnikend van voorpret en in zekerheid dat er nu niemand was die heerlijk van zijn dochter zou gaan snoepen, hees de molenaar haar in de kuisheidsgordel, sloot het ding af met bijgeleverde sleutel en ging op reis. Na een kleine drie weken toog de nieuwsgierige molenaar weer huiswaarts en hield bij thuiskomst direct algemeen appèl op de binnenplaats. Alle knechten dienden zich te verzamelen en op bevel van de molenaar hun broeken en onderbroeken te laten zakken. Zo gezegd, zo gedaan... De eerste liet met het schaamrood op de kaken het spul op de enkels vallen en... bleek behoorlijk ontmand te zijn... Woest werd de molenaar en liet hem met een schop onder zijn kont het spreekwoordelijke gat van de deur zien. En zo ging het ook met de tweede en de derde .... tot aan de laatste knecht... En... ja hoor... deze laatste knecht bleek nog te beschikken over het volledige klokkenspel! Huilend van blijdschap wierp de molenaar zich in de armen van deze trouwe knecht en schreeuwde: "Theunis, jij bent de beste van mijn knechten, jij bent mij trouw gebleven... zeg wat je hebben wilt en het is van jou...!" Waarop Theunis met een knalrood gezicht antwoordde: "Awl sjlsjsla hjuwhsjlsellp lplssla." | |
12-10-06 16:00:57 | Blaman![]() Erelid ![]() WMRindex: 567 OTindex: 2.109 T |
![]() ![]() ![]() | |
12-10-06 16:37:48 | Everzwijn![]() Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn |
geen idee wat ie nou als laatste precies zei, maar de boodschap komt wel over ![]() | |
12-10-06 19:46:40 | tosti![]() Senior lid WMRindex: 416 OTindex: 249 |
mwahahahaaah ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
12-10-06 20:33:44 | alweerdood![]() ![]() ![]() WMRindex: 852 OTindex: 5.796 |
HAHAHA! hoe goed zijn die hier ![]() ![]() | |