Rijmelarij |
GEvanGene Erelid
 WMRindex: 1.020 OTindex: 998 S |
en natuurlijk niet alleen bij spoed  maar ook bij dit soort problematiek  |
|
Wien Erelid
 WMRindex: 1.295 OTindex: 1.731
|
Rijmreus en Tina zijn ook nog niet in paniek, de kindjes zullen vanzelf wel komen  |
|
nietmeer
|
ze liggen er nu al van te dromen  naar de dokter kunnen ze altijd nog gaan  |
|
Wien Erelid
|
ze zijn per slot van rekening nog niet zo héél lang saam  nu kunnen ze nog 's met z'n tweeën iets ondernemen  |
|
nietmeer
|
nu zitten ze nog niet met de problemen om oppas te zoeken als het zover is  |
|
nietmeer
|
maar eerst eten ze samen vis  want dat bevorderd de vruchtbaarheid  |
|
nietmeer
|
zwanger worden is soms een hele strijd  maar de reus en Tina laten de natuur eerst zijn gang gaan  |
|
nietmeer
|
en dat niks of niemand hun in de weg staan  maar als ze zo wanhopig zijn dan komt het ook niet goed  |
|
nietmeer
|
het is de omgeving die wanhopig doet  rijmreus en Tina leven gewoon hun leven  |
|
Wien Erelid
|
waarin ze leuke avonturen beleven  voor deze zomer hebben ze een survivalreis gepland  |
|
nietmeer
|
in een vreemd ver land  2 weken willen ze proberen te overleven |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
ik zie met angst en beven  dat het bedtijd is, tot zaterdag  |
|
nietmeer
|
wat heeft dat met surviven te maken als ik vragen mag  ze zoeken alleen nog een goede, niet lekkende tent  |
|
nietmeer
|
nee hoor ze zetten die tent gewoon onder de ent  en dan hoeven ze echt niet naar een niet lekkende tent te zoeken  |
|
nietmeer
|
maar het staat beschreven in de boeken  als kamperen in de vrije natuur  |
|
nietmeer
|
het is net een soort kuur  leven in de buitenlucht doet iedereen goed  |
|
nietmeer
|
dus doen ze het gelijk maar goed en zoeken ze een niet lekkende tent, die ook snel op te zetten is  |
|
Wien Erelid
|
en zonder rugzakken gaat het geheid mis, dus daarvan ook twee (reuze)exemplaren aangeschaft,  |
|
nietmeer
|
en ook een zacht matje waar je lekker op maft  want een harde ondergrond is funest voor je rug  |
|
Wien Erelid
|
nog een campingstel en ook wat anti-mug, dan hebben ze dat vroegtijdig in huis  |
|
nietmeer
|
want ze blijven nog wel een poosje thuis  eerst moeten ze alle spullen bij elkaar zoeken  |
|
GEvanGene Erelid
 WMRindex: 1.020 OTindex: 998 S |
laten ze ook niet vergeten in te pakken wat boeken  voor het geval dat ze zich zullen vervelen |
|
Giovanni
Oudgediende
|
zoals zo velen kamperen is toch niet leuk?  |
|
nietmeer
|
ik lig nu even in een deuk  ze gaan niet kamperen, maar ze gaan een survival doen  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
komt volgens mij op hetzelfde neer, kost ook vast veel poen heb ik in dienst al gedaan, survivalen  |
|